Su 20.2.2022 Otteluseuranta finaali Suomi – Venäjä (10. kisapäivä)

  • 141 305
  • 2 340

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Jörninen kyllä melkonen antisankari ensimmäisessä erässä. Ensin ei saa kiekkoa tyhjään maaliin, samassa vaihdossa hyökkäyspään jäähy ja lopuksi turha syöttö kun vois ampua itse. Noh, kyllä se siitä. Suomen erä kaikilla muilla mittareilla paitsi tuloksellisesti.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Hemmetin hyvä eka erähän tuo oli, jos ei lasketa sitä hetkeä mukaan, kun Hannes Björninen päätti näyttää lahtelaisuutensa ottaen jäähyn 58 metrin päässä omasta maalista.

Eikö Lahdessa pitäisi sitten myös itse vetää, eikä jakaa kavereille. Alkaako Lahti karisemaan miehestä itärajan hommissa
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Studion mielestä homma täysin Suomen hallussa. Itse näen niin että ei Venäjällä ole tuossa isompaa hätää myöskään. Ja tekevät jatkossakin todennäköisemmin ylivoimaalin jos jäähyjä tulee. Jännittää helvetisti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
(B)jörninen ei osaa vetää kuin viikseen.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
On se hienoa, että vielä turnauksen päätöspäivänä joku tulee tänne muistuttamaan kuinka perseestä on ettei NHL-miehet ole mukana, eikä tämä tunnu miltään.

Ja mitä itse peliin tulee, niin Jalosen jengi ei ole kertaakaan voittanut arvoturnauksissa kultaa niin ettei olisi ollut häviöllä finaalissa. Ei tässä mitään hätää.
 

Barney

Jäsen
Onko nuo darraveljekekset studiossa nyt vasta erätauolla vai onko nuo oikeasti heränneet ennen mua?
Eivät ole nukkuneet ollenkaan. Pilkun jälkeen suoraan studioon.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se hienoa, että vielä turnauksen päätöspäivänä joku tulee tänne muistuttamaan kuinka perseestä on ettei NHL-miehet ole mukana, eikä tämä tunnu miltään.

Ja mitä itse peliin tulee, niin Jalosen jengi ei ole kertaakaan voittanut arvoturnauksissa kultaa niin ettei olisi ollut häviöllä finaalissa. Ei tässä mitään hätää.
Toinen knoppitieto on, että kahdessa aikaisemmassa kultamitalissa voittomaalin tekijä on ollut Jokeripelaaja.
2011 Nokelainen teki voittomaalin
2019 Mörkö-Marko löi kai sisään

Tänään Suomen 2-1 johtomaalin (ja samalla voittomaalin) tekijäksi veikkaan Lindbohmia, kultaa tulee ja Jokeritaika säilyy
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös