Mä osaan muuten seistä käsilläni haluukko nähäOtatko Jonna napsut.
Nyt uskallan olla eri mieltä.Miten musta tuntuu että siinä Tshekki-Suomi avausmatsissa oli parempi tunnelma kuin tässä?
Ei ne taida sitä laulaa.Yleisö mylvii, todellinen hornankattila. Oi jospa saisin olla mukana.
Lippujen hinnat pitävät siitä huolen.Miksi Leijonilla ei ole samanlaista katsomokulttuuria, kuin Tsekillä?
Koska naapuri saattaa nähdä jos kannustat ja sitten kertoo muille ja kaikki paheksuu sinua.Miksi Leijonilla ei ole samanlaista katsomokulttuuria, kuin Tsekillä?
Koska 1000 onnisen ultraaMiksi Leijonilla ei ole samanlaista katsomokulttuuria, kuin Tsekillä?
Suomen edustustoKatsomossa rauhallisen oloinen ryhmä vihreät Skoda-paidat päällä. :D
Lipun hinnat rajoittavat normaalin pulliaisen osallistumista. Ekat Tampereen kisat ja olin kaikki ratkaisupelit katsomassa. Surkeimpia finaaleja koskaan, jossa olen ollut paikalla. Pelkkiä pukupellejä täynnä.Miksi Leijonilla ei ole samanlaista katsomokulttuuria, kuin Tsekillä?
Eihän tää ois Tsekkien eka.Sielläkö riisutaan jo housuja? Globen 1995?
500 e ois saanu eilen lipun yläkatsomostaYleisö mylvii, todellinen hornankattila. Oi jospa saisin olla mukana.
Skoda Cupit voisi pitää Tsekissä jatkossakin.Miksi Leijonilla ei ole samanlaista katsomokulttuuria, kuin Tsekillä?