En meinaa vaan tiedän, että tässäkin turnauksessa Avalanchen pelaaja löytyy voittajajoukkueesta. Nimi on sama kuin kaksissa viime MM-kisoissa ja myös viime olympialaisissa.
Se on aivan sama ketä siellä tolppienvälissä seisoo, kun kenttäpeli on tätä luokkaa.
RiellyEihän nykymoderneista pakeista osaa sanoa onko ne puolustavia vai hyökkääviä, mutta itse näen Reillyn ennemmin hyökkäävänä ja Ekbladin puolustavana kuin toisinpäin Niinimaan tapaan. Tai ainakaan Reillyä en itse kutsuisi puolustavaksi puolustajaksi.
Kukas noiden peluri ennen peliä sanoi että suomi pelaa tiiviisti eikä tee virheitä? haha. trolli!
Siis Kanadan World Cup -voitto on mielestäsi söpö asia? No, voihan sitä söpöksikin kutsua.Onpas hellyttävän söpöä.
Täydellisen epätosi lausunto. Olet aivan totaalisen väärässä tässä.Suomi ei tule pärjäämään tälläisellä maalivahtipelillä, vaikka kenttäpeli olisi parempaa.
Jos kenttäpeli on parempaa niin maalivahdillakin on vähen helpompaa. Rinne on ollut Suomen paras pelaaja tänään. Ja selkeästi.Suomi ei tule pärjäämään tälläisellä maalivahtipelillä, vaikka kenttäpeli olisi parempaa.
Suomi ei tule pärjäämään tälläisellä maalivahtipelillä, vaikka kenttäpeli olisi parempaa.
Eihän nykymoderneista pakeista osaa sanoa onko ne puolustavia vai hyökkääviä, mutta itse näen Reillyn ennemmin hyökkäävänä ja Ekbladin puolustavana kuin toisinpäin Niinimaan tapaan. Tai ainakaan Reillyä en itse kutsuisi puolustavaksi puolustajaksi.
Jos Vincent Trocheck on tuossa joukkueessa ja Aleksander Barkov ei sinne mahtuisi, niin ensi kaudella nähdään Panthersissa isoja muutoksia.Suomen joukkueesta ei muuten kukaan mahtuis tuohon PAmerikan joukkueeseen. Ei vaikka poistais ikärajat. Barkov lähellä, mutta ei mitenkään varma.
Jos kenttäpeli on parempaa niin maalivahdillakin on vähen helpompaa. Rinne on ollut Suomen paras pelaaja tänään. Ja selkeästi.
Entäs Miikka Kiprusoff?Tuolla ei kuule edes Carey Price pitäis Suomea tasoissa.
Kyllä sinne Rinne/Rask mahtuisi, kenttäpelaajista tekisi sitten tiukempaa.Suomen joukkueesta ei muuten kukaan mahtuis tuohon PAmerikan joukkueeseen. Ei vaikka poistais ikärajat. Barkov lähellä, mutta ei mitenkään varma.