Mä sammutin television sillä sekunnilla kun mestaruus ratkesiEi ne oikeesti edes tiedä mitkä kisat nää on + ryyppäsivät koko kisat.
Mä sammutin television sillä sekunnilla kun mestaruus ratkesiEi ne oikeesti edes tiedä mitkä kisat nää on + ryyppäsivät koko kisat.
Tämä Nummela vaikuttaa ala-asteelaiselta kun mietitään Kummolaa.
Tami on keksinyt Asterixin, siksi.mitä vittua toi Asterix tekee kentällä,, olis nyt edes Tami sen tilalla siellä..
Näyttää aika surulliselta. Taisi olla Kanadan puolella.mitä vittua toi Asterix tekee kentällä,, olis nyt edes Tami sen tilalla siellä..
Mä sammutin jo ensimmäisen Ruotsin onnistujan jälkeen. Kanadasta näki, että ei pysty.Mä sammutin television sillä sekunnilla kun mestaruus ratkesi
Musta tuntuu että se irvistelee aina jonkin verran, maskin takaa näkee aina kun irvistelee. Vissiin Hannu Virran poika.Irvisteleekö Lunkka koska on liikuttunut, vai koska tuskissaan?
Ruotsin 29 turnauksen MVP. Ehkä joku vuosi sitten Suomen 29.
Hyvää kuittailua Tamilta. Raskasta kaudesta huolimatta Ruotsin änärimiehet tuli kisoihin, Suomen ei.
Nylander tais pari kylkiluuta katkoa hypyllänsä.Irvisteleekö Lunkka koska on liikuttunut, vai koska tuskissaan?
Pitääpä laittaa äänettömälle kun hurrien kansallislaulu soi.
Nylander tais pari kylkiluuta katkoa hypyllänsä.
Musta tuntuu että se irvistelee aina jonkin verran, maskin takaa näkee aina kun irvistelee. Vissiin Hannu Virran poika.
Onhan tässä onneks kenties MM-tasoa heikommat (jos NHL ei tule) olympialaiset välissä aikaa osoittaa Marjamäen kyvyttömyys.Pitääpä laittaa äänettömälle kun hurrien kansallislaulu soi.
Tässä ruvetaan nyt oottelemaan ensi vuoden lohkojakoa, sekä Marjukan eroamista/erottamista.