Su 26.5.2024 Otteluseuranta (Päätöspäivä)

  • 29 886
  • 943

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Miksi nuo tshekkiläiset juhlii? Oon lukenut NHL-tietäjiltä ettei MM-kisat kiinnosta ketään muuta kuin juntteja suomalaisia, niin tuskin ainakaan tätä peliä juhlivat.
Eikös tuolla tarkoiteta Yhdysvaltoja ja Kanadaa? Siellä ei kyllä varmasti nämä pelit paljoa kiinnosta.
 

Kiekkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Florida Panthers
Jumalauta kattokaa tota yleisöä!!!! Oispa leijonien kotikisoissa ollut tollasta, eikä mitään onninen-ultras katsomoa jäpittämässä. Noh ainakin huuhkajien peleissä on yleisö, joka kannustaa.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Siis keskimäärin jotain 12k katsojaa peliä kohden koko kisojen läpi. Ei voi pitää paikkaansa.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Jossain vaiheessa näytettiin Tšekin fania vihreä naamari päällä. Varmasti olen joissain muissakin kisoissa bongannut.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Joulu ja juhannus mainittu, mutta tiedättekö missä kuussa vietetään uuden vuoden aattoa
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Oli muuten ihan saatanan hieno peli Pastalta. Maalin edestä pieni hieno liike vetopaikalle aivan vapaaksi
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Lipun hinnat rajoittavat normaalin pulliaisen osallistumista. Ekat Tampereen kisat ja olin kaikki ratkaisupelit katsomassa. Surkeimpia finaaleja koskaan, jossa olen ollut paikalla. Pelkkiä pukupellejä täynnä.
Niin ja ollaanhan me suomalaiset silleen ujoja ihmisiä. Jos kaadutaan niin silloinkin eka ajatus on että näkikö kukaan, ei se että otsassa on 10cm kokoinen haava.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Melkoinen juudas tämä joku Salonius-Pasternakin sukulaispoika, kun ei Leijonissa pelaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös