Su 18.9.2016 Otteluseuranta

  • 120 296
  • 1 298
Tila
Viestiketju on suljettu.

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Nyt mielenkiinnolla lukemaan mitä p.sihvonen sanoo tästä. Suomi lähtee kääntämään peliä ihan sairaan liian hitaasti ja NAM vie kaiken tilan ja ajan prässäämäällä hyvin ja korkealta. NAM viennyt myös henkisen pelin
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
3 vielä
 

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Koivu ollut kyllä Suomen heikossa joukkueessa se, joka on edes jotenkin pystynyt pelaamaan. En tiedä sitten, mutta omaan silmään näyttää, että Suomella ei luistin liiku edes sitä normaalia vauhtia vaan porukka näyttää väsyneeltä. Tuossa minutti sitten esim Barkovin ohi luisteltiin ihan heittämällä. Hyökkäyksissäkin rytmi puuttuu kokonaan ja hyökkäys pysähtyy siniselle viimeistään. Uskon, että peli tästä parantuu, mutta riittääkö se mihinkään, se onkin toinen juttu.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Yksittäisiä surkeampia suorituksia joo, mutta jokainen muu hyökkääjä on tehnyt ottelussa jonkun hyvän ratkaisun. Ahon ainoa sellainen oli kompastuminen ekassa vaihdossa, josta tuli ylivoima.

Itse en yllättynyt, että vain Kärppä-fani vastaa, kun Ahoa ei kehuta. Toki jos olisin laittanut Ahon tilalle Vatasen, olisi Jyväskylässä traktori jyrähtänyt käyntiin.
Heh, tottakai sitä Ahosta ennemmin kommentoi kun tutumpi pelaaja kyseessä. Mainitsemiltani Jokiselta ja Lehterältä en ole itse kyllä nähnyt yhtään hyvää suoritusta. Ja arvaa mitä, Jokinen on Kärppien mies, tuu nyt kertoo mite tää on mahollista?
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Ei ole kyse mistään kärppälaseista, tuolla on paljon paskempiakin suorituksia tänään ja yllätyin ettet sitä ole huomannut.

Kyseinen nimimerkki ei ole vakuuttanut myöskään liigaosiossa, joten en olisi sinuna niin huolissasi asiasta. Olen kanssasi samaa mieltä Ahosta, ei ole ollut läheskään huonoin.
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Oliko ensimmäinen voitettu päätykiekko koko pelissä. Kovin montaa näitä ei ole kaiveltu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös