Anttila ei kyllä todellakaan kuulu nyt kentälle. Jalka ei riitä.Mä en pysty kyllä kuvitella Mörköä 3v3 pelissä vaikka toivonkin että Mörkö ratkoo.
Mitäs mitäs täällä luovutetaan jo, sankarin viittaa tarjolla, lue Heiskanen
Ei Hartikaista lainkaan kentälle. Täysin tehoton koko turnauksen ja helvetin hidas, vääntää kyllä kulmissa, mutta siinäpä se.Itse lähtisin näillä:
Granlund-Armia-Heiskanen
Manninen-Hartikainen-Lehtonen
Filppula-Rajala-Vatanen
Björninen-Ohtamaa-Lindell (puolustusalueen aloituksiin)
Tämä on just tasan niin kuin kirjoitit!Mua on aina häirinny kun sanotaan, että tuomari ei anna jäähyä, koska ei halua ratkaista ottelua. Mun mielestä siinä on vitusti ratkaisunmakua jos ei vihellä selvää jäähyä.
Siinä jos missä on varsinaista tajunnanvirtaa. Jo pelkkä ajatus saa niskakarvat pystyyn.Saisko Ida Vainion mielipiteen kolmannesta erästä? Se ihan varmasti lymyilee tuolla jossain.
Tuleeko ton 20min jälkeen uus erä vai rankipotkut? Luc Robitaillen traumat vielä muistissa
Miksi ei voi? Sääntökirja sanoo selvästi että voi. Juuri Kapanen selitti asian, että oikein meni.Kanadalle jälleen maali jota ei voida hyväksyä missään tilanteessa. Paitsi Kanadalle. TÄÄ ON FARSSI.
Suomi sai 2 maalia siitä tuomarivirheestä. Nyt kanukit sai ne kirittyä. Toki Suomea kannatan, mutt haluan että se tulee reilusti ilman jossittelua. Ja mulle ei jää jossittelua.