Kovasti muutamat kirjoittavat ylistävät Lukon toisen posken kääntämistä. Mikähän se mahtava etu oli jonka Lukko tuolla saavutti, pelikieltoa ei vastustajan aloittamasta tappelusta saa ja loukkantuminenkin on suurin piirtein todennäköisempää jos pysyt kentällä pelaamassa tappelemisen sijaan. Eihän johtoasemassa pelaavan joukkueen missään nimessä tarvitse näihin lähteä mukaan, mutta nuo "isot plussat" eivät oikein aukea minulle.
Siin on periaatteessa vittuilun paikka. Blues yrittää "rähistä" ja Kähkönenkin tempasi Lintneriä (tai sitte se oli Beech) nakkikioskiheijarilla, mutta Rikhardi (tai Kris)vaan hymyili. Totta helvetissä toi vituttaa, että koetan olla jotenkin kova jätkä ja toinen vaan nauraa :) Siinä on se pointti.
Korostettakoon, että itse oikein odottelin lopun rähinöitä ja miten Blues sen tilanteen rakentaa. Jotenkin olisi toivonut vaan rankempaa hanskan tiputtamista Bluesin pojilta.
Sen sijaan jotenkin pelissä näytti siltä, ettei Blues oikein ollut eilisestä palautunut. Kaikesta näki myös sen, että hakivat koko ajan maailman kovimpia taklauksia, mutta sitten maalia tehdessä kiekko saattoi mennä metrikaupalla ohi.
Lukko taas otti lopun lunkisti, vaikkakin jossain määrin olisin halunnut nähdä hankauksia, koska niistä itse maksan lipussa. ;)
Tuomarit olivat ihan kuutamolla. Blues sai ihan kummallisia jäähyjä ja sitten vuorostaan tuntui, että Lukko sai hetken kuluttua jostain mikrofonin kaatuilusta, tai siitä, että Bluespelaaja lyö ohi kiekon ja keräilee itseään. Käsittämätöntä...
Ekassa maalissa mielestäni Galbraith löi liian nopeasti jäihin, joten olisko skouttausta vai Junnun törkeetä maalivainua toi börsä. Toisessa Melin oli vaan kärppänä riparissa ja pakkeja ei missään, joten ei kyllä pahemmin voi pistää Patrik "Smörrebröd" Galbraithin piikkiin noita maaleja. Bluesilla oli pari ulkotolppaa, mutta milli vinoon niin se ei ole silloin kohdallaan.
Hienoa sykettä, hyvää energiaa ja kovia taklauksia. Mä tykkään. Tärkeintä vierasjoukkueessa on ainakin se, ettei Blegi ole enää muutamaan vuoteen ollut se vanha HMV, kuin se joskus oli. Sitä en ymmärrä, että miksei siellä ihmiset käy peleissä, jos joukkueessa on noin paljon keväällä ryminää? Mikäli Raumalla olisi tollasia rymistelijöitä joka ketjussa, niin hallissa olisi heti 200-300 silmäparia joka peliin lisää :)
Lukko kuitenkin tiistaina vie, siitä ei pääse mihinkään.
Viimeksi muokattu: