Maalista poikki, kuten jääkiekossa aina.Onko täysi erä vai maalista poikki?
Veikkaan vaarallista.Veikkaus jatkoerään: Kumpi tulee ensin, maali vai joku seuraavista sanoista Mertarannan suusta: kiistatta, ilmiömäinen tai valtaisa?
Veikkaus jatkoerään: Kumpi tulee ensin, maali vai joku seuraavista sanoista Mertarannan suusta: kiistatta, ilmiömäinen tai valtaisa?
Eli Sveitsi on jo melkein mestari?Ruotsi ei ole muuten ollut eikä tule olemaan sekuntiakaan johdossa tässä ottelussa.
Antsa aloittaa: ”Nyt alkaa kiistatta valtaisan merkityksellinen jatkoaika, jossa ilmiömäinen Sveitsi haastaa suursuosikki Ruotsin.”
Kiistatta ei ole.Fugefest. Voiko olla mitään mikä olisi enemmän Junttimaisinta mitä tiedät-ketjun kamaa?
Uskallan väittää että seuraava maali on iso maali.
Uskallan väittää että seuraava maali on iso maali.
Jotenkin outo markkinointitapa kyllä, kun lapset ei itse valitse kännykkäliittymiä. Tosin kaikki nyt tietää MOI:n. Suurinta osaa vituttaa.Veitsin raikkaan esityksen jälkeen näistä kisoista muistaa Marjamäen täydellisen sulamisen vol 4, Suomen maajoukkueen sukupolvenvaihdoksen, Kalen mainostamassa vaippoja ja MOIIIIIII-mainokset.
Jos joku puhelinmyyjä tahi feissari tulee tarjoamaan minulle näitä punaisia MOI-palloja (tai mitähän vittua ne myyvätkään) edulliseenkin hintaan ja vaikkapa edullisilla maksuehdoilla, on mahdollisuuksien rajoissa, että väkivaltainen musta puoleni ottaa siinä vaiheessa vallan. Eli kiitos jo etukäteen. Älkää tulko myymään minulle niitä MOI-palloja.
Meinasin just pyytää sut Grandiosalle mutta ei sit.En ole kertaakaan ostanut Grandiosapitsaa sen jälkeen kun Paula Koivuniemi lauloi pitsaperjantain
Onko se ny vittu 5-5 vs. Ratkottiinhan välieräpaikkoja tolla naurettavalla 4-4. Heittäisivät vaikka kolikkoa ennemmin.