Su 18.9.2016 Otteluseuranta

  • 120 750
  • 1 298
Tila
Viestiketju on suljettu.

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Laine tulee floppaamaan täysillä. NHL Ura jäänee noin 100-200 ottelun mittaiseksi jonka jälkeen Eurooppa kutsuu.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän suomalaiset on aivan selvästi jäljessä kiekonhallinnassa ja puhun nimenomaan yksilötasolla. Suomalaisilla ei vaan kiekko pysy lavassa ja heti ku vihu näkyy ni äkkiä kiekko vittuu.
 

Ralph

Jäsen
Eihän nykymoderneista pakeista osaa sanoa onko ne puolustavia vai hyökkääviä, mutta itse näen Riellyn ennemmin hyökkäävänä ja Ekbladin puolustavana kuin toisinpäin Niinimaan tapaan. Tai ainakaan Riellyä en itse kutsuisi puolustavaksi puolustajaksi.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Eihän nykymoderneista pakeista osaa sanoa onko ne puolustavia vai hyökkääviä, mutta itse näen Reillyn ennemmin hyökkäävänä ja Ekbladin puolustavana kuin toisinpäin Niinimaan tapaan. Tai ainakaan Reillyä en itse kutsuisi puolustavaksi puolustajaksi.
Rielly
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Granlundin liike on nykyään ihan sähäkkää, mutta on se vaan edelleen niin kääpiö noihin karkeloihin. Ja vetääkin voisi noin läheltä maalia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Suomi ei tule pärjäämään tälläisellä maalivahtipelillä, vaikka kenttäpeli olisi parempaa.
Täydellisen epätosi lausunto. Olet aivan totaalisen väärässä tässä.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suomen joukkueesta ei muuten kukaan mahtuis tuohon PAmerikan joukkueeseen. Ei vaikka poistais ikärajat. Barkov lähellä, mutta ei mitenkään varma.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Eihän nykymoderneista pakeista osaa sanoa onko ne puolustavia vai hyökkääviä, mutta itse näen Reillyn ennemmin hyökkäävänä ja Ekbladin puolustavana kuin toisinpäin Niinimaan tapaan. Tai ainakaan Reillyä en itse kutsuisi puolustavaksi puolustajaksi.

Meni tuokin Niinimaan kommentti ohi. Kyllä se vaan pihalla jos sanoo Riellyn olevan puolustava puolustaja. Puhtaammin se hyökkäävä on kuin Ekblad.
 

Ralph

Jäsen
Suomen joukkueesta ei muuten kukaan mahtuis tuohon PAmerikan joukkueeseen. Ei vaikka poistais ikärajat. Barkov lähellä, mutta ei mitenkään varma.
Jos Vincent Trocheck on tuossa joukkueessa ja Aleksander Barkov ei sinne mahtuisi, niin ensi kaudella nähdään Panthersissa isoja muutoksia.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Hyi että. Tietää, että peli on teurastusta kun jännityksen sijaan käy sääliksi täysin pihalla olevia suomalaisia. Yksilöitä on oikeastaan hankala edes nostaa esiin kun kiekon kanssa soheltaa jokainen vuorollaan. Suomen itseluottamus on tällä hetkellä 0.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös