En muista koska viimeksi oltaisiin Jalosen alaisuudessa pelattu näin huono erä - mitkään struktuurit eivät olleet kunnossa.
Minä muistan.
En muista koska viimeksi oltaisiin Jalosen alaisuudessa pelattu näin huono erä - mitkään struktuurit eivät olleet kunnossa.
Kyllä. Pieni aski, ei palvele Jalosta, kuten ei 99% muitakaan suomikoutseja. Mielenkiintoista nähdä mitä muutoksia tulee ratkaisupeleihin niin kokoonpanon kuin pelitavan osalta.En muista koska viimeksi oltaisiin Jalosen alaisuudessa pelattu näin huono erä - mitkään struktuurit eivät olleet kunnossa.
Älä helvetti muistuta, jouduin katsomaan tuon ottelun paikan päällä.
Tämä vaan kun Suomi saa poikkarista jäähyn mikä ei ole missään tapauksessa poikkari. Ruotsilta jäänyt nyt kaksi selkeää poikkaria viheltämättä. Toisessa tilanne olisi ollut 5vs3 ja toisesta syntyi maali. Aika kalliita virheitä sanoisin minä
Jos tarkoitat Sakun jäähyä, niin siinähän oli maila kainalossa muutenkin. Ei pidä antaa tuomareille mahdollisuutta edes viheltää, vaikka siinä ruotsalainen esimerkillisesti jäähyn myikin.Tämä vaan kun Suomi saa poikkarista jäähyn mikä ei ole missään tapauksessa poikkari.
Sama ongelma on ollut muissakin Suomen peleisssä.Heikkoa on maalinedustan siivoaminen. Kaikissa maaleissa äijää joko maskissa tai kaapimassa sisään.
Pesosen viikate olisi voinut johtaa ulosajoon, onhan näitä. Kuten sanoin, Suomi on kaukalossa ihan fanina, keskittyy epäolennaiseen ja kiukuttelee tuomareille.
Aivan samaa mieltä olen itsekin. Suomi on vaan perässä.Voi olla, että olen ainoa, mutta mun mielestä jäähyt on mennyt ihan oikein, pl. Aaltosen jäähy.
Granlundin vitonen ihan ok, samoin kuin Hietasen 2+2, koska verta. Niin tyhmältä kun kuulostaakin.
Mä muistan. Toukokuu ja 2012 Suomi -Venäjä 2-6 lopputulos ja silleen...En muista koska viimeksi oltaisiin Jalosen alaisuudessa pelattu näin huono erä - mitkään struktuurit eivät olleet kunnossa.
Pesosen viikate olisi voinut johtaa ulosajoon, onhan näitä. Kuten sanoin, Suomi on kaukalossa ihan fanina, keskittyy epäolennaiseen ja kiukuttelee tuomareille.