Su 19.5.2019 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 60 166
  • 1 350

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mikkola on pelannut hyvän turneen mielestäni. Samoin Koivisto, jota en ole huomannut lainkaan.
 
Tuomo tuu kotiin sieltä!

Pelkkää kliseistä PASKAA.
Tuomo on söpö.

Mitä kaikkea tuostakin kaverista olisi voinut tulla jos olisi jatkanut koulunkäyntiä. Mutta niin vain päätyi Maikkarille kommentaattoriksi.
 

Barney

Jäsen
Lehterä kyseli mitä pitää tehdä, kun ylivoima ei toimi. Olisin toivonut, että hän olisi pohtinut asiaa jo viime (tai sitä edellisen) kauden aikana.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minä jo unohdin tämän pelin, kuinkas kävi? Kuka voitti? Tällä taitotasolla ei ole odotettavissa 14-0 -voittoja yhtään kenestäkään joukkueesta. Sen sijaan voiton vääntäminen tästä joukkueesta on sangen tuskallista kenelle tahansa vastustajalle. Mielenkiintoista nähdä miten pitkälle tämä sitten riittää.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Tuomo paikalla niin tulee aina mitali. Kaikki keinot käytössä.

Viimeks ku Tuomo oli Slovakiassa tuli kultaa. Penkin takanakin sama äijä. Kaukalossakin viilettää superjunnu. Kyl tää pojat siltä näyttää, että Bratislavaan mennää, niin että natina käy ku ranskalaisten polvissa Kasken lämätessä.
 

Barney

Jäsen
Viimeks ku Tuomo oli Slovakiassa tuli kultaa. Penkin takanakin sama äijä. Kaukalossakin viilettää superjunnu. Kyl tää pojat siltä näyttää, että Bratislavaan mennää, niin että natina käy ku ranskalaisten polvissa Kasken lämätessä.
Juti puuttuu. Tori peruttu.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Mä niin lataan mun soittolistalle, Children of Bodomin, Sabatonin ja Turmion Kätilöiden seuraks ton karavaanin. Huikee biisi josta tulee hyvä mieli
 

Barney

Jäsen
Lehterä ei ilmeisesti oikein tykkää lädeistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös