Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ensin Orlov jotain pyöritteli päätään ja oli aivan omissa maailmoissaan ja tämän jälkeen roiskaisee kiekon katsomoon. Ei se mennyt nyt taas ihan putkeen.
Se on vasta yöllä ku Suomi tekee maaleja. Aina ku mä lämään. Aina ku mä lämään.Ei sentään peto. :D
Se on vasta yöllä ku Suomi tekee maaleja. Aina ku mä lämään. Aina ku mä lämään.
Toki tulee, mutta näin lyhyessä turnauksessa ois kiva kun kassari ois vireessä. Lundqvistin suhteen ei voi oikein vireestä puhua, toisin kuin Markströmin osalta.
Nakkaatko streamia tännekkin?Nakkelen yvtä
Et oo kuule ainut!Miks noi Sedinit vituttaa mua niin paljon???
Sama. Ja mä sentään kannatan Ruotsia.Miks noi Sedinit vituttaa mua niin paljon???
Toki näin, mutta tekeekö parempi vire Markströmistä paremman kassarin kuin Lundqvist? Siitähän oli alun perin keskustelu. Ja tosiaan mysteeriksi jäänee, että tarkoittiko Mäkinen kokonaisuudessaan parempaa, vai pelkästään tässä ja nyt parempaa.
Miks noi Sedinit vituttaa mua niin paljon???
Ei vaan gloryhunter! Miksei kannusta Suomea senkin isäm maan petturi, perkele.Homo.
Ruotsi on jotenki niin ihanan kansaivälinen ni mä siks kannatan sitä enkä Juntti-Suomee.Ei vaan gloryhunter! Miksei kannusta Suomea senkin isäm maan petturi, perkele.
Ihan tällänen hypoteettinen ajatus muuten, onkohan esim. Ruotsin paikallisessa Jatkoajassa tyyppejä jotka kannattaa Suomea? Tai Kanadan Jatkoajassa. Venäjällä nyt ei varmaan koska siellä keskustelee Putin-trollit keskenään.Ei vaan gloryhunter! Miksei kannusta Suomea senkin isäm maan petturi, perkele.
Miten toi sääntö nykyään menee, saako maalivahti pelata kiekkoa tuolla kulmassa?
Vitutti ne mua jo ennen sitä. Niissä on jotain samaa ärsyttävyyttä kun Olli jokisessa. Näyttävät isoilta vauvoilta.MM-kisat 2013 välierä Suomi - Ruotsi?
Itseäni eivät Sedinit vituta. Helkutin hienoja pelimiehiä molemmat.
Etkö tykkää vauvoista?Vitutti ne mua jo ennen sitä. Niissä on jotain samaa ärsyttävyyttä kun Olli jokisessa. Näyttävät isoilta vauvoilta.