Jos pistepörssivetoasi mietit, niin eikö tämä 0-0-pelaaminen kelpaa? Tai siis USA teki 1-0, mutta ihan sama vaikka Kane ei tee pisteitä jos Kanadakaan ei tee maaleja.Voisko tuo Eric Lindrosin pelinumerolla pelaava USA:n Glen Jacobs nyt tehdä niitä pisteitä.
Olisihan se helpompi hengittää jos vähän ottaisi kaulaa. Ja mun säkällä tosiaan Rakell tekee vielä finaalissa 3+2 kun Ruotsi voittaa jatkoajalla 5-4 ja Glen Jacobs tää tosiaan pisteittä tänään.Jos pistepörssivetoasi mietit, niin eikö tämä 0-0-pelaaminen kelpaa? Tai siis USA teki 1-0, mutta ihan sama vaikka Kane ei tee pisteitä jos Kanadakaan ei tee maaleja.
Tarjoilee Boninolle huippupaikan, mutta ei uppoa.Siiis tosiaan mitä tää Gaudreau tekee pelissä? IIHF langettaa pelikiellon joskus 6kk päästä?
Saukkonen väittää, ettei Johnny Hockeyn törkytaklauksesta tullut edes rangaistusta eilen. Eikö Ruotsi kuitenkin tehnyt 3. maalinsa Gaudreaun jäähyn aikana ja katkaisi tällä USA:n selkärangan, ja heti perään tuli 4. maali?
Mitenkä?Aika jännä, että Cmoren lähetys alkoi puoli tuntia Maikkaria myöhemmin.
Mitenkä?
Ainakin mun lähetyksessä on toista erää n. 5 minuuttia jäljellä.CMorella on nyt ensimmäinen erä menossa parhaillaan.
CMorella on nyt ensimmäinen erä menossa parhaillaan.
Ainakin mun lähetyksessä on toista erää n. 5 minuuttia jäljellä.
Kyllä se Bruce Lee taisi USA:n maaperällä syntyä.Tätä tää on kun maajoukkueissakin saa nää ostopelaajat pelata. USA:kin hommaa pelaajat Etelä-Koreasta vai mistä tää Lee on kotoisin.