mixu kirjoitti:Taitaa olla ensimmäistä kertaa liigahistoriassa että yhdessä joukkueessa on kaksi ulkomaan elävää maalivahteina?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Oliskos teillä ollu viime kaudella?
mixu kirjoitti:Taitaa olla ensimmäistä kertaa liigahistoriassa että yhdessä joukkueessa on kaksi ulkomaan elävää maalivahteina?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Huuru_Sauhunen kirjoitti:p.s. toki jos sellainen ylläripaukku tapahtuisi että sääleihin mentäisiin muuttaisi vähän kuviota, mutta kumpi nyt sitten olisi mukavampi nähdä maalilla jos Askey sattuisi loukkaantumaan, Hallikainen vai Passmore? Vaikea paikka.
Kakkonen on oikeassa, totta kai Hallikaiseen kannattaa satsata enemmän kuin Passmoreen. Tosin itse toivon ettei loukkaantumisia tule ja Passmore avatkoon Jokereissa luukkua ja Hallikainen kerätköön kokemusta K-Vantaassa.Tomppa#74 kirjoitti:Helppoakin helpompi paikka. Suorastaan superhelppo. Hallikainen TIETYSTI. Se on sijoitus tulevaisuuteen ja tuo pojalle kokemusta. Passmorella ei tehdä yhtään mitään. Pass no more!
kaksoismetro kirjoitti:Nimellä Steve Passmore Jokereissa esiintyneen legendan peliura jatkuu ensi kaudella Itävallan Grazissa. Passmoren viihdearvo on siis siellä tarkalla silmällä nähty ja hyväksi havaittu.
Petturi.
Päivän paras, ehdottomasti!Elton kirjoitti:Steve Passmore, sinä vitun huora ja rahan perässä juoksija. Sinulla ei enää ikinä tule olemaan paikkaa Jokereissa. Poltan fanipaitasi ja revin julisteesi seinältä. Ahne paska, älä ikinä tule takaisin!!!