Su 21.5.2017 Otteluseuranta (17. kisapäivä, mitalipelit)

Tila
Viestiketju on suljettu.

sekolust

Jäsen
Ruotsalainen ohjaus. Löysään rystyvetoon ei kaksi pelaajaa näytä osuvan, mutta silti pomppii längistä sisään.

Onhan tämä nyt. Molemmilla on hyviä paikkoja ja taitoa vaikka muille jaettavaksi. Ja sitten tuollainen vahinko alivoimalla sisään erän loppuun...
 

Tornados

Jäsen
Suomi ei tuollaista maalia ikinä tekisi kun Suomella ei olisi kahta pelaajaa alivoimalla noin syvällä Kanadan päädyssä.
 

juhis82

Jäsen
Tää on niitä hetkiä jolloin mä vihaan jääkiekkoa. Onneks kävi pelissä miten tahansa niin ei tarvii seurata jääkiekkoa muutamaan kuukauteen
 
Nopeella pelin käännöllä tai pitkällä pystysyötöllä pyritään pääseen ylivoimasee hyökkäykseen. Näitä on viljelty molemminpuolin jatkuvasti, mutta yv hyökkäyksiä ei oikein synny. Kumpikaan ei kuitenkaan makaa kiekon alla, joten voisko se olla vaan, että liikaa huippuyksilöitä ja sitäkautta liikaa yksinyrittämistä?
 
Menneiden kisojen niittejä. Vittu eikö edes Uotilan nuotiolla supattelua?
 

Vatso

Jäsen
Ei ollut ensimmäinen kerta Paraykolta kun antaa epävarmoja avauksia.

Katsoitko tilannetta lainkaan vai kuuntelitko ainoastaan Mertarannan höpinöitä? Parayko avaa suoraan O´Reillyn lapaan, joka tunaroi kiekon Ruotsalaisille ja vielä tuonkin jälkeen Parayko ehtii kaksi kertaa pelastamaan tilanteen, ennen kuin molari hörppää tuon sisään.
 
Mit vit. Lasse ei oo tähdistössä. Yhdeksällä sormella, paras pakki ja hoiti maskotin hommat siinä sivussa. Kuin Semi-pro leffasta.
 

Micqou

Jäsen
Täähän menee kuin 2011. 6-1 aikataulussa ollaan.
Siis tä, miten niin menee?? Eikös 2011 Suomi tasoittanut 2.erän lopussa ja peli oli 2.erän jälkeen 1-1? Missasinko mä Kanadan tasotuksen erän lopulta? :D
 

Matza187

Jäsen
Tami laittoi sitten Joel Lundqvistin All-stars kentällisen maaliin :D
 

Knap

Jäsen
Siis tä, miten niin menee?? Eikös 2011 Suomi tasoittanut 2.erän lopussa ja peli oli 2.erän jälkeen 1-1? Missasinko mä Kanadan tasotuksen erän lopulta? :D
Ajattelin laittaa tuohon sanan "melkein", mutta ajattelin jokaisen osaavan suodattaa tuosta sen verran.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös