Viesti on johtanut pelikieltoon.
Siis mitvit oikeasti? Robin Big Snake on Esa Tikkanen?Lisäksi "monta peliä oot pelannut" ja "monta ohjauspeliä laittanut kuntoon"
Siis mitvit oikeasti? Robin Big Snake on Esa Tikkanen?Lisäksi "monta peliä oot pelannut" ja "monta ohjauspeliä laittanut kuntoon"
Mielelstäni on oikeasti outoa, että Lukko-fani on täällä TPS-fani. Mutta pidän sen jatkossa omana tietonani.
Mielelstäni on oikeasti outoa, että Lukko-fani on täällä TPS-fani.
Naista on usein lahdetty istumaanSiis mitvit oikeasti? Robin Big Snake on Esa Tikkanen?
Manchester United jo lähtikin sinne Superliigaan, eli mulle OK. Ei kun nehän peruikiin sen kolmen päivän jälkeen. Jossain ne ehkä pelaa jatkossakin.Jos TPS tippuu niin olen Lukon puolella ja toivon heidän pistävän pelikaanit nippuun. Mutta pidän se jatkossa omana tietonani
Älä nyt suutu :DJos jatkossa olen jotain mieltä Kestnerin laukauksesta, pidän sen omana tietonani.
#javitut
Miestäkin voi lähtee.Naista on usein lahdetty istumaan
Tää yllättää taas. Runkosarja lähes poikkeuksetta hyvä, miksi ei riitä pleijareissa? Joka vuosi sama laulu. Toki tätä peliä on vielä jäljellä ja kyllä tästä matsi saadaan.Siis vittu miten paskaa voi TPS olla. Me o hävitty tää peli. Ei näytä siellä joukkueellakaan uskoa olevan
Totta.Miestäkin voi lähtee.
Manchester United jo lähtikin sinne Superliigaan, eli mulle OK. Ei kun nehän peruikiin sen kolmen päivän jälkeen. Jossain ne ehkä pelaa jatkossakin.
Siis vittu miten paskaa voi TPS olla. Me o hävitty tää peli. Ei näytä siellä joukkueellakaan uskoa olevan
Olihan Tepsillä runkosarjassakin ailahtelevia otteita, vaikka sinne se pidempi hyvä putki sattuikin joukkoon. Nyt vaan sattuu tämä ailahtelu aika huonoon paikkaan, toki Pelicans myös pelannut hyvin tässä sarjassa.Tää yllättää taas. Runkosarja lähes poikkeuksetta hyvä, miksi ei riitä pleijareissa? Joka vuosi sama laulu. Toki tätä peliä on vielä jäljellä ja kyllä tästä matsi saadaan.
Allekirjoitan tämän täysin! Kävi miten kävi, tämä on ollut hieno sarja ja ylpeä täytyy olla turkoosin playoff-ilmeestä. Kaikki on jätetty jäälle.Olen Pelicans fani nyt ja jatkossa riippumatta tämän ottelun lopputuloksesta enkä pidä sitä pelkästään omana tietonani. Jos kesälaitumelle käy tänään Pelsujen tie hyppään surutta toivomaan Rauman Lugun mestaruutta
Sillä on niin pitkä muna. Kaikilla isomunaisilla aina tuo sama virne 24/7 päällä. Itseäkin hymyilyttäisi.Syökö tuo Niemelä jotain taikasieniä vai mistä tuo jatkuva hymyily on peräisin?