Su 13.5.2018 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 77 639
  • 980
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Näky kilsan päähän että lähtee syöttämään, Husso ei ollu valmiina tekemään minkäänlaista torjuntayritystä syöttöön. Klassinen veskalle: pidä vainveto, oli nyt huono ohje jo hyvissä ajoin.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Tää suomen all-in hoki on kyllä aika herkkä. Hyvänä päivänä kaatuu kuka tahansa. Sitten tämmöistä munatonta neppailua.

Pakit on kyllä kaljaliigatasoa. Käsittämätöntä ylihyökkäämistä ja itse puolustaminen on täysin luokatonta. Honka ja Nutivaara ansaitsee erityismaininnan

Miksi pitää peluuttaa 2 ekaa kenttää puhki. Sitä en ymmärrä.
 

Robu

Jäsen
Back to back pelissä häviö. Eipä mittään. Ei näitä kaikkia tarvitse voittaa. Nyt lepopäivä ja Jenkit.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Kapasella ei olis pitänyt olla mitään asiaa kentälle kun on ollut tänään(kin) pitkälti yössä. Ja sit lyödään vielä kolmella kolmee vastaan se jäälle niin tulos on tässä.

Mitä valmennuksen päässä liikkuu?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja Saksa voittaa :D lohkovoitto meni siinä

Siinä meni lohkovoitto.
Kuten todettu, niin Suomi voi ihan hyvin voittaa lohkon, riittää kun voitetaan USA varsinaisella peliajalla. Ja tilanne olisi siis ollut sama vaikka Suomi olisi ottanut kaksi pistettäkin. Kolmen pisteen voitolla olisi riittänyt jatkoaika-/rankkarivoitto, mutta nyt kun peli meni yli jatkoille niin tilanne on se että ainoastaan kolmen pisteen voitto riittää. Siinä mielessä se oli se ja sama vaikka tänään tulikin häviö jatkoilla.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mertsi sanoi, että kun sieltä tulevat kovat miehet ( toim. huom. Kaks-yks hyökkäykseen) niin näin siinä käy.
No voi viude. Eikös tämä Saksan pitänyt olla ylikäveltävä jääkiekkoharrastajaporukka.
Kohta voivotellaan mediassa kybällä.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
USA-pelissä on suht kovat panokset. Varsinaisella kun voittaa niin lohkovoitto. Jollain muulla tuloksella valutaan helposti neljänneksi.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Onpas täällä on tasottomia lätkäfaneja. Saksa pelas helvetin järkevästi. Ja Niederberger ihan liekeissä maalilla. Hienosti Suomi piti kiekkoa ja loi paikkoja, mutta kun pitäis haluta tehdä se maalikin vielä.
Mun mielestä Suomi ei edes luonu mitää huippuluokan paikkoja ja teki ihan itse vastustajan veskarista sankarin. Sen kerran kun vaikka Granlund laukoi itse pelin loppupuolella se kolisi tolppiin, aina vaan piti hakea neliön läpi jotain järkyttävää highlight-maalia.
 

Bromse

Jäsen
Hussollekin pieni huomautus tuosta maalista. Miksei lähtenyt sivulle aikaisemmin? Ei se saku nollakulmasta enää kiekkoa maaliin lapioi, varsinkin kun kätisyys oli väärälle puolelle.

Ja kuvittele kun Husso olisi lähtenyt sivuttaisliukuun aikasemmin ja saksalainen olisi vipannutkin syötön sijaan kiekon etukulmasta sisään. Paskamyrsky olisi valmis.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Näky kilsan päähän että lähtee syöttämään, Husso ei ollu valmiina tekemään minkäänlaista torjuntayritystä syöttöön. Klassinen veskalle: pidä vainveto, oli nyt huono ohje jo hyvissä ajoin.
Juuri näin. Oltiin jo niin lähellä maalia että tuo etukulmaan liimautuminen oli jotenkin huvittavaa käpertymistä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Saksa on kyllä ollut tällä vuosikymmenellä Suomelle vaikea vastus. 2010 taisi tulla alkusarjassa nihkeä 1-0-voitto, 2011 välisarjassa voitto irtosi vasta rankkareilla ja 2013:kin jatkoajalla. 2014 taisi tulla aika selvä voitto ja toki sitten myös olympialaisissa 2010.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mentaalipuolella oli niin Tanskaa kuin Saksaakin vastaan kiinni tämä homma. Onko koutsien homma valmistaa pelaajat, minun mielestä kyllä.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Kapasella ei olis pitänyt olla mitään asiaa kentälle kun on ollut tänään(kin) pitkälti yössä. Ja sit lyödään vielä kolmella kolmee vastaan se jäälle niin tulos on tässä.

Mitä valmennuksen päässä liikkuu?
Ei ole Marjamäen vika, kyllä ammattimiesten pitää itse tietää kenen kannattaa mennä kentälle.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kevät on täällä. Sen tuntee. Onneks on vielä 12 kpl kylmää Olvia !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös