Su 25.4.2021 TPS - Pelicans

  • 39 021
  • 596

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Vahva erä Pelsuilta ja paska Tepsiltä. Tepsin johtavat pelaajat täysin ulapalla. Kestner ja Paju etunenässä. Kestner varsinkin omassa päässä jatkuvasti hukkaa oman ukkonsa ja aiheuttaa vaaratilanteita. Nyt jonkun pitää herättää jenkkipoika.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Alkaispa jo 2. erä niin näkisi Kestnerin ylivertaisen laukauksen. Suoraan alotuksesta kenkälaatikkoon.
 

RosaTom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En näe mitään syytä, miksi Raumalla pitäisi huuli väpättää. Minun mielestä Pelicans ei ainakaan ole esittänyt mitään niin ihmeellistä tänä keväänä.

Muutenkin hauskaa, että jos Lukkofani kommentoi ihan hyvin realistisella tavalla ottelusta, niin sitten heti syöksyy joku Pelicans -fani röyhistelemään omia olemattomia rintakarvojaan. No, kukin tyylillään.

Eka erä pelillisesti lievästi Tepsille, mut Pelicans oli tehokas ja puolusti hyvin omaa päätä.
Eniten minua ihmetyttää, että te länsirantaleijonien kakkosliiga olette sitten Tepsiä täällä kannattamassa. Eikös tuo mun kommentti ollut kuitenkin huumorilla. Jos olisin Lukko-fani, haluaisin, että sieltä suunnalta TPS myös putoaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eniten minua ihmetyttää, että te länsirantaleijonien kakkosliiga olette sitten Tepsiä täällä kannattamassa. Eikös tuo mun kommentti ollut kuitenkin huumorilla. Jos olisin Lukko-fani, haluaisin, että sieltä suunnalta TPS myös putoaa.

Kyllä minä ainakin toivon Tepsille pelkkää paskaa.

Tuo alku ei nyt ihan avautunut.
 

RosaTom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä minä ainakin toivon Tepsille pelkkää paskaa.

Tuo alku ei nyt ihan avautunut.
Jos alku ei avautunut, ehkä kannattaa katsoa mihin sen kuittaisin. Lukko-fani tulee tänne kannustamaan TPS:ää. Varmaan se kannustaa myös Ässiä ja Sportia.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siellä oli jossain vaiheessa tepsiläinen tekemässä maskia kumpikin luistin maalivahdinalueen viivojen sisällä. Pitäisköhän Helmisen kerrata porukalle säännöt kun yksi hylkyyn mennyt maali ei sääntöjä ilmeisesti opettanut.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eniten minua ihmetyttää, että te länsirantaleijonien kakkosliiga olette sitten Tepsiä täällä kannattamassa. Eikös tuo mun kommentti ollut kuitenkin huumorilla. Jos olisin Lukko-fani, haluaisin, että sieltä suunnalta TPS myös putoaa.

Alkuperäisessä viestissä ei sanottu sanaakaan siitä, että oltaisiin jotenkin Tepsin puolella. Kommentoitiin vaan peliä siten, kuten kyseinen kirjoittaja sen näki.

Taitaa enemmän kiristää siellä vanne, että kaikki ei sanokaan, että Pelicans on täysin ylivertainen ja Tepsi voisi vaikka luovuttaa jo ottelun.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Aika raju diagnoosi toisen terveydentilasta muutaman kommentin perusteella.

Viestiesi perusteella ei kyllä ole kovinkaan raju. Ehkä jopa hieman laimea. Toivottavasti sulla ei mee verisuoni katki, kun Kestner painaa yhden ranteen tänään verkon perukoille. Tsemiä loppuiltaan! Koita kestää.
 

RosaTom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Alkuperäisessä viestissä ei sanottu sanaakaan siitä, että oltaisiin jotenkin Tepsin puolella. Kommentoitiin vaan peliä siten, kuten kyseinen kirjoittaja sen näki.

Taitaa enemmän kiristää siellä vanne, että kaikki ei sanokaan, että Pelicans on täysin ylivertainen ja Tepsi voisi vaikka luovuttaa jo ottelun.
Ei meillä kuule vanteet kiristä, Sekin on siellä länsirannikolla yleisempi oire. Mitä idempään Suomessa mennään, sitä rennompi ja normaalimpi meno. Kannatan Lukkoa edelleenkin, kannata sä Tepsiä.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos alku ei avautunut, ehkä kannattaa katsoa mihin sen kuittaisin. Lukko-fani tulee tänne kannustamaan TPS:ää. Varmaan se kannustaa myös Ässiä ja Sportia.

Erikoista, että yksi Pelicans -fani saa päättää, ketä Lukkofani kannustaa. Eiköhän jokainen fani ole fanittamastaan seurasta huolimatta yksilö ja vapaa kannattamaan ihan mitä tahansa seuraa. Piti yksi Pelicans -fani siitä tai ei.
 

RosaTom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Erikoista, että yksi Pelicans -fani saa päättää, ketä Lukkofani kannustaa. Eiköhän jokainen fani ole fanittamastaan seurasta huolimatta yksilö ja vapaa kannattamaan ihan mitä tahansa seuraa. Piti yksi Pelicans -fani siitä tai ei.
En mä päätä sun puolestasi asioista. Nyt kannattaa laittaa netti kiinni ja mennä kertomaan isille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Almari yritti lahjoittaa Pärssisen pojalle yhden. Ei kelvannu.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ikan jääkiekkokenttä on 120 metriä pitkä...
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Viestiesi perusteella ei kyllä ole kovinkaan raju. Ehkä jopa hieman laimea. Toivottavasti sulla ei mee verisuoni katki, kun Kestner painaa yhden ranteen tänään verkon perukoille. Tsemiä loppuiltaan! Koita kestää.

Olet ehkä ymmärtänyt jotain väärin, mutta ei mene. Mutta kiitos tsemeistä, kestän kyllä. Sinulla tosin taitaa mennä jännitys hieman yli? Toivotaan että Kestnerin unelmakuti päästää meidät kohta piinasta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
"Kuka on Antti Tyhmäinen?" Kysyi 4-v tyttäreni.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Toisen erän alusta mukaan tulleena ja ketjun läpi kahlattuani arvioin, että 1-2 pelikieltoa me saadaan vielä kasaan tänään. Aihioita on jo lupaavasti kasassa!

Hintsusti Pelsujen wagonissa mennään eli eiköhän TPS siis vie.
 

RosaTom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
@RosaTom on kyllä tullut näihin karkeloihin isosti sisään. Missä olit sarjan ensimmäiset pelit?
Enemmän pelkästään Telia-TV:n ääressä. Täällä on oikeasti nykyään vaikea kuittailla mitään ilman että on herneet heti vastapuolella nenässä. Mielelstäni on oikeasti outoa, että Lukko-fani on täällä TPS-fani. Mutta pidän sen jatkossa omana tietonani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös