Su. 29.5.2022 Suomi vs. Kanada (finaali)

  • 243 785
  • 4 402

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ite oon nyt jo jotenkin välinpitämätön ja turta. On jo voittanu ja hävinny tän pelin aikana. Iloinen tietty jos voitetaan, mut enää ei ajattele sellaista.
Samanlainen fiilis itelläkin. On jo hävitty jo voitettu. Nyt sitten pitäis hyvän, katkeran tarinan takia hävitä. Jenni Hiirikosken jatkoaikamaali, Brindamourin kamppi, Saravo Rick Nashin selässä, Saku Koivun katkennut maila. Siihen tulee nyt jatkoksi Heiskasen työntäminen poikkarilla päin maalia, maali pois paikaltaan, Kanada tekee maalin joka hylätään ja hyväksytääm.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Se on menoa nyt. Hoitakaa Leijonat tää peli nyt saamari vieköön. Eikö nyt edes tänään voisi pomppia meidän eduksi?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Armia watch päälle ja nimi lehteen!
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Suomi sai 2 maalia siitä tuomarivirheestä. Nyt kanukit sai ne kirittyä. Toki Suomea kannatan, mutt haluan että se tulee reilusti ilman jossittelua. Ja mulle ei jää jossittelua.
Kanada ne maalit päästi. Eli Suomi sai nolla maalia siitä tuomarivirheestä. Toki päästiin ylivoimalle, mikä lisää maalin todennäköisyyttä. Kanada taas sai suoran maalin tuomarivirheestä, mikä on vähän eri asia.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Miks te kuuntelettä sitä negatiivistä kusipäätä. Suomen paskin selostaja.

Tv:stä saa myös toisen äänen.

No Antsa on mulle vähän niinku Nickelback: ei kovin hyvä, mutta erittäin suosittu ja monien mielestä legenda (no disrespect faneille, jengillä vaan on erilaiset maut).

Ja kun vaihtoehtona on Suomenkielisen selostuksen Justin Bieber eli Saukkonen, niin kyllä mä silti näistä kahdesta kallistun silti siihen Antsaan koska kestän Saukkosta huonommin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kyllä tämä näköjään 3 vs 3 jatkoaika on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös