Sama ongelma on ollut muissakin Suomen peleisssä.Heikkoa on maalinedustan siivoaminen. Kaikissa maaleissa äijää joko maskissa tai kaapimassa sisään.
Pesosen viikate olisi voinut johtaa ulosajoon, onhan näitä. Kuten sanoin, Suomi on kaukalossa ihan fanina, keskittyy epäolennaiseen ja kiukuttelee tuomareille.
Aivan samaa mieltä olen itsekin. Suomi on vaan perässä.Voi olla, että olen ainoa, mutta mun mielestä jäähyt on mennyt ihan oikein, pl. Aaltosen jäähy.
Granlundin vitonen ihan ok, samoin kuin Hietasen 2+2, koska verta. Niin tyhmältä kun kuulostaakin.
Mä muistan. Toukokuu ja 2012 Suomi -Venäjä 2-6 lopputulos ja silleen...En muista koska viimeksi oltaisiin Jalosen alaisuudessa pelattu näin huono erä - mitkään struktuurit eivät olleet kunnossa.
Pesosen viikate olisi voinut johtaa ulosajoon, onhan näitä. Kuten sanoin, Suomi on kaukalossa ihan fanina, keskittyy epäolennaiseen ja kiukuttelee tuomareille.
Vatasen.
Kyllä. Pelikuri, nälkä, viisikon tiiviys, erikoistilanteet,mv ja 5vs5.Aivan samaa mieltä olen itsekin. Suomi on vaan perässä.
Mielestäni Pesonen vetäisi aika viikatteen Ruotsin maalin edessä.
Samoissa kisoissa tuli myös alkusarjassa USA:lta pataan 5-0.Mä muistan. Toukokuu ja 2012 Suomi -Venäjä 2-6 lopputulos ja silleen...
Jos tarkoitat Sakun jäähyä, niin siinähän oli maila kainalossa muutenkin. Ei pidä antaa tuomareille mahdollisuutta edes viheltää, vaikka siinä ruotsalainen esimerkillisesti jäähyn myikin.
Olympialaisiin täytyy ottaa mukaan A-gameVatasen.
Eipä muistu, että koskaan olisin nähnyt vastaavaa jäähyä Samilta.
Nyt tarvittaisiin Kalervo Kummolaa paikalle jyrisemään tuomaritoiminnasta.Miksi tämä ei sitten päde toiseen suuntaan? Ruotsi on aika monta tilannetta antanut viheltää jäähyn, mutta jostakin syystä niistäkin on saatu Suomelle jäähyt.