Su 18.9.2016 Otteluseuranta

  • 121 119
  • 1 298
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ralph

Jäsen
Venäjällä nyt ei varmaan koska siellä keskustelee Putin-trollit keskenään.
Varmasti siellä on joku The Orginal зазубрины, joka hehkuttaa Suomea ja Liigaa. Ja joku Ральф, joka tykkää Maammelaulusta.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Panarin so goooood.

Tekee Kanestakin taas hyvän.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Suomalaisittain toivottavaa olisi se, että tästä pelistä ei jaettaisi kolmea pistettä joukkueiden kesken. Itse vähän Ruotsin puolella tässä, Venäjän vastenmielisyyden takia.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Oli aika hidastempoinen avauserä. Alun jälkeen Ruotsilla ei ole ollut mitään hätää.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruotsi on jotenki niin ihanan kansaivälinen ni mä siks kannatan sitä enkä Juntti-Suomee.

Tiesitkö, että jotkut ruotsalaiset eivät tykkää suomenruotsalaisista, koska ne puhuu mongertaen ruotsia? Olen todistanut tällaisia mielipiteitä euroviisujen karsinnassa ja paratiisihotelliohjelmassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niklas Hagman näyttää muuten ihan Yleisradion Peltsiltä.
 
Niinimaa muuten veti turnauksen parhaan eränsä, ei ollut juuri ollenkaan tiellä ja selvästi yritti ajoittaa sanomisensa pelikatkoille. Pitää vielä koputtaa puuta mutta nythän tästä pelistä pystyi ihan nauttimaan, muutenkin ihan mukavaa peliä vaikkakin vähän tunnustelevaa.
 

Rocko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niinimaa muuten veti turnauksen parhaan eränsä, ei ollut juuri ollenkaan tiellä ja selvästi yritti ajoittaa sanomisensa pelikatkoille. Pitää vielä koputtaa puuta mutta nythän tästä pelistä pystyi ihan nauttimaan, muutenkin ihan mukavaa peliä vaikkakin vähän tunnustelevaa.

Vanha oppii joskus uusiakin kikkoja :) Onse parempi ollu, ku mitä vertaa niihin liigan pudotuspeleihin tossa vähän aikaa sitte.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika mitäänsanomaton erä. En uskoisi tätä sanovani mutta tuo NHL kaukalo vie pelistä suurimman osan taidosta ja näyttävyydestä. Välillä tuntuu että tuolla pärjäisi parhaiten kun olisi nopeat jalat ja törmäilisi vaan kaikkeen mahdolliseen!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä toi Mäkisen kraka on mun mielestä tummansininen ja ehkä tosiaan oranssi tai tollanen jännä keltainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös