holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Kyllä. Valitettavasti.Mitä tapahtui? Alkoiko Karavaani soida
Kyllä. Valitettavasti.Mitä tapahtui? Alkoiko Karavaani soida
Viime yönä nukuin noin 4,5 tuntia huomenna herätys 04.45. Pakko vaan mennä, vaikka mukavaa olisi katsoa koko matsi.Saisikin joskus unta niin aikaisin.
Onko sulla 3310?Kalpa-jonneilla tapaaminen terassilla, molemmat näpyttelivät hipaisupuhelinta.
Noniin. Huomenna alkaa viimeinen viikko kisoja ja kaikki unohtaa tuon biisin.Kyllä. Valitettavasti.
En luota puhelimiin jossa ei ole antennia. Nokia 6110 on palvellut hyvin.Onko sulla 3310?
Kohta kymmenen vuottahan tuo Uotila on tuommoista ylidramaattista sontaa vääntänyt mitättömistä asioista.
4,5 tuntia suunnilleen keski-arvo itsellä mitä tulee joka yö nukuttua.Viime yönä nukuin noin 4,5 tuntia huomenna herätys 04.45.
Oli kyllä aikamoinen :DSiis mitä helvettiä tämä on? Melkonen draamapätkä väsätty Luostarisesta. Komedian puolelle meni jo!
Tuo ei kyllä minulle riitä millään. Tänään oon ollu niin koomassa ja jyntässä, että ei mitään rajaa.4,5 tuntia suunnilleen keski-arvo itsellä mitä tulee joka yö nukuttua.
Antennilla saa myös kivoja mustelmia reiteen jos puhelinta pitää taskussa.En luota puhelimiin jossa ei ole antennia. Nokia 6110 on palvellut hyvin.
Antennilla saa myös kivoja mustelmia reiteen jos puhelinta pitää taskussa.
Eikö ole enää?Tex oli ihana. No homo
Nukkuminen on yliarvostettua. Ehtii sitä haudassakin sikeitä vetämään.Tuo ei kyllä minulle riitä millään. Tänään oon ollu niin koomassa ja jyntässä, että ei mitään rajaa.
Jees otin talteen. Katotaan pelin jälkeen.Bertrandin Kalle iskee tänään pari maalia. Saa ottaa talteen.