Su. 29.5.2022 Suomi vs. Kanada (finaali)

  • 243 699
  • 4 402

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tässä kyllä pedataan jälleen yhtä finaalitraumaa. Ja nimittäin aikamoisen pahaa tällä kertaa.....
Jos tämä nyt kustaan niin enpä ihan hetkeen ajattele mitään jääkiekkoon liittyvää.

Filppula, kolmen kullan klubi jne jne.....
 

Konzuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New England Patriots, Pelicans
Eiköhän Kanada tämän jatkoilla vie. Minä olin sit se joka jinxas tämän jos näin ei käy
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Vittu on takki tyhjä. Aika lataaminen on jatkoerään. Fiilis hallissa kuin joku olis tapettu...
En ihmettele. Toivottavasti olen nyt väärässä, mutta kyllä tässä Kanadalla edge on. Eikä sekään haittaa, vaikka siellä on kylmä veska maalissa, kunhan et hukkaa kiekkoa vaan leivot sen kaapin, that's it.

Näin se menee. Mutta edelleen, prove me wrong, please.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
3vs3 on kyllä kusisin tapa ratkaista arvokisojen finaali.

Ennemmin vaikka molarit vetämään breakdance-battle keskiympyrässä kuin tätä pelleilyä, perkele.
Juuri näin. Tai sitten tuomarit heittäisivät vaikka kolikolla voittajan keskiympyrässä. Hävinneen joukkueen ei tarvitsisi edes tulla pukkarista jäälle enää.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Surkea suoritus tuomareilta. Ensin Heiskanen lyö itseään mailalla naamaan - jäähy Kanadalle.

Kanadan 3-2 maali. Kentällä näytetään maali, sitten tuomari kuuluttaa Suomen haaston ja hylkää maalin. Perään tuomari menee kuitenkin videolle ja hyväksyy maalin. Tuomio meni lopulta oikein. Hässäkässä tuomarit unohtivat vielä antaa Suomelle jäähyn turhasta haastosta.

Aika isoja munauksia finaaliin.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Voi helvetti kun meni taas tähän, että pitää sydänkurkussa jännittää. No kävin miten kävi niin ei paska esitys Leijonilta kokonaisuudessaan ja erityisesti lämmittää Armian kisat vaikean kauden jälkeen.
 

Glove

Jäsen
Olisiko Jalosen ratkaisuilla ollut jotain tekemistä asian kanssa?
Voisi peluuttaa parhaita eikä sosiaalipeluuttaa tasaisesti kaikkia.
Nuori Suomi -aate on edelleen vahvana.

Mutta hienoa, että saa katsoa hokia koko rahan edestä. Ai niin enhän minä maksanut tästä telkkarin katsomisesta mitään.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
3vs3... Huoh.. Kanadalla on kyllä aivan helvetisti enemmän taitoa pelata tämmöistä tilannetta.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Meillä ei montaa pelaajaa ole jotka pärjää kanukeille luisteluvoimassa. Heiskanen? Mäenalanen ehkä, mutta en laittas tässä paikassa kentälle.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jalosen olisi pitänyt tuon 3-2 maalin jälkeen viedä joukkue pois ja sanoa että antakaa olla. Ei voi olla näin amatöörimäistä toimintaa tuomaritasolla.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Mua on aina häirinny kun sanotaan, että tuomari ei anna jäähyä, koska ei halua ratkaista ottelua. Mun mielestä siinä on vitusti ratkaisunmakua jos ei vihellä selvää jäähyä.

Ruotsalaisten kasetti taisi hajota siihen virheelliseen korkeaan mailaan minkä vihelsivät. Sen jälkeen ei juuri oikeita päätöksiä kentällä tehneet.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös