Su 25.4.2021 TPS - Pelicans

  • 38 891
  • 596

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mielelstäni on oikeasti outoa, että Lukko-fani on täällä TPS-fani. Mutta pidän sen jatkossa omana tietonani.

Jos TPS tippuu niin olen Lukon puolella ja toivon heidän pistävän pelikaanit nippuun. Mutta pidän se jatkossa omana tietonani
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mielelstäni on oikeasti outoa, että Lukko-fani on täällä TPS-fani.

Ihmisillä on erilaisia taustoja. Itse kannatan Tepsulia, mutta minulla on myös vahvat Lukkosympatiat, sukua on Rauman suunnalta. Syitä voi olla luonnollisesti monia muitakin, ehkä joku ei vaan tykkää Lahesta?
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Jos jatkossa olen jotain mieltä Kestnerin laukauksesta, pidän sen omana tietonani.

#javitut
 

RosaTom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos TPS tippuu niin olen Lukon puolella ja toivon heidän pistävän pelikaanit nippuun. Mutta pidän se jatkossa omana tietonani
Manchester United jo lähtikin sinne Superliigaan, eli mulle OK. Ei kun nehän peruikiin sen kolmen päivän jälkeen. Jossain ne ehkä pelaa jatkossakin.
 
Siis vittu miten paskaa voi TPS olla. Me o hävitty tää peli. Ei näytä siellä joukkueellakaan uskoa olevan
Tää yllättää taas. Runkosarja lähes poikkeuksetta hyvä, miksi ei riitä pleijareissa? Joka vuosi sama laulu. Toki tätä peliä on vielä jäljellä ja kyllä tästä matsi saadaan.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Eihän tämä pelillisesti ole mitään juhlaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis vittu miten paskaa voi TPS olla. Me o hävitty tää peli. Ei näytä siellä joukkueellakaan uskoa olevan

Toisaalta ei Pelicans ole juuri ihmeellisempi ollut tässä pelissä. Mutta vaikeaksi menee, kun Tepsin hyökkäyspeli on melko hampaatonta.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tää yllättää taas. Runkosarja lähes poikkeuksetta hyvä, miksi ei riitä pleijareissa? Joka vuosi sama laulu. Toki tätä peliä on vielä jäljellä ja kyllä tästä matsi saadaan.
Olihan Tepsillä runkosarjassakin ailahtelevia otteita, vaikka sinne se pidempi hyvä putki sattuikin joukkoon. Nyt vaan sattuu tämä ailahtelu aika huonoon paikkaan, toki Pelicans myös pelannut hyvin tässä sarjassa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen Pelicans fani nyt ja jatkossa riippumatta tämän ottelun lopputuloksesta enkä pidä sitä pelkästään omana tietonani. Jos kesälaitumelle käy tänään Pelsujen tie hyppään surutta toivomaan Rauman Lugun mestaruutta
Allekirjoitan tämän täysin! Kävi miten kävi, tämä on ollut hieno sarja ja ylpeä täytyy olla turkoosin playoff-ilmeestä. Kaikki on jätetty jäälle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tortturi Aivola hommaa Pelsulle ylivoiman!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös