Ruotsi tekee kiistatta valtaisan ilmiömäisen maalinVeikkaus jatkoerään: Kumpi tulee ensin, maali vai joku seuraavista sanoista Mertarannan suusta: kiistatta, ilmiömäinen tai valtaisa?
Ruotsi tekee kiistatta valtaisan ilmiömäisen maalinVeikkaus jatkoerään: Kumpi tulee ensin, maali vai joku seuraavista sanoista Mertarannan suusta: kiistatta, ilmiömäinen tai valtaisa?
Eikös se tosiaan ole niin, että alkusarjassa oli 3v3, pudotuspeleissä 4v4 paitsi finaalissa, joka 5v5 ?
Jotenkin outo markkinointitapa kyllä, kun lapset ei itse valitse kännykkäliittymiä. Tosin kaikki nyt tietää MOI:n. Suurinta osaa vituttaa.
En ole kertaakaan ostanut Grandiosapitsaa sen jälkeen kun Paula Koivuniemi lauloi pitsaperjantain
Syytä Paulaa siitä.Meinasin just pyytää sut Grandiosalle mutta ei sit.
Joo näköjään onkin. Mistäköhän lie olin tuon 5v5 kaivanut.4 v 4 sanottiin äsken jatkoajan olevan.
Voiton vie kuitenkin Grandiosa Laitela.En ole kertaakaan ostanut Grandiosapitsaa sen jälkeen kun Paula Koivuniemi lauloi pitsaperjantain
Sulla oli toi valmiina kirjoitettuna, kun ehdit kiistatta ensin.Kiistatta!
Mutta toisten naisten kuuluu vihata menestyviä naisia. Vihaan siis Paulaa. Se oli ihan ok ennen tuota biisiä.Paula on kuitenkin Nainen, eikä mikään Inkan tapainen teippireisi (mitä siis huhut kertovat, kuulin siitä jatkiksella itse). Eli Naiset erikseen ja heitä tulee ja pitää palvoa yli kaiken. Myös Paulaa.
Kuka?Voiton vie kuitenkin Grandiosa Laitela.
Veikkaan, että Sveitsi saa kiekon maaliviivalle, Ruotsi vastahyökkäyksestä myös ja Sveitsi sitten taas seuraavasta. Sitten tarkistetaan jokainen tilanne vuorotellen videolta, mutta kaikki hylätään. Sitten hyökkäyspään aloituksesta Andrighetto pommittaa suoraan syötöstä voittomaalin.Veikkaan että Sveitsi tekee maalin, Ruotsi haastaa, maali hylätään ja Ruotsi tekee vastahyökkäyksestä voittomaalin.
Kokeile flerljud på svenska.Selostaispa Saukkonen tätä peliä.
Onko Kaj Kunnas?Kokeile flerljud på svenska.
"Ja nyt tulee!!!.......Selostaispa Saukkonen tätä peliä.