Jokainen kova äijä kantaa puhelinta sille varatussa kassissa. Kyllä siinä meni porukka hiljaseks kun aikoinaan nostit semmosen 10 kiloa painavan motorolan mötikän baaritiskille ja aloit soittelemaan köyhien lankapuhelimiin.Antennilla saa myös kivoja mustelmia reiteen jos puhelinta pitää taskussa.
Ei vaan tonne töihin kehtaa mennä haukottelemaan. Tyäukot sais taas todeta, kuinka laiskaa sakkia nykynuoret on.Nukkuminen on yliarvostettua. Ehtii sitä haudassakin sikeitä vetämään.
Ei vaan tonne töihin kehtaa mennä haukottelemaan. Tyäukot sais taas todeta, kuinka laiskaa sakkia nykynuoret on.
Näin tietysti. Hätätapauksessa menee kauluspaidan rintataskussa. Täytyykin ostaa uusi vyökotelo kesälomareissulla Keskisen kyläkaupassa käydessä. Nykyisestä on vyöklipsin jousi löystynyt.Sehän pidetään semmoisessa nahkakotelossa vyöllä tai sitten vyölaukussa.
Mahtaakohan Eetu enää ikinä kävellä tai voidella itse leipäänsä.Ja tää peli on kuitenkin vaan peliä, jos verrataan vaikka Luostarisen loukkaantumiseen.
Eikö tätä Roope Salmista kukaan saa hiljaiseksi? Vituttaa niin, että tukka karkaa päästä
Ja tää peli on kuitenkin vaan peliä, jos verrataan vaikka Luostarisen loukkaantumiseen.
Menee Tapparaan, kaikkihan sinne haluaa.Bertrand Kärppiin!
Revin pelihousuni ja kaikki muutkin housuni jos näin tapahtuu.Menee Tapparaan, kaikkihan sinne haluaa.
Mulla se soi silti. Televisioni sairastui rottasalminen syöpään.Mä sain laittamalla äänet pois.
JA TAAS LUOSTARINEN KORTTI VEDETTY! Ei helvetti!!!
Ja saa palkkaa vielä puolet vähemmän koska Viiksimikki on niin kettu.Menee Tapparaan, kaikkihan sinne haluaa.