Tämä on nöyryytystä.
P Pavlikovsky Jäsen 21.05.2017 #289 Kalervo Shopin uutuustuote postissa ennakkotilaajille kenties jo ensi viikolla: DVD - Maagista maalivahtipeliä ja tuloksekasta ylivoimaa '17
Kalervo Shopin uutuustuote postissa ennakkotilaajille kenties jo ensi viikolla: DVD - Maagista maalivahtipeliä ja tuloksekasta ylivoimaa '17
K kamik Jäsen 21.05.2017 #291 Juu. Saman verran mahkuja kuin Ruotsia ja Kanadaa vastaan. Vastus on tänäänkin liian kova. Onhan aikaa toki vielä paljon jäljellä mutta aika toivoton urakka edessä.
Juu. Saman verran mahkuja kuin Ruotsia ja Kanadaa vastaan. Vastus on tänäänkin liian kova. Onhan aikaa toki vielä paljon jäljellä mutta aika toivoton urakka edessä.
T T70 Jäsen 21.05.2017 #292 Kalervo Kummola tee jotain, sammuta edes valot ja sovi kabinetissa jokin hyväksyttävä tappiolukema.
H hemmo_1973 Jäsen 21.05.2017 #297 shaminy kirjoitti: Niin kaunista 3-0. Late, tu kotiin sieltä. Laajenna klikkaamalla Pelaajia ei kiinnosta ja valmennusjohdon habitus viestii sitä, että duunit alkaa olla tässä.
shaminy kirjoitti: Niin kaunista 3-0. Late, tu kotiin sieltä. Laajenna klikkaamalla Pelaajia ei kiinnosta ja valmennusjohdon habitus viestii sitä, että duunit alkaa olla tässä.
J jukiapina Jäsen 21.05.2017 #299 Ihan hieno torjunta yritys Korpisalolta. Jos ei vaan olen tuon parempia veskareita nii ei kai sille mitään mahda
Ihan hieno torjunta yritys Korpisalolta. Jos ei vaan olen tuon parempia veskareita nii ei kai sille mitään mahda
H heavylutaa18 Jäsen 21.05.2017 #300 Missä tää Korpisalo pelaa? Aivan turha ressukka, helvettiin mun maajoukkueesta.