Su 18.3.2012 Lukko-Blues, Villi kortti-kierros, 2. ottelu

  • 24 357
  • 116

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
just joo... Honkaheimo keihästää... No sitten tarttis olla kyllä jotain muutakin aineistoa kuin parin nettikatselijan mutu. Pelissä ei ainakaan näkynyt tollasta, joten ilman klippiä on todella kummallinen väite.


Mutta hei, lakatkaa nyt molemmat puolet mököttämästä! Tää on ollu toistaseks energinen sarja ja eilinen oli kuumaa kamppailua!! Eikös tätä just keväältä odoteta, täh???
 
Kolmannessa erässä Honkaheimolla oli jotain kähinää Bluesin pelaajan kanssa siinä P-pisteen tuntumassa kun tuli pelikatko. Linjatuomari tuli väliin ja sitten Honkaheimo pyrki lyömään? Bluesin pelaajaa oikealla kädellään, jossa maila oli ja maila osui Bluesin pelaajaa alavartaloon. Mutuilisin, että osui säärisuojiin, mutta enpä vanno mitään.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
just joo... Honkaheimo keihästää... No sitten tarttis olla kyllä jotain muutakin aineistoa kuin parin nettikatselijan mutu. Pelissä ei ainakaan näkynyt tollasta, joten ilman klippiä on todella kummallinen väite.

Se keihästäminen näkyi täysin selvästi Urholta ja kuka tahansa pelin nähnyt voi sen todistaa. Ehkä se löytyy vielä Urhon sivuilta? Mitään mutuilua tää ei ole, Honkaheimo keihästi päivänselvästi, joskin varmaan suht tahattomasti. Ei siis mitenkään kovaa, mutta on noista joskus vihellettykin.

Tai ehkä se oli sellainen provosointiyritys, jota tapahtuu kun... mites tää Honkaheimo sen sanoi, "apinat hyppii"? Spede jätkä, yhtä kaikki. Mut ei anneta yhden miehen pilata sarjaa, ihan hyvä meininkihän tässä alkaa olla jo päällä! Harmillista, että loppuu jo huomenna.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tai ehkä se oli sellainen provosointiyritys, jota tapahtuu kun... mites tää Honkaheimo sen sanoi, "apinat hyppii"? Spede jätkä, yhtä kaikki. Mut ei anneta yhden miehen pilata sarjaa, ihan hyvä meininkihän tässä alkaa olla jo päällä! Harmillista, että loppuu jo huomenna.
Lisätään tähän "spedejen* jätkien" listaan Tommi "taon kaveria päähän vaikka tuomari on välissä ja kaveri ei tee mitään" Huhtala. Mulukkuja molemmat. Toivottavasti eivät nyt huomenna pilaa sarjaa...

*en tiedä miten tuo taivutetaan, mä olen landelta.

Yllättävän hyvin tähän HMV-sarjaan saatiin muuten tunnetta, ja nyt puhun siis molempien leirien mielipiteestä vastustajasta tylsänä, en vain kaikkien (paitsi IFK- ja Jokerifanien) ajatuksista Muoviin liittyen. Ja sehän on hyvä se, toivottavasti Espoossa lyötäisiin huomenna oikein kunnolla yli. Siis sillain, että kukaan ei loukkaannu, Lukko johtaa 0-4 ja Rantanen myllyttää vaikka rotta-Sailiota niin ettei tule lisäpenalttia.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
just joo... Honkaheimo keihästää... No sitten tarttis olla kyllä jotain muutakin aineistoa kuin parin nettikatselijan mutu. Pelissä ei ainakaan näkynyt tollasta, joten ilman klippiä on todella kummallinen väite.

Mutu ja väite. Ei minun tarvitse mitään aineistoa toimittaa todisteeksi. Jos joku ei usko, niin ei se minua heilauta. Ja vaikka aineistoa olisikin, niin aina löytyy joku saluzci.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Tässä ketjussa kyllä esimerkiksi juuri sinä + pari muuta blues-fania kovasti ovat noiden yleisömäärien ja kannattajien perään huutaneet. Eli sitä saa mitä tilaa, joten hyshys vaan.

Tarkkana nyt noiden kirjoituksien kanssa. Tässä ketjussa puhuin vain Espoon ottelun yleisömäärästä (3080). Ja kyllä näissä otteluketjuissa avauspuheet katsojamääristä ja kannatuksesta menevät hienosti raumalaisten piikkiin. Kuitenkin hyvää se on, että keskustellaan asiasta, johon voi itse jokainen hallissa oleva vaikuttaa.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, tarkkana kannattaa olla itse kunkin. Mun silmiin olet kyllä kirjoittanut paljon muustakin. Molemmissa otteluketjuissa olit siellä ensimmäisten joukossa asiasta keskustelemassa ja muistuttelemassa mopoista jne. Eli oma pointti on se, että jos itse jaksat jauhaa asiasta, niin on varsin kummallista että samalla vaadit muiden vähentävän keskustelua aiheesta. Omituisia kyllä muutenkin nämä palstapoliisit, joita viime aikoina tuntuu olevan yhä enemmän. Kyllä keskustelu etenee omalla painollaan niistä asioista mistä juttua riittää. Selkeästi muilla paikkakunnilla eräitä taitaa ihan tosissaan harmittaa se, että Raumalla kannustus on muutakin kuin perinteistä Lukko TUM-TUM.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Huomaa, että pleijarit menossa. Mutta eilen Blues koitti joka tavalla haastaa Lukon pelaajia. Hirveää hakkaamista ja jälkipelaamista. Olisi nyt edes reilua vedellä kaveria joka laittaa vastaan. Sääliksi kävi Huhtalaa. Löi kun uhmaikäinen kun hoitajat oli välissä. Sitten juosten pois paikalta.

Sitten tuosta kun asetelmia haettiin niin siinäkin kaksi puolta. Blues ei keskittynyt pelaamiseen lainkaan. Kaikilla oli vain mielessä vastustajan vahingoittaminen ja sillä saada henkinen yliotto. No joskus se onnistuu. Lukko taas pelasi fiksusti. Oli ylivoima se pelattiin normaalisti alta, ei laitettu outoja variaatiota vaan keskityttiin peliin ja sillä hyvä. Koko peli kunnon keskittyminen. Keskittyminen alkoi heti seuraavaan peliin kun taas Blues haki asetelmiaan. Eli monta puolta. Huomenna nähdään kumpi hyötyi tuosta tilanteesta.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Niin, tarkkana kannattaa olla itse kunkin. Mun silmiin olet kyllä kirjoittanut paljon muustakin. Molemmissa otteluketjuissa olit siellä ensimmäisten joukossa asiasta keskustelemassa ja muistuttelemassa mopoista jne. Eli oma pointti on se, että jos itse jaksat jauhaa asiasta, niin on varsin kummallista että samalla vaadit muiden vähentävän keskustelua aiheesta. Omituisia kyllä muutenkin nämä palstapoliisit, joita viime aikoina tuntuu olevan yhä enemmän. Kyllä keskustelu etenee omalla painollaan niistä asioista mistä juttua riittää. Selkeästi muilla paikkakunnilla eräitä taitaa ihan tosissaan harmittaa se, että Raumalla kannustus on muutakin kuin perinteistä Lukko TUM-TUM.

Tarkennetaan nyt, että yleisömääristä ainoa kirjoitukseni on tuohon Espoon yleisömäärään liittyvä. Kannustuksesta jne. olen tosiaan kirjoittanut paljon ja se on itselleni hyvin tärkeä asia eli tunnelma matseissa. On nimittäin kokemusta paskasta tunnelmasta ja paljon. Jos olet viestejäni lukenut, niin varmaan olet havainnut, että oikeasti yksinomaan arvostan sitä mitä RB on saanut aikaan Raumalla ja hyvin pienessä ajassa. MUTTA, tähän kuuluu luonnollisesti kuittailu ja vittuilu fanien kesken siitä, miten lutuurihemmot Raumalta keulivat uudella mopolla, chantteja vedetään kesken pelin screenilta karaokena, seura on maksanut tifomateriaalit (liput) joita heilutellaan koko matsin ajan, omia biisejä ei ole vaan vedetään puhkikulutettuja horto magikoa ja dale cavesea sekä muutkin chantit on kopioitu suoraan jokerifaneilta jne. Ja onhan teillä kai vielä se yksinäinen rumpalikin siellä nurkassa?
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Epämääräinen itkupurkaus

Tämmöistä tänään. Näihin hienoihin päätelmiin voi tämän ketjun sulkea ja Raumam boja keskittyä oleelliseen, eli uusien kopioimiskeinojen keksimiseen.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Vastataan nyt vielä. Jos tämä on mielestäsi itkemistä ("Jos olet viestejäni lukenut, niin varmaan olet havainnut, että oikeasti yksinomaan arvostan sitä mitä RB on saanut aikaan Raumalla ja hyvin pienessä ajassa"), niin sovitaan sitten sillä tavalla. Onko se siellä Raumalla niin vaikeaa ymmärtää kirjoitettua tekstiä?
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jos olet viestejäni lukenut, niin varmaan olet havainnut, että oikeasti yksinomaan arvostan sitä mitä RB on saanut aikaan Raumalla ja hyvin pienessä ajassa.

Kiitosta vaan.


MUTTA, tähän kuuluu luonnollisesti kuittailu ja vittuilu fanien kesken siitä, miten lutuurihemmot Raumalta keulivat uudella mopolla, chantteja vedetään kesken pelin screenilta karaokena,

Vittuilla saa aina ja tässä "lutuuriskenessä" näyttää olevan hyvin vahvana se, että jokainen tuntuu enemmän tai vähemmän toimivan skenepoliiseina. Olen ylpeä siitä, että emme ole lähteneet toisten toimintaa dissaamaan, vaan keskitymme vain omaan toimintaan.

Itse kommentoin, en RB:n edustajana, vaan omalla nimimerkilläni, että Espoossa oli lauantaina ihan ok kotiporukka. Pienilukuinen, mutta ihan hyvin vetivät. Ei ainakaan tarkoituksena ollut siinä nostaa itseään jalustalle, vaan antaa palautetta kotijoukkueen kannattajaryhmälle.

Entä sitten jos käytimme Sinikeltainen areena tapahtumassa mediakuutiota hyväksi? Koko halli yhtyi lopulta lauluun niin eikö se ole pääasia? Tässä skenessä voidaan luoda myös omia uusia juttujakin.

seura on maksanut tifomateriaalit (liput) joita heilutellaan koko matsin ajan

Nyt kirjoitat asioista, joista et tiedä mitään. RB on maksanut koko lystin itse. Katsomme kauden jälkeen maksaako seura jotain osia tapahtumasta. Seuran oman arvion mukaan Sinikeltainen areena toi 1000 ihmistä lisää perjantai-iltana.

omia biisejä ei ole vaan vedetään puhkikulutettuja horto magikoa ja dale cavesea sekä muutkin chantit on kopioitu suoraan jokerifaneilta jne.

Tämä jaksaa kyllä naurattaa aina. Omia biisejäkin on monta ja voit käydä tutustumassa niihin, Raumam Boja | Päätty ast!. Edellämainitsemasi kappaleet ovat suosittuja ympäri maailmaa ja miksei niitä saisi vetää Suomessakin jos ne kerta toimivat? Mitkä chantit ovat kopioitu Jokerifaneilta? Tottakai kun aloitimme toimintaa niin piti saada nopeasti chantteja kasaan ja silloin lainattiin myös muilta ryhmiltä - se on selvä asia. Niin ovat tehneet kaikki muutkin ryhmät tässä maassa.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Entä sitten jos käytimme Sinikeltainen areena tapahtumassa mediakuutiota hyväksi? Koko halli yhtyi lopulta lauluun niin eikö se ole pääasia? Tässä skenessä voidaan luoda myös omia uusia juttujakin.

Voi tietysti, itse vierastan tuota screenilta laulattamista matsin aikana. Ja kun tuosta Sinikeltainen Areena ideasta alunperin luin, luulin että siinä oli kyse ottelun alun tifosta ja jostain seuralaulusta, jonka koko halli vetää screenilta. En tiedä, onko Suomessa kenelläkään lätkäpuolella ottelun alussa vedettävää seuralaulua (samalla lailla kuin fudiksessa). Hyvin sellainen sopisi ottelun alkuun pelaajaesittelyn jälkeen ja ennen alkushowta & pelaajien jäälletuloa.

RB on maksanut koko lystin itse. Katsomme kauden jälkeen maksaako seura jotain osia tapahtumasta. Seuran oman arvion mukaan Sinikeltainen areena toi 1000 ihmistä lisää perjantai-iltana.

Peukkua tälle.


Tämä jaksaa kyllä naurattaa aina. ... Tottakai kun aloitimme toimintaa niin piti saada nopeasti chantteja kasaan ja silloin lainattiin myös muilta ryhmiltä - se on selvä asia. Niin ovat tehneet kaikki muutkin ryhmät tässä maassa.

Näin se menee. On mennyt meillä Espoossa ja muuallakin. Narrifaneilla oli meille ihan oma chanttikin tähän liittyen. Odotelkaa vaan, niitä chantteja tulee kyllä muille ryhmille teitä varten.
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ja kun tuosta Sinikeltainen Areena ideasta alunperin luin, luulin että siinä oli kyse ottelun alun tifosta ja jostain seuralaulusta, jonka koko halli vetää screenilta.

Kyse oli kokonaisvaltaisesta tapahtumasta markkinointineen, jossa oli tehty tribuutti hehkutusvideo Lukon perinteille, sitten tuo lippumeri ja yhteischant, jota vedettiin n. 6 kertaa ottelun aikana.

Mun mielestä kaikkia keinoja pitää käyttää hyväksi, jotta saadaan koko hallia aktivoitua = parantaa tunnelmaa.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Mun mielestä kaikkia keinoja pitää käyttää hyväksi, jotta saadaan koko hallia aktivoitua = parantaa tunnelmaa.

No joo, vedetäänhän tuossa itänaapurissa vähän samaan malliin, ainakin viime kaudella huudettiin screenille. Totta puhuen, huudettiin siellä paljon muutakin. Ja jos joku ottaa tuosta teidän toteutuksesta mallia, niin sitten ne kopioivat teitä. Mutta eiköhän tämä riitä tähän ketjuun. Tänään mennään taas.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
No joo, vedetäänhän tuossa itänaapurissa vähän samaan malliin, ainakin viime kaudella huudettiin screenille. Totta puhuen, huudettiin siellä paljon muutakin. Ja jos joku ottaa tuosta teidän toteutuksesta mallia, niin sitten ne kopioivat teitä. Mutta eiköhän tämä riitä tähän ketjuun. Tänään mennään taas.

Aivan vapaasti saa kopioida enkä usko, että rupeamme siitä chantteja tekemään. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös