Eihelvetti. Fasel kehuu Venäjän puolustusvoittoista pelaamista ennen finaalia ja finaalin jälkeen Suomi pilasikin jääkiekon puolustavalla pelaamisella :D
Hiero paskaa muniis Fasel!
Eihelvetti. Fasel kehuu Venäjän puolustusvoittoista pelaamista ennen finaalia ja finaalin jälkeen Suomi pilasikin jääkiekon puolustavalla pelaamisella :D
Teemu koittaa kokoajan vähemmän hienovaraisesti vihjailla, että lähetys kiinni. Huikeeta!
Suomi teki Venäjästä surkean.Ja itse asiassa Selänne oli oikeassa, Venäjä oli surkea. Maalipaikat viidellä viittä vastaan oli ihan olemattomat.
Illan viimenen liveveto voisi olla kuinka lähellä Temen otsa on pöydän kantta kun lähetys vihdoin saadaan pakettiin.Ja lopussa paljastu että on ihan taulut
Kyllä Teemu ja kime voi hyvillä mielin jo korkata oluset. Nyt on juhlan paikka!
Janne Pesonen on kyllä hyvä kommentaattori. Yllättänyt allekirjoittaneen täysin.
Ainut selvä kommentaattori studiossa.Janne Pesonen on kyllä hyvä kommentaattori. Yllättänyt allekirjoittaneen täysin.
Sama tais olla Lillehammeris 1994Oliko niin että Torinossa 2006 Suomi hävisi vain yhden erän?
Illan viimenen liveveto voisi olla kuinka lähellä Temen otsa on pöydän kantta kun lähetys vihdoin saadaan pakettiin.
Miten tää sankari sai olla 27 vitun vuotta kansainvälisen jääkiekkoliiton puheenjohtajana.Vittu et on vastenmielinen tapaus
René Fasel arvostelee happamasti Leijonia – "Näimme, millainen jääkiekon tulevaisuus tulee olemaan"
Kansainvälisen jääkiekkoliiton IIHF:n entinen pitkäaikainen puheenjohtaja René Fasel on kommentoinut nyrpeään tapaan Leijonien olympiavoittoa.www.mtvuutiset.fi
Ethän epähuomiossa vedellyt soolona?Joudun harmittavasti poistumaan paikalta. Toi mun valkovenäläinen vaimo sanoi just että nyt on niin historiallinen tilanne, että joudun kuulema vielä toisenkin kerran tekemään töitä kullan kanssa vaikka mä heti loppusummerin soitua hoidin jo vuosittaiset aviovelvollisuudet.