Jos olet viestejäni lukenut, niin varmaan olet havainnut, että oikeasti yksinomaan arvostan sitä mitä RB on saanut aikaan Raumalla ja hyvin pienessä ajassa.
Kiitosta vaan.
MUTTA, tähän kuuluu luonnollisesti kuittailu ja vittuilu fanien kesken siitä, miten lutuurihemmot Raumalta keulivat uudella mopolla, chantteja vedetään kesken pelin screenilta karaokena,
Vittuilla saa aina ja tässä "lutuuriskenessä" näyttää olevan hyvin vahvana se, että jokainen tuntuu enemmän tai vähemmän toimivan skenepoliiseina. Olen ylpeä siitä, että emme ole lähteneet toisten toimintaa dissaamaan, vaan keskitymme vain omaan toimintaan.
Itse kommentoin, en RB:n edustajana, vaan omalla nimimerkilläni, että Espoossa oli lauantaina ihan ok kotiporukka. Pienilukuinen, mutta ihan hyvin vetivät. Ei ainakaan tarkoituksena ollut siinä nostaa itseään jalustalle, vaan antaa palautetta kotijoukkueen kannattajaryhmälle.
Entä sitten jos käytimme Sinikeltainen areena tapahtumassa mediakuutiota hyväksi? Koko halli yhtyi lopulta lauluun niin eikö se ole pääasia? Tässä skenessä voidaan luoda myös omia uusia juttujakin.
seura on maksanut tifomateriaalit (liput) joita heilutellaan koko matsin ajan
Nyt kirjoitat asioista, joista et tiedä mitään. RB on maksanut koko lystin itse. Katsomme kauden jälkeen maksaako seura jotain osia tapahtumasta. Seuran oman arvion mukaan Sinikeltainen areena toi 1000 ihmistä lisää perjantai-iltana.
omia biisejä ei ole vaan vedetään puhkikulutettuja horto magikoa ja dale cavesea sekä muutkin chantit on kopioitu suoraan jokerifaneilta jne.
Tämä jaksaa kyllä naurattaa aina. Omia biisejäkin on monta ja voit käydä tutustumassa niihin,
Raumam Boja | Päätty ast!. Edellämainitsemasi kappaleet ovat suosittuja ympäri maailmaa ja miksei niitä saisi vetää Suomessakin jos ne kerta toimivat? Mitkä chantit ovat kopioitu Jokerifaneilta? Tottakai kun aloitimme toimintaa niin piti saada nopeasti chantteja kasaan ja silloin lainattiin myös muilta ryhmiltä - se on selvä asia. Niin ovat tehneet kaikki muutkin ryhmät tässä maassa.