Vancouverissa pelattiin USA:ta vastaan myös varsin laadukkaasti.Tämä ollut toistaiseksi huonoin peli Suomelta mitä olen nähnyt ehkä koskaan.
Oli kyllä sellanen kirvesmiesisku, että kattelin jo tuomaria.Nyt jätettiin viheltämättä Pesoselta kohtuu ruma huitominen.
No, nää on huumorikarkelot, ettei siinä sen kummempaa.Mä haluan kyllä nähdä Osalan ja Jalosen kohtaamisen post game haastattelussa. Huumorikamaa luvassa.
Eikö ohjeistus ole katsoa ison jäähyn tilanteet videolta? Mitä tuomarit ovat tehneet väärin? Minusta oikeat tuomiot, Granlundin ulosajo oikein ja Hietaselle riitti 2+2 min. Eikö tuo ole hyvä, että katsotaan videolta ja saadaan isot tuomiot kohdilleen?
Vancouverin välierä 2010 sanoo moi.On sitä paskoja ERIÄ ollut Jalosen aikana, mut tää alkaa mennä kärkeen Jalosen aikana kyllä suurimpana konttaamisena koko pelin osalta.
Eka erä Jenkeille 6-0.Vancouverissa pelattiin USA:ta vastaan myös varsin laadukkaasti.
Mites vuoden 2005 mm-kisojen Latvia-ottelu?Tämä ollut toistaiseksi huonoin peli Suomelta mitä olen nähnyt ehkä koskaan.
Täällähän on palsta täynnä näitä Mertarantoja. Ei tarvi aitoa.Suomi pelannut huonosti, mutta Jos Mertaranta selostaisi niin syyttäisi pelkästään tuomareita tappioasemasta.
Kunhan ajelee puhtaasti. Komarovia tarvitaan jatkossakin.Komarov voisi ajalla jonkun hurrin levyiksi...
Osa tuomioista on ollut ihan ansaittuja, osan olisi voinut jättää viheltämättä, tai viheltää toisin. Mutta väärille raiteille peli on lähtenyt Suomen kannalta muutenkin tänään.Miksi tuolla on tuomarit jäällä, jos kaikki katotaan videolta?