poikittainen kirjoitti:Miksi muuten Passmore pelasi omilla NHL patjoillaan? Eikö tiedossa ollut että S/M Liigassa saa olla n.5 cm leveämmät patjat kuin rapakon takana?? Ihmettelen suuresti.
cc_rider23 kirjoitti:Varusteista sen verran, että eipä tarvitse olla hirveä asiantuntija sanoakseen sen, että uusia varusteita ei noin vain laiteta päälle ja matsiin. Esim uudet maalivahdin säärisuojat vaativat noin kuukauden verran ennenkuin ne ovat muotoutuneet ja löystyneet sen verran, että niillä voi oikeasti pelata ja liikkua, korjatkaa asiantuntijat jos olen väärässä. Tietty ihmetyttää se seikka, että missä ovat Passmoren edellisen kauden varusteet? Esim. nyt kun Stathos esiintyi parin matsin verran Pelicaaneissa, hän käytti samoja varusteita kuin silloin kun tuli HIFKiin pari vuotta sitten.
Alkiolainen kirjoitti:että yhden pelatun (sama pätee myös valmennukseen) pelin jälkeen ei kannata tuomita vielä ketään, mutta täytyy sanoa, että Passmore osoittautui otteiltaan juuri sellaiseksi maalivahdiksi, kun meistä suurin osa epäilikin. Voittavalle veskarille ei vaan mene 3-0 -maalin kaltaisia vetoja.
Mulli kirjoitti:Juu liian aikaisin Steve joutui tosi hommiin. Kyllä mä ihan tyytyväinen olin hänen esityksiinsä siinä mielessä, että ei hirveitä sössejä tapahtunut. Kyl se tästä. Rämö kuitenkin tänään maaliin mieluummin.
cobol kirjoitti:Mutta kaipa se on sinun mielestäsi niin, että Nurminen ei ole voittava veskari kun päästi useammankin helpon alkuun. Itse olen kyllä toista mieltä.
cobol kirjoitti:Ei kannata dissata heti.
Alkiolainen kirjoitti:Mutta kaipa se on sinun mielestäsi niin, että Pelicanssin viime vuotinen ja Jokereiden tämänvuotinen pelaajamateriaali ovat vertailukelpoisia. Itse olen kyllä toista mieltä.
Alkiolainen kirjoitti:Enkös minä juuri tätä korostanut, vaikka sanoinkin, että voittavalle veskarille ei mene 3-0 -maalin kaltaisia osumia?
Alkiolainen kirjoitti:voittavalle veskarille ei mene 3-0 -maalin kaltaisia osumia?
Mulli kirjoitti:Ja ottihan hän Salmelaisen hyvän vedon komiasti kiinni ;)
flintstone kirjoitti:Ja eiköhän Waden aikana nähty pitkämielisyyden tie käyty loppuun samalla kellon lyömällä kun Wade sai potkut. Nyt on tuloksen tekemisen aika, sillä senhän takia Wade ei enää saanut jatkaa.
poikittainen kirjoitti:Miksi muuten Passmore pelasi omilla NHL patjoillaan? Eikö tiedossa ollut että S/M Liigassa saa olla n.5 cm leveämmät patjat kuin rapakon takana?? Ihmettelen suuresti.
.
eagle kirjoitti:edit:Katos Jukka oli jo vähän asiasta puhunutkin ja voi minua korjata jos olin väärässä että maalivahdit eivät noita suojia ostele ihan kaupan hyllyltä perjaatteella?
Tunnettu Sotilas kirjoitti:Tarkoitan, että mitä edellytyksiä Passmorella on olla hyvä ?
Jukka Ropponen kirjoitti:Suomessa vielä jotkin maalivahdit joutuvat pelaamaan ns pakasta vedetyillä kamoilla (kaikki tehtaat eivät pysty nopeaan custom palveluun), mutta kaikki ulkomaan tuotanto kuten Vaughn ja Brians vermeet esimerkiksi tehdään mittojen ja omien speksien mukaan.
Periaatteessa jokaine veskari ottaa mittojen mukaiset kamat aina jos vaan mahdollista.
Pohjois-Amerikkalaisten pro kavereiden kamat kaikki mittojen mukaan tehtyjä.
Jukka
Sillä ilmaistaan Rämölle, että Passmore on ykkös maalivahti. Rämöstä ei tule ykköstä tällä kaudella.Aake kirjoitti:Mitä tällä ilmaistaan esim. Mikko Rämölle?