Olipa Nutivaara väsynyt, kun alkoi pötköttelemään kesken pelin.
Ja Saksa voittaa :D lohkovoitto meni siinä
Kuten todettu, niin Suomi voi ihan hyvin voittaa lohkon, riittää kun voitetaan USA varsinaisella peliajalla. Ja tilanne olisi siis ollut sama vaikka Suomi olisi ottanut kaksi pistettäkin. Kolmen pisteen voitolla olisi riittänyt jatkoaika-/rankkarivoitto, mutta nyt kun peli meni yli jatkoille niin tilanne on se että ainoastaan kolmen pisteen voitto riittää. Siinä mielessä se oli se ja sama vaikka tänään tulikin häviö jatkoilla.Siinä meni lohkovoitto.
Eikä tainnut olla eka kerta.Sami ja Hannu vois vähän antaa raippaa tolle Kasperille. Ei vittu noin!!
Eihän? Mikäli Suomi voittaa suoraan USAn, niin eikös silloin Suomi voita B-Lohkon?
Kolme pistettä USA:lta ja Suomi on lohkovoittaja.Eli vieläkö tsänssit lohkovoittoon? Eikös ne keskinäiset ratkaise?
Miksi pitää peluuttaa 2 ekaa kenttää puhki. Sitä en ymmärrä.
Mun mielestä Suomi ei edes luonu mitää huippuluokan paikkoja ja teki ihan itse vastustajan veskarista sankarin. Sen kerran kun vaikka Granlund laukoi itse pelin loppupuolella se kolisi tolppiin, aina vaan piti hakea neliön läpi jotain järkyttävää highlight-maalia.Onpas täällä on tasottomia lätkäfaneja. Saksa pelas helvetin järkevästi. Ja Niederberger ihan liekeissä maalilla. Hienosti Suomi piti kiekkoa ja loi paikkoja, mutta kun pitäis haluta tehdä se maalikin vielä.
Hussollekin pieni huomautus tuosta maalista. Miksei lähtenyt sivulle aikaisemmin? Ei se saku nollakulmasta enää kiekkoa maaliin lapioi, varsinkin kun kätisyys oli väärälle puolelle.
Sami ja Hannu vois vähän antaa raippaa tolle Kasperille. Ei vittu noin!!
Tai lähinnä ois voinu jo ton pienen syöttötilan peittää mailalla.Hussollekin pieni huomautus tuosta maalista. Miksei lähtenyt sivulle aikaisemmin? Ei se saku nollakulmasta enää kiekkoa maaliin lapioi, varsinkin kun kätisyys oli väärälle puolelle.
Juuri näin. Oltiin jo niin lähellä maalia että tuo etukulmaan liimautuminen oli jotenkin huvittavaa käpertymistä.Näky kilsan päähän että lähtee syöttämään, Husso ei ollu valmiina tekemään minkäänlaista torjuntayritystä syöttöön. Klassinen veskalle: pidä vainveto, oli nyt huono ohje jo hyvissä ajoin.
Kapanen onkin selvästi Marjamäen poika.
Ei ole Marjamäen vika, kyllä ammattimiesten pitää itse tietää kenen kannattaa mennä kentälle.Kapasella ei olis pitänyt olla mitään asiaa kentälle kun on ollut tänään(kin) pitkälti yössä. Ja sit lyödään vielä kolmella kolmee vastaan se jäälle niin tulos on tässä.
Mitä valmennuksen päässä liikkuu?