Noo, itse väitit, että Korpisalolla mennään jatkoon. Ei olisi menty.
Nyt olet kyllä tulkinnut väärin. Mitään tuollaista en ole kirjoittanut.
Noo, itse väitit, että Korpisalolla mennään jatkoon. Ei olisi menty.
Eipäs nyt liioitella. Ei nahilaan pääse yksikään totaali ripuliranne. Ammatikseen lajia pelaavilla , jopa Vallella on tarpeeksi kova kuti, jota ylivoimalla pitää käyttää edes välillä kun tilaa tuntuu aukeavan. Ramstedt oli samanlainen laukauksien säästelijä liigatasolla, ihan turhaan antavat nuo alivoimalle työrauhan peittää syöttölinjat. Laukaisupelote pitää olla jokaisellla ylivoimaa pelaavalla.Ei ole mitään järkeä vetää, kun ei osaa vetää.
Korpisalo ottelun paras Telian äänestyksessä, Ylilauta taas masinoinut tämän.
Kovasti puolustelit Korpisalon otteita taannoin. Siis annoit vihreää valoa ko. tunarin jatkopeleille.Nyt olet kyllä tulkinnut väärin. Mitään tuollaista en ole kirjoittanut.
Sveitsi karvaa kovaa, hyökkää ja kääntää suunnan nopeasti ja muutenkin keskittyy voimakkaasti pelinopeuteen.
Tämä on Marjamäen käsijarrukiekon luontainen vastustaja(Ja se tyyli millä Suomenkin muuten pitäisi mielestäni pelata), joten lopputulos oli ennalta määrätty.
En mä tuosta kolmannesta niin varma ole, mutta toinen erä ehdottomasti sitä oli. Kädetöntä viimeistelyä tosin, kuten ollaan totuttu.Turnauksen parhaat kaksi erää oli nämä 2. ja 3. erät tässä pelissä. Jatkoaikakin oli todella hyvä. Kanada on kaadettavissa.
Kovasti puolustelit Korpisalon otteita taannoin. Siis annoit vihreää valoa ko. tunarin jatkopeleille.
Nämä on juuri niitä kirjoittajia, jotka parin paskan pelin jälkeen loukkaantuivat verisesti valmentajalle ja jengille ja loppuajan toivovat vain negatiivisia asioita.Sitten jos oltais hävitty niin vituiks ois menny sun mielestä. Nyt kun voitettiin niin taas meni vituiksi. Mahtaa olla raskasta tuommonen.
Ortiota on (olen) vaadittu kehiin jo paljon aikaisemmin. Mutta toivottavasti Säteri jatkaa tämäniltaisella tasolla. Alkaa olemaan myöhäistä ajamaan kolmosmokkea sisään.Todennäköisesti Kanada-pelin jälkeen Säteri tullaan lyttäämään ja puolivälierään vaaditaan Ortiota maaliin.
Eipäs nyt liioitella. Ei nahilaan pääse yksikään totaali ripuliranne.
Jep, Marjamäki on tehnyt aivan huikeaa duunia ja ansaitsee patsaan Senaatintorille.
Pirun lähellä se ei ole, koska tällä hetkellä todennäköisyys tuolla on noin vain 36% sen jälkeen, kun Norja olisi teoreettisesti jo saanut Kanadalta yhden pisteen.Elikä jos Norja ei saa huomenna yhtä pistettä Kanadaa vastaan, niin Suomi on puolivälierissä.
Mutta jos Norja kairaa tasalukemissa 60min, niin Norjan paikka puolivälierissä ennen Suomea on pirun lähellä.
Jos mä olisin päävalmentaja, niin vetäisin aivan hatusta Ortion maaliin Kanadaa vastaan! :DTodennäköisesti Kanada-pelin jälkeen Säteri tullaan lyttäämään ja puolivälierään vaaditaan Ortiota maaliin.
Se on jännä ku mikään ei kelpaa. Rantasella ja Aholla yli 5 pinnaa ja filppullallakin 3-4p
Pirun lähellä se ei ole, koska tällä hetkellä todennäköisyys tuolla on noin vain 36% sen jälkeen, kun Norja olisi teoreettisesti jo saanut Kanadalta yhden pisteen.
Näinhän se sitten menikin, Late vei vastustajasta voiton taktisesti.Kenet Suomi voi ees laittaa kehiin Korpparin tilalle? Säteri oli täyttä kuraa.
Sveitsi karvaa kovaa, hyökkää ja kääntää suunnan nopeasti ja muutenkin keskittyy voimakkaasti pelinopeuteen.
Tämä on Marjamäen käsijarrukiekon luontainen vastustaja(Ja se tyyli millä Suomenkin muuten pitäisi mielestäni pelata), joten lopputulos oli ennalta määrätty.
Mä myös melkein luulin, että tuo Hirviniemen haastattelu tuolta tulee, joten et ollut ainoa!Tulee tuosta Filppulan haastattelusta mieleen Aku Hirviniemen imitointi Tuomo Ruudusta.
Odotettu tulos. Onneksi on veto vetämässä, Sveitsillä olikin mukava ylikerroin.
Onneksi Aravirta ei enää valmenna, sillä hän tekisi juuri noin.Jos mä olisin päävalmentaja, niin vetäisin aivan hatusta Ortio maaliin Kanadaa vastaan! :D
Säteri oli kova joten eiköhän aloita jatkossakin penkiltä.
Sanoin, että Korpisalo on pelannut tasollaan. Ja niinhän hän onkin.
Kirjoitin myös jo pitkän aikaa ennen kuin Korpisaloa oli edes valittu kisoihin, että en valitsisi miestä mukaan, sillä ei vahvista Suomen maalivahtiosastoa.
Eipäs lähdetä tälle linjalle. Täällähän jo eilen yksi asiantuntija kertoi, että Suomen mahkut voittaa Kanada ovat noin 1/100. Hän tiesi tämän, koska on katsellut pelejä ihan itse ja pystyy siksi nakkaamaan paskat vedonlyöntimarkkinan mielipiteelle.