Hyvä yritys, mutta älä viitti huijata muita tuolla tavalla. Pelihän päättyi varsinaisella peliajalla.Häh. Mulla ollaan jo jatkoajalla.
Hyvä yritys, mutta älä viitti huijata muita tuolla tavalla. Pelihän päättyi varsinaisella peliajalla.Häh. Mulla ollaan jo jatkoajalla.
Kane vei rankuilla, ainakin täällä suunnalla.Hyvä yritys, mutta älä viitti huijata muita tuolla tavalla. Pelihän päättyi varsinaisella peliajalla.
Saiko McDavid Kanen kiinni pörssissä?Häh. Mulla ollaan jo jatkoajalla.
No entäs tää irlantilainen McAvoy? Ja toi vastapuolen skotti O'Reilly? Vain kiltti puuttuu, mutta rangaistusminuuteista päätellen hän on kiltti.Kyllä se Bruce Lee taisi USA:n maaperällä syntyä.
Saiko McDavid Kanen kiinni pörssissä?
Ja matkalla takaisin hotellille hakkasi McDavidin taksissa.Vitun posket. Kane otti McDavidin takaapäin vaikka oli jo edellä.
Ja matkalla takaisin hotellille hakkasi McDavidin taksissa.
Kyl mäki oisin, jos olisin amerikkalainen.Toi yks on niin ylpeä juuristaan, että pitää oikein selässä lukea ja mainostaa muille, että on valkoihoinen.
Onks toi Inka ollu Tomi Tuomisen kanssa tänään @Turha Kaukalo
Miten nopeesti se Inkan kanssa hoituu?Jotain kevyttä kai. Nopea käsityö enintään.
Miten nopeesti se Inkan kanssa hoituu?
Toi yks on niin ylpeä juuristaan, että pitää oikein selässä lukea ja mainostaa muille, että on valkoihoinen.
Näin on.En tiennytkään että näissä kisoissa saa haastaa myös maalia edeltäneen paitsion. Lähde: Mika Saukkonen
En tiennytkään että näissä kisoissa saa haastaa myös maalia edeltäneen paitsion. Lähde: Mika Saukkonen