Su 20.2.2022 Otteluseuranta finaali Suomi – Venäjä (10. kisapäivä)

  • 141 291
  • 2 340

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Joudun harmittavasti poistumaan paikalta. Toi mun valkovenäläinen vaimo sanoi just että nyt on niin historiallinen tilanne, että joudun kuulema vielä toisenkin kerran tekemään töitä kullan kanssa vaikka mä heti loppusummerin soitua hoidin jo vuosittaiset aviovelvollisuudet.
Rankkaa puuhaa tuntuu olevan penkkiurheilijoille nämä arvokisat, joutuu maksan ja kehon rääkkäämisen lisäksi vielä panemaankin juhlapäivinä. Voi veljet. Ja hyvää lykkimistä sinne!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Illan viimenen liveveto voisi olla kuinka lähellä Temen otsa on pöydän kantta kun lähetys vihdoin saadaan pakettiin.

Ja voisin ohjeistaa että laittaa kolikoita pöydälle johon otsa meinaa nojailla.

Sitten kun joku luulee että on muka sammunut niin toteaa vaan, että ehei, kun laskeskelin näitä kolikoita vaan. Joku kolikko todennäköisesti liimaantunut otsaan kiinni mutta ei anneta sen haitata.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten tämä kuva ei vielä ole ollut täällä? Torille!
 

Liitteet

  • 0CB2D44C-4D97-4633-9B80-F254FC529D5F.jpeg
    0CB2D44C-4D97-4633-9B80-F254FC529D5F.jpeg
    319,5 KB · kertaa luettu: 110

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ja silti NHL ottaa valmentajaksi mieluummin jonkun nobodyn junnusarjoista.

Helvetti kun taas näytetään näitä katkerimpia hetkiä.
 

Vatanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Carolina, Dallas, JYP ja Leijonat

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joudun harmittavasti poistumaan paikalta. Toi mun valkovenäläinen vaimo sanoi just että nyt on niin historiallinen tilanne, että joudun kuulema vielä toisenkin kerran tekemään töitä kullan kanssa vaikka mä heti loppusummerin soitua hoidin jo vuosittaiset aviovelvollisuudet.
Ethän epähuomiossa vedellyt soolona?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös