Samanlainen fiilis itelläkin. On jo hävitty jo voitettu. Nyt sitten pitäis hyvän, katkeran tarinan takia hävitä. Jenni Hiirikosken jatkoaikamaali, Brindamourin kamppi, Saravo Rick Nashin selässä, Saku Koivun katkennut maila. Siihen tulee nyt jatkoksi Heiskasen työntäminen poikkarilla päin maalia, maali pois paikaltaan, Kanada tekee maalin joka hylätään ja hyväksytääm.Ite oon nyt jo jotenkin välinpitämätön ja turta. On jo voittanu ja hävinny tän pelin aikana. Iloinen tietty jos voitetaan, mut enää ei ajattele sellaista.
Ja se "housuun paskominen" liittyy tähän jatkoajan formaattiin miten?Ei oltaisi pelaamassa 3v3 jatkoaikaa jos ei olisi paskottu housuun.
Todella järkyttävä tapaus.Mä haluan nähdä sen, että Suomi voittaa. Mutta kierolla tavalla haluan yhtä paljon nähdä tappion.
Tehkää nyt saatana se MAALI!Marin lupas näyttää tissit jos suomi voittaa
Pitää punnertaa. Ei tartte jalkoja vaan käsiä.Tähänkö Hartikainen säästi maalia? Ei vaan taida jalka riittää
Sama. Yllätyn, jos yli 5 minuuttia menee.Sitte mennään. Ei varmaan tarvi kauaa jännittää ratkaisua.
Kanada ne maalit päästi. Eli Suomi sai nolla maalia siitä tuomarivirheestä. Toki päästiin ylivoimalle, mikä lisää maalin todennäköisyyttä. Kanada taas sai suoran maalin tuomarivirheestä, mikä on vähän eri asia.Suomi sai 2 maalia siitä tuomarivirheestä. Nyt kanukit sai ne kirittyä. Toki Suomea kannatan, mutt haluan että se tulee reilusti ilman jossittelua. Ja mulle ei jää jossittelua.
Miksi ei voi? Sääntökirja sanoo selvästi että voi. Juuri Kapanen selitti asian, että oikein meni.
Marin lupas näyttää tissit jos suomi voittaa
Lippis ja Mertaranta velvoittaa.Heiskasen korkea maila omaan päähän unohtui äkkiä kun peli onkin taas tasan?
Miks te kuuntelettä sitä negatiivistä kusipäätä. Suomen paskin selostaja.
Tv:stä saa myös toisen äänen.