Kiitos Leijonat. Pelit jatkuu siis ainakin torstaihin asti.
Ero Norjaan kolme pistettä, Suomella etu voitettuaan keskinäisen. Norja tarvii neljä pinnaa Kanadalta ja V-Venäjältä, ellei Suomi ota Kanadalta pisteitä.
Haluatko jonkin pokaalin tästä hyvästä?Kerrankin osui meikäläisen analyysi.
Ansaittu voitto. Sateri ratkaisi.
Hyvä, että lähti Jokereista.Filppula. Jokerit.
Kaksi pojoa. Hyvä niin.
Noo, itse väitit, että Korpisalolla mennään jatkoon. Ei olisi menty.Ei Suomi pääse puolivälieriin, koska siellä on toi PASKA penkin takana!
PS. Täältä luin.
Toi riittää mulle, kun joku luki edes mun viestin.Haluatko jonkin pokaalin tästä hyvästä?
Kyllä, ylivoimalla luulee olevansa joku magic-Raipe, jonka statuksensa mukaisesti ei kuulu laukoa.
Suomella on kyllä mielenkiintoinen tyyli näissä kisoissa. Pelaa just ja just sen verran että pääsee jatkoon mutta ei yhtään sen enempää.
Ehkä mua haukutaan täällä maanpetturiksii ja kaikkea mutta tolla tyylillä mitä mainitsin niin ei tuolla kyllä ole oikeutettua mitalipeleihin.
No joo faktat ei ole koskaan ollut Mertarannan vahva laji. Tunnetta peliin, riittää kun huutaa jotain hauskaa.Mertaranta tehnyt noita selostajan/toimittajan töitä varmaan kymmeniä vuosia ja silti väittää miten Norjan on voitettava molemmat matsinsa. Miten vaikeaa tuollaisenkin asian laskeminen oikein on?
Heitätkö pari knoppia tämän päiväisestä valmennuksen suorittamisesta. Hyvää reagointia ja kahden maalin takaa voittoon.Jep, Marjamäki on tehnyt aivan huikeaa duunia ja ansaitsee patsaan Senaatintorille.
Näin se on. Toivottavasti kanukit eivät lähde takki auki tuohon peliin..Elikä jos Norja ei saa huomenna yhtä pistettä Kanadaa vastaan, niin Suomi on puolivälierissä.
Mutta jos Norja kairaa tasalukemissa 60min, niin Norjan paikka puolivälierissä ennen Suomea on pirun lähellä.
Finland is Canada?Suomella on kyllä mielenkiintoinen tyyli näissä kisoissa. Pelaa just ja just sen verran että pääsee jatkoon mutta ei yhtään sen enempää.
Ehkä mua haukutaan täällä maanpetturiksii ja kaikkea mutta tolla tyylillä mitä mainitsin niin ei tuolla kyllä ole oikeutettua mitalipeleihin.
Hyvä, että lähti Jokereista.
Joo, oot kyllä ainoa tällä palstalla joka antaa kritiikkiä Suomen pelille tässä turnauksessa.
Elikä jos Norja ei saa huomenna yhtä pistettä Kanadaa vastaan, niin Suomi on puolivälierissä.
Mutta jos Norja kairaa tasalukemissa 60min, niin Norjan paikka puolivälierissä ennen Suomea on pirun lähellä.