Su 21.5.2017 Otteluseuranta (17. kisapäivä, mitalipelit)

Tila
Viestiketju on suljettu.
Koivu ja Selänne on upeita persoonia. Inhimillisiä, helposti lähestyttäviä ja positiivisia. Mediaesiintyminen on aina ollut vertaansa vailla.
 
Monestikkohan mä olen nähnyt jo tänään tän Koivun puheen? Joo on hienoa, mutta spekuloikaa sitä peliä nyt ennemmin..
No hei soppareissa lukee, että MM-uutisia pitää näyttää, niin jostainhan sitä juttua pitää keksiä joka lähetykseen kolmeen eri uutisiin. Nyt onneksi taas muistuttavat golfista ja tenniksestä. Näin kanavapaketin jo omistaneena en ymmärrä miksi minulle näitä mainostetaan.
Kai tällä yritetään sitten niihin tuulipukuihin vaikuttaa, jotka ostivat vain kisojen takia tämän.
 

Ziggy

Jäsen
Mielestäni maikkari ei ole jostain syystä pahemmin mainostanut noita yleisön valitsemia päivän TOP-3 leijonia..
 
Miksi Magdalenaa säästeltiin ekasta päivästä tähän päivään. Ei vittu mitään pelisilmää tässäkään.
 

Knap

Jäsen
No itseasiassa on, mutta ehkä on sit mennyt ohi kokonaan.. Eikös siellä ollut taas Korpisalo ja Pulu top-3:ssa?
En tiedä, en katsonut loppuun. Mutta kyllä ne jokaisessa Tami Cornerissa sitä on lässyttänyt, ja tuo Tuominen sisäisesti itkenyt kun Pulju aina ykkösenä.
 
No itseasiassa on, mutta ehkä on sit mennyt ohi kokonaan.. Eikös siellä ollut taas Korpisalo ja Pulu top-3:ssa?
Puljujärvi oli tänään taas päivän leijona ja Korpisalo tyylikkäästi kolmas.
Kyllä Tuominen jotain sanoi, että tänäänkin on valittu päivän leijona, mutta ei enää sanonut nimeä vaan jatkoi muita juttuja eteenpäin. Ehkä alkoi jo vituttamaan trollauksen uhrina oleminen.
 
"Etmonttoni minut sitte otti."
No mikä tää nyt oli? Jos Puljujärveen viittasit, niin kysyn vaan että niin? Se että Puljujärvi puhuu vähän hassusti kanssa, ei poista sitä tosiasiaa että Ville Nieminen kuulostaa jälkeenjääneeltä, näyttää vähän ruotsalaiselta ja saattaa myös olla jälkeenjäänyt.
 

ijuka

Jäsen
Sulla ei taida olla maksukanavapakettia..
"Tässä on tämä päivän leijonaäänes...(Puljujärvi näkyy ykkösenä sysipaskan pelin jälkeen) Mutta ei siitä enempää! Tami, puhutaanpa jostain täysin muusta!"

Jotenkin noin se menee. Näyttää vaan Telian pakollisen mainoksen mutta ne on huomannut jo idean menneen pahasti pipariksi.
 
No hei soppareissa lukee, että MM-uutisia pitää näyttää, niin jostainhan sitä juttua pitää keksiä joka lähetykseen kolmeen eri uutisiin. Nyt onneksi taas muistuttavat golfista ja tenniksestä. Näin kanavapaketin jo omistaneena en ymmärrä miksi minulle näitä mainostetaan.
Kai tällä yritetään sitten niihin tuulipukuihin vaikuttaa, jotka ostivat vain kisojen takia tämän.

Olen jo pitkään ihmetellyt tuota, että miksi monissa kanavapaketeissa mainostetaan omia ohjelmia. Kun tilaan Cmoren, niin olen vallan tietoinen mitä paketti sisältää, älkää kertoko siitä minulle vaan olen maksanut näiden jääkiekko-lähetysten katsomisesta, en muun ohjelmiston mainostamisesta.
 

Ziggy

Jäsen
^joo, tuon minäkin näin. Ajattelin vaan että onko asiaan enää palattu sen jälkeen.. Eipä varmaan.
 

ijuka

Jäsen
Olen jo pitkään ihmetellyt tuota, että miksi monissa kanavapaketeissa mainostetaan omia ohjelmia. Kun tilaan Cmoren, niin olen vallan tietoinen mitä paketti sisältää, älkää kertoko siitä minulle vaan olen maksanut näiden jääkiekko-lähetysten katsomisesta, en muun ohjelmiston mainostamisesta.
Nuo tahallaan laittavat miljoona eri "ohjelmaa" jotka on aikatauluissakin ylhäällä eri ohjelmina vain ja ainoastaan siitä syystä, että saavat niiden välissä esittää mainoksia. Jos siis mietityttää miksei ole vaan monen tunnin yhtenäinen lähetys.

Kaikki nämä "MM-uutiset" sun muut moskat ovat vaan kulisseja, jotta saavat näyttää niitä ennen ja niiden jälkeen mainoksia.
 
Okei, ihan hyvä että on näitä vähän nuorempia kavereita otettu seuraamaan NHL-pelaajien täyttämää finaalia. Kaikki kunnia Jaloselle ja Aravirralle, mutta veikkaan että kaikesta vammaisuudestaan huolimatta Ville Niemisellä on isompi tietopankki NHL:n suhteen kuin näillä kahdella.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös