Su 14.5.2017 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.
Mä luulen että mä keksin sen, mikä tuon Flying V:n tarkoitus oli. Veskari laskee, ettei ole liikaa pelaajia kentällä!
 

Matza187

Jäsen
Jos Norja vie Kanadan jatkoajalle, niin ei sen Kanadan pitäisi sitten Suomellekaan mahdoton vastus olla.
Toisaalta Suomi ei voi lohkoa enää voittaa, joten sieltä tulee joka tapauksessa vastaan USA, Venäjä tai Ruotsi.
 

Sabaton

Jäsen
Todennäköisesti Kanada-pelin jälkeen Säteri tullaan lyttäämään ja puolivälierään vaaditaan Ortiota maaliin.
 

Blackie

Jäsen
Kyllä Marjamäen työpaikka taisi nyt pelastua. Eiköhän se puolivälieräpaikka sieltä irtoa, mikä on jo katastrofin välttäminen. Enempää en kyllä sitten odotakaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suomella on kyllä mielenkiintoinen tyyli näissä kisoissa. Pelaa just ja just sen verran että pääsee jatkoon mutta ei yhtään sen enempää.

Ruotsihan näihin oli takavuosina erikoistunut. Sitten kuitenkin alkusarjan kompurointien jälkeen, tuurilla jatkoon selvittyään, etenivät aina finaaleihin asti.
 

Zoidberg

Jäsen
Korpisalo valittiin nyt parhaimmaksi, kun Puljujärveä ei voitu valita.
 

Barnes

Jäsen
Marjamäen maailmanmestaruus saavutettu. Suomi selvisi puoliväleriin samoin kuin Sveitsi. Ei sieltä enää ketään tule ohi.
Eihän se paikka vielä varma ole. Jos Norja ottaa pisteenkin, niin jännäksi menee.

Hieno taistelu Suomelta, nyt tsemppiä päälle Kanadan kohtaamista varten.
 

Barnes

Jäsen
Korpisalo ottelun paras Telian äänestyksessä, Ylilauta taas masinoinut tämän.
 

WPK

Jäsen
Ei ole mitään järkeä vetää, kun ei osaa vetää.
Eipäs nyt liioitella. Ei nahilaan pääse yksikään totaali ripuliranne. Ammatikseen lajia pelaavilla , jopa Vallella on tarpeeksi kova kuti, jota ylivoimalla pitää käyttää edes välillä kun tilaa tuntuu aukeavan. Ramstedt oli samanlainen laukauksien säästelijä liigatasolla, ihan turhaan antavat nuo alivoimalle työrauhan peittää syöttölinjat. Laukaisupelote pitää olla jokaisellla ylivoimaa pelaavalla.
 

Knap

Jäsen
Tulee tuosta Filppulan haastattelusta mieleen Aku Hirviniemen imitointi Tuomo Ruudusta. (Vai Sami Lepistöstä, näyttää ihan samalta)
 

WPK

Jäsen
Nyt olet kyllä tulkinnut väärin. Mitään tuollaista en ole kirjoittanut.
Kovasti puolustelit Korpisalon otteita taannoin. Siis annoit vihreää valoa ko. tunarin jatkopeleille.
 
Sveitsi karvaa kovaa, hyökkää ja kääntää suunnan nopeasti ja muutenkin keskittyy voimakkaasti pelinopeuteen.

Tämä on Marjamäen käsijarrukiekon luontainen vastustaja(Ja se tyyli millä Suomenkin muuten pitäisi mielestäni pelata), joten lopputulos oli ennalta määrätty.

Miten se nyt näin, vaikka oli ennalta määrätty ja kaikkien tiedossa?
 

Blackie

Jäsen
Turnauksen parhaat kaksi erää oli nämä 2. ja 3. erät tässä pelissä. Jatkoaikakin oli todella hyvä. Kanada on kaadettavissa.
En mä tuosta kolmannesta niin varma ole, mutta toinen erä ehdottomasti sitä oli. Kädetöntä viimeistelyä tosin, kuten ollaan totuttu.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös