Tägätään vielä kyselijöitä.
@castorpollux @Roger Moore @ZayWest @Arto Kilponen
Lumitöissä olen. Pentti aikoi Itä-Suomessa sijaitsevalla mökillään kullan kunniaksi tehdä lumitöitä. Seitinohuet eivät toki olisi pahat nekään.
Osala vetää kyllä tunteella.... Ei vittu
Jos on naamaa tarkemmin seurannut, niin ihan eka ei ole menossa.Siellä Teme vetelee tölkki kädessä studiossa :D
Se on ollut panttivankina Pekingissä samanlailla kun studio Julmahuvissa se työmarkkinaneuvotteluita yötä päivää seurannut toimittaja. Annetaan anteeksi.
Ja itse asiassa Selänne oli oikeassa, Venäjä oli surkea. Maalipaikat viidellä viittä vastaan oli ihan olemattomat.Ei sen studion tarvitse aina niin vakavaa analyysia olla, melkoista viihdettä tuo Selänne ja Timonen hihittelemässä.
Ei sen studion tarvitse aina niin vakavaa analyysia olla, melkoista viihdettä tuo Selänne ja Timonen hihittelemässä.
Sen verran hyvät nousut että eiköhän se olisi hyvällä fiiliksellä ollut.Olisin halunnut nähdä Selänteen naaman, jos Venäjä olisi tullut tuossa lopussa tasoihin.
Rankkaa puuhaa tuntuu olevan penkkiurheilijoille nämä arvokisat, joutuu maksan ja kehon rääkkäämisen lisäksi vielä panemaankin juhlapäivinä. Voi veljet. Ja hyvää lykkimistä sinne!Joudun harmittavasti poistumaan paikalta. Toi mun valkovenäläinen vaimo sanoi just että nyt on niin historiallinen tilanne, että joudun kuulema vielä toisenkin kerran tekemään töitä kullan kanssa vaikka mä heti loppusummerin soitua hoidin jo vuosittaiset aviovelvollisuudet.