Vielä on toivoa, nauti siitä!
Vielä on kesää jäljellä.
Vielä on toivoa, nauti siitä!
Jos tämä nyt kustaan niin enpä ihan hetkeen ajattele mitään jääkiekkoon liittyvää.Tässä kyllä pedataan jälleen yhtä finaalitraumaa. Ja nimittäin aikamoisen pahaa tällä kertaa.....
En ihmettele. Toivottavasti olen nyt väärässä, mutta kyllä tässä Kanadalla edge on. Eikä sekään haittaa, vaikka siellä on kylmä veska maalissa, kunhan et hukkaa kiekkoa vaan leivot sen kaapin, that's it.Vittu on takki tyhjä. Aika lataaminen on jatkoerään. Fiilis hallissa kuin joku olis tapettu...
Juuri näin. Tai sitten tuomarit heittäisivät vaikka kolikolla voittajan keskiympyrässä. Hävinneen joukkueen ei tarvitsisi edes tulla pukkarista jäälle enää.3vs3 on kyllä kusisin tapa ratkaista arvokisojen finaali.
Ennemmin vaikka molarit vetämään breakdance-battle keskiympyrässä kuin tätä pelleilyä, perkele.
Miten tuossa 3-3 maalissa joku ei ollut hakkaamassa poikkaria tuohon keskellä olleeseen pelaajaan? Tuomarit ei vihellä mitään, puolustetaan johtoasemaa ja sitten siellä on parhailla paikoilla vapaa ukko ilman minkäänlaista häirintää.
Nuori Suomi -aate on edelleen vahvana.Olisiko Jalosen ratkaisuilla ollut jotain tekemistä asian kanssa?
Voisi peluuttaa parhaita eikä sosiaalipeluuttaa tasaisesti kaikkia.
Ei läheskään. 2003 Ruotsi 6-5.Vinkki:
Vitutusvetoa sisään. Jos hävitään tämä on yksi kaikkien aikojen karvaimpia sulamisia mitä Leijonat historiaan tulee.
Isä-Lapanen villinä korttina kentälle studiosta?No samalla sykkeellä jatkoille kuin pikkuleijonat -16 finaalissa.
Mua on aina häirinny kun sanotaan, että tuomari ei anna jäähyä, koska ei halua ratkaista ottelua. Mun mielestä siinä on vitusti ratkaisunmakua jos ei vihellä selvää jäähyä.