Jagr lähtee matsin jälkee kalijalle ja sen jälkee panemaa. Veikkaisin.Jagr approves.
Jagr lähtee matsin jälkee kalijalle ja sen jälkee panemaa. Veikkaisin.Jagr approves.
Helposti kun ymmärtää edes alkeet kiakosta. Toi Nastolan ääliö oli rasittava jo kasarilla Lahen rediossa.Mene itse selostamaan paremmin!!!!
Ja kalja. Tai sen puute.Lippujen hinnat pitävät siitä huolen.
Eikös tuolla tarkoiteta Yhdysvaltoja ja Kanadaa? Siellä ei kyllä varmasti nämä pelit paljoa kiinnosta.Miksi nuo tshekkiläiset juhlii? Oon lukenut NHL-tietäjiltä ettei MM-kisat kiinnosta ketään muuta kuin juntteja suomalaisia, niin tuskin ainakaan tätä peliä juhlivat.
Miksi Leijonilla ei ole samanlaista katsomokulttuuria, kuin Tsekillä?
2022 oli kyllä aika hyvä NokiallaMiksi Leijonilla ei ole samanlaista katsomokulttuuria, kuin Tsekillä?
150e lipun päälle vielä 12 euron kaljoja. Rupee monella loppumaan paine tililtä illan aikana.Ja kalja. Tai sen puute.
Kyllä lauloi äsken, tshekiksi.Ei ne taida sitä laulaa.
Mahdollisesti näin, mutta oletan Tsekin peleihin näissä kisoissa lippujen hintojen olevan aika suolaiset.Lippujen hinnat pitävät siitä huolen.
Miten niin ei voi? Suurin osa peleistä oli loppuunmyytyjä.Siis keskimäärin jotain 12k katsojaa peliä kohden koko kisojen läpi. Ei voi pitää paikkaansa.
Oon kyllä kuullut, että vain Suomi-juntit tykkää näistä.Eikös tuolla tarkoiteta Yhdysvaltoja ja Kanadaa? Siellä ei kyllä varmasti nämä pelit paljoa kiinnosta.
Niin ja ollaanhan me suomalaiset silleen ujoja ihmisiä. Jos kaadutaan niin silloinkin eka ajatus on että näkikö kukaan, ei se että otsassa on 10cm kokoinen haava.Lipun hinnat rajoittavat normaalin pulliaisen osallistumista. Ekat Tampereen kisat ja olin kaikki ratkaisupelit katsomassa. Surkeimpia finaaleja koskaan, jossa olen ollut paikalla. Pelkkiä pukupellejä täynnä.
Toukokuu?Joulu ja juhannus mainittu, mutta tiedättekö missä kuussa vietetään uuden vuoden aattoa