No mitä vittua sen olis pitäny tehdä? Kävellä ulos hallista?
Huoh. Kuka tahansa täysjärkinen valmentaja olisi tehnyt tuon saman tempun, niin mitä vitun ihmeellistä siinä oli?
Mutta hei, meiän Late tajus vaihtaa veskaa...
No mitä vittua sen olis pitäny tehdä? Kävellä ulos hallista?
No jos se noin huono on laukomaan, niin vielä enemmän täytyy ihmetellä Laten peluuttamista, kun valitsee ylivoimaviisikkoon yhden "impotentin" janarin.Niin no onhan tuon Filppulan veto vaikkapa minun kutiini verrattuna helvetin kova, mutta MM- ja etenkin NHL-kiekon asteikolla se herran ranari on onneton lääppäsy.
Ei oo kivaa, kun aletaan paljastelemaan toisten nimimerkkejä tuolla tavalla.Mä myös melkein luulin, että tuo Hirviniemen haastattelu tuolta tulee, joten et ollut ainoa!
Eiköhän ton "flying V:n" tarkoitus ollut odottaa, että ne kaks hyökkääjää menee sinne vaihtoon.Mä luulen että mä keksin sen, mikä tuon Flying V:n tarkoitus oli. Veskari laskee, ettei ole liikaa pelaajia kentällä!
Huoh. Kuka tahansa täysjärkinen valmentaja olisi tehnyt tuon saman tempun, niin mitä vitun ihmeellistä siinä oli?
Mutta hei, meiän Late tajus vaihtaa veskaa...
Hyvää reagointia = maalivahdinvaihdos?
on se Late kova!
Millaisella panoksella vedit? Ai niin, niiden panosten kertominen ei kuulu teidän uskovaisten kulttuuriin.
Tummennus oma, mutta puututaan sen verran että kyllä seurajoukkueessa Marjamäki vaihtoi tarvittaessa veskaria kyllä juurikin vastaavissa paikoissa kohtalaisen herkästi. En tiedä mikä maajoukkueen laita on, mutta kyllä Late uskaltaa rohkeasti herätellä joukkuetta veskarin vaihdon avulla jos näin tarvitsee.Rohkea veto Marjamäeltä, poikkeuksellista hänen ajattelussaan.