Steve Passmore Jokereiden maalille

  • 99 985
  • 458

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Jatkuuko maalivahtiruletti?

Kuka sitten tulisi Passmoren tilalle? Onko enää pieniä, epävarmoja ja scouttaamattomia veskareita vapaana? Entäs hyökkäys? Onko kaikilla hitailla ja ylipalkatuilla jo sopimus? Entäs pienet virhealttiit pakit, vieläkö niitä saa? Hädän hetkelläkään, ei pidä unohtaa, että Kaltevan Mikko on tosi lahjakas. Jalkanen on taas tunnollinen ja mukava. Siinä on vähän kivijalkaa, ja Latvalalle jatkosopimus.
 
Viimeksi muokattu:

poikittainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki - Arsenal Highbury
Kyselin jo tuolla otteluketjussa Passmoren patjoista, onko ne SM-Liiga kelpoiset jo ajettu sisään vai vieläkö NHL patjoilla leikitään?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
vilperi kirjoitti:
Ei kyllä kauheasti vakuuttanut minua ainakaan tuo Jokereiden uusi maalivahti. Steve Passmoresta ei kyllä ole voittavaksi maalivahdiksi. Ja sellaista voittavaa maalivahtia kyllä olisin odottanut Jokereihin. Ja myös maalivahtia, joka pystyisi pitämään välillä joukkuetta yksinkin pystyssä ja maalivahtia johon muu joukkue voisi turvautua. Tätä Passmore ei kyllä ole, ainakin epäilen vahvasti. Mutta pahahan se on hankkia parempaa,jos ei ole saatavilla.
Ehkäpä tämä oli pikaratkaisu,ehkäpä tulee parempikin vielä. Mutta mitä järkeä on oikeastaan vaihtaa Passmore tohon Goehringiin, mielestäni kyseessä kuitenkin lähes samantasoiset maalivahdit?

No?
Olinko oikeassa? Vaikka kaikkihan voi tietenkin muuttua...
 
Viimeksi muokattu:

peluri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NO MORE PASSMORE! Nyt riittää tuon clownin heittäytymiset maalissa!

Kaveri on pelannut yhden hyvän ottelun - Kärppämatsin. Miksi hän siitä huolimatta saa peliaikaa ja luottoa! Passmore on jopa Goeringia huonompi maalivahti! Perustelut: Goering joutui pelaamaan vielä huonomman viisikkopelin takana kuin tämä nykyinen "amerikan-vahvistus"!

Passmore torjuu joka pelissä yksi-kaksi näyttävää hanskatorjuntaa, ja hetkeä myöhemmin hän makaa kyljellään/selällään maalin vieressä, takana tai sisällä vastustajien tehdessä maaleja. Jokaisen vedon hän lisäksi torjuu eteensä! Tällaisissä matseissa kuten tänään joukkueella ei ole varaa antaa muutama maali etumatkaa vastustajille, tämän vuoden itseluottamuksella peli on silloin pelattu!

Mies helvettiin - Rämö maaliin!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Mutta tähänkin on sanottava se, että koita tuolla kentällä pelata kun et koskaan tiedä, saako oma maalivahti edes rantapalloa kiinni.
Puolyö ja modet toivottavasti nukkuu. Mun näppäriltä ei löydy riittävän isoa VITTUA sanomaan miltä nyt tuntuu. Tämä jätkä oli jälleen näitä Masan huippuhankintoja. Pitäkää mua vaikka kusipäänä, mutta minä muiden mukana sanoin VITTU sata kertaa, ettei mitään toivotaan toivotaan veskaria nyt tähän ongelmaan. Silloin oli syksy, Masa osti toivotaan toivotaan. Sano mulle Masa helvetti reilusti, miten tuo mies on scoutattu ? Häh !

Minä näin tämän päivän pelin maalit töllöstä. Toi jätkä on kelkkailija, ainakin osaa mennä nopeasti pois maalin edestä. Aivan käsittämätön paska, minäkin olen 70-luvun lopusta Jokereita seuranut ja nyt jollakin VITUN ihmeellä halutaan se aika takaisin. Silloin meni kaikki päin VITTUA, jos Masa oikein yrität, sä saat ajettua tän jengin samaan tilaan.

Poltan röökin ja jaan ajatukseni seuraavassa ketjussa. Kiitos Jokerit.




Silti. Tämä on mun Jokerit, eikä ole eka kerta.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Meillä on tajuton maalivahti ongelma. Olenpa Sherlock.

Mutta asiaan, Passmore on ihme pomppija ja ei luotettava. Ja jotenkin koppava? Mutta ok häntä voidaan pitää kakkosena, Rämö ykkönen. Minä ainakin luotan Mikkoon enemmän kuin herra otetaan maski kokoajan pois Passmoreen.

Stevellä tuntuu olevan liikaa showta päällä. Ja muka vielä änärissä pelannu. Haamutorjunta yritykset onnistunut välillä näköjään siellä?

Jyppiä vastaan käsittämättömiä möhläyksiä. Aina kämmäsi maalin takana.
Normi torjunnastakin piti aina yrittää tehdä komea. Ei näin perkele.

Nyt nukkumaan tämä vittuuntuneisuus pois. Kauniita unia Virmanen. Ei stna.
 
Viimeksi muokattu:

Luti

Jäsen
Tumba kirjoitti:
Kuka sitten tulisi Passmoren tilalle? Onko enää pieniä, epävarmoja ja scouttaamattomia veskareita vapaana?.

Arvaukseni ei ole pieni eikä epävarma (scouttauksesta en tiedä) mutta Lukon kausihan käytännössä päättyi tänään ja halliremontti nielee rahaa enemmän kuin on budjetoitu?
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Luti kirjoitti:
Arvaukseni ei ole pieni eikä epävarma (scouttauksesta en tiedä) mutta Lukon kausihan käytännössä päättyi tänään ja halliremontti nielee rahaa enemmän kuin on budjetoitu?

Älä edes vihjaile mitään tuollaisia. Näillä on mentävä.
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
liigajyrä kirjoitti:
Näin varmaan onkin mutta tässä on eräs juttu mikä' myöskin painaa paljon että Pass Jokereihin tuli. Nimittäin agentti joka on sama kuin oli Goehringin.

Onko se sirkustirehtööri? Kellään muulla ei voi olla noin montaa kääpiötä tarjottavaksi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luti kirjoitti:
Arvaukseni ei ole pieni eikä epävarma (scouttauksesta en tiedä) mutta Lukon kausihan käytännössä päättyi tänään ja halliremontti nielee rahaa enemmän kuin on budjetoitu?
Löytyiskö Lukosta oikeasti meidät pelastava veskari. Jos se on pieni ja Masan scouttaama, sen täytyy olla hyvä. Ostetaan, paljon maksaa ?

Ps. mihin Lukon kausi päättyi. Myykää meille pisteitä, olis käyttöä !
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nyt voisi olla hyvä hetki pyöräyttää maalivahtirulettia uudemman kerran. Tällä kertaahan se osuisi Irbe sektoriin.
Ja kuin pisteenä ii:n päälle Irbe olisi niin huonossa kunnossa, että olisi jopa kahta edellistä ulkomaan elävää huonompi molari ekoissa peleissään. Ja kun kuntoutuminen tapahtuisi, niin se olisi jo liian myöhäistä.

Ehkä olisi pitänyt kaikesta huolimatta ottaa Irbe heti ens alkuun. Ei ois voinut mennä huonommin.
No joo jälkiviisaus ei tässä vaiheessa tuo jokereille yhtään pistettä lisää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
repe_joke kirjoitti:
.

Ehkä olisi pitänyt kaikesta huolimatta ottaa Irbe heti ens alkuun. Ei ois voinut mennä huonommin.
No joo jälkiviisaus ei tässä vaiheessa tuo jokereille yhtään pistettä lisää.

Ei tuo, mutta olisi pitänyt ottaa Irbe. Ehdottomasti. Ei se ainakaan huonommin olisi voinut mennä. Pakko se on myöntää. Thomasin lähdön jälkeen veskariasiat on menneet todella pieleen.

[Tosin jos olisi mennyt Irben kanssa yhtä huonosti, nyt me kaikki oltaisiin sitä mieltä, että minkä helvetin takia Virmasen piti ottaa ikäloppu rahastaja kun oikeita maalivahtejakin oli tarjolla]
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
cobol kirjoitti:
[Tosin jos olisi mennyt Irben kanssa yhtä huonosti, nyt me kaikki oltaisiin sitä mieltä, että minkä helvetin takia Virmasen piti ottaa ikäloppu rahastaja kun oikeita maalivahtejakin oli tarjolla]

Näinhän se on.

Tosin itselläni on semmoinen kutina, että Irben meriitejä kantava maalivahti, kun tulee maalille, niin joukkue luottaa mieheen. Ja täten tekemiseen kentällä saataisiin oikeaa meininkiä.
Nyt on taidettu koko kausi pelätä, milloinka se maalivahti taas pettää meidät. Ei se tervein tapa lähteä rakentamaan viisikkopeliä.

Jääkiekko pyörii pitkälle henkimaailman ja x-filesin välimaastossa, ja tällä hetkellä joukkue pitäisi saada luottamaan itseensä ja toisiinsa jotenkin.

X-files juttu numero 102471921b: mikä jokereiden pelissä oikeasti mättää?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
repe_joke kirjoitti:
X-files juttu numero 102471921b: mikä jokereiden pelissä oikeasti mättää?
Eilen yksi huippuagentti sai vihjeen. Siinä puhuttiin jotakin vee-alkuisesta, joka olisi päässyt laittamaan näppinsä väliin. Loppujen lopuksi se juuri selvinnyt nen-pääte ei kerro mitään. Joku se on.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
repe_joke kirjoitti:
Näinhän se on.

Tosin itselläni on semmoinen kutina, että Irben meriitejä kantava maalivahti, kun tulee maalille, niin joukkue luottaa mieheen. Ja täten tekemiseen kentällä saataisiin oikeaa meininkiä.

Totta kirjoitat. Irbe olisi todennäköisesti nyt jo jonkinlaisessa kunnossa ja kiekot jäisivät räpylään. Tai ne torjuttaisiin sovitusti kulmaan tms. Ja homma toimisi.

On tää raskasta. Torstaina näin maalivahdin, joka otti läpiajot ja lähitilanteet. Se oli Lundell. Eilen lauantaina näin maalivahdin, joka otti läpiajot ja lähitilanteet. Ja se oli Wallinheimo. Kyllä molemmista joukkueista (HIFK ja Jyp) suorastaan huokui luottamus maalivahtiinsa.

Meillä koko joukkue jähmettyy kun vastustaja saa vetopaikan. Samoin katsomo. Pelätään kaikki takaiskua.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Meillä koko joukkue jähmettyy kun vastustaja saa vetopaikan. Samoin katsomo. Pelätään kaikki takaiskua.
Mä tiedän, että mun pitäis jo nukkua, mutta vielä vähintään yksi. Ilves pelissä nousi näiden wanhojen Jokeri-miesten kanssa piiitkään aikaan esille termi "black minute". Jokerit tän osas, me juotiin Ilves matsissa kaljat ja muisteltiin, me palaamme juurillemme. Mun Jokerit, muiden talo palaa. Meilä on paniikki ilman paniikkia, ainoa joka meitä voi auttaa on Hifk. Niitä vastaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Luti kirjoitti:
Lukon kausihan käytännössä päättyi tänään ja halliremontti nielee rahaa enemmän kuin on budjetoitu?

Luulin että lukko jatkaa kautta kyllä joulutauonkin jälkeen ja pyrkii edelleen playoffeihin, ainakin näin on ilmoitettu. Ja halliremontin ei pitäisi vaikuttaa joukkueen kasaamiseen, niinkin on ilmoitettu. Eli sitä tehdään erillisenä projektina, ei samasta pussista mistä pelaajat hommataan.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka siellä on ne about 60 pistettä vielä jaossa kevätkaudella, voitais kevätkauteen lähteä maalivahtikolmikolla Rämö-Hallikainen-Hovinen kun kerran sitä hävittävääkään ei niin hirveästi enää ole. Saatais junnuille kokemusta ensi kautta varten, jos ne ei vakuuta niin ompahan aikaa scoutata niitä ulkomaalaiskassareita ensi syksyksi, alkaa jo vituttaa tämä "ostetaan sit lisää pelaajia"-mantra.
 

Boffe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereilla on todellakin maalivahtiongelma, joka pitäisi ratkaista.
Mutta kun tuntuu että joukkueella on myöskin valmentaja-, hyökkääjä- ja puolustajaongelma. Niin miten nämä kaikki saataisiin nopeasti ratkaistua?
Ja kaiken tämän lisäksi/takia kohta rahaongelma.
 
Viimeksi muokattu:

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
cobol kirjoitti:
Totta kirjoitat. Irbe olisi todennäköisesti nyt jo jonkinlaisessa kunnossa ja kiekot jäisivät räpylään. Tai ne torjuttaisiin sovitusti kulmaan tms. Ja homma toimisi.

On tää raskasta. Torstaina näin maalivahdin, joka otti läpiajot ja lähitilanteet. Se oli Lundell. Eilen lauantaina näin maalivahdin, joka otti läpiajot ja lähitilanteet. Ja se oli Wallinheimo. Kyllä molemmista joukkueista (HIFK ja Jyp) suorastaan huokui luottamus maalivahtiinsa.

Meillä koko joukkue jähmettyy kun vastustaja saa vetopaikan. Samoin katsomo. Pelätään kaikki takaiskua.

IFK:ssa on nyt kaksi tasavertaista veskaria, entä jos Virmanen kouluttaisi Penaa ja vaihtaisi Askeyn Santalaan, Tommi vaikuttaa hiukan turhautuneelta tällä hetkellä. Tiedän, että on kaukaa haettu, mutta periaatteessa, kumpikin voisi voittaa. Askey kuitenkin voittaa otteluita nyt ja sitähän Jokerit tarvitsee, IFK tarvitsee Whiten tilalle sentteriä, mikäli haluamme menestyä keväällä ja Santala olisi semmoinen ja "oma poika" vielä. Enpä kuitenkaan usko kummankaan joukkueen lähtevän suunnittelemaan edes kyseistä vaihtoa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ikävä sanoa, että mitä mä sanoin, mutta olen pakotettu kommentoimaan.
Alusta asti kirjoitin, että miksi Passmore tänne hankittiin. Eli mitä edellytyksiä äijällä oli olla hyvä. Torjuntaprosentit on ollut läpi uran huonoja. Samoin päästettyjen maalien keskiarvo. Äijä ei ollut koskaan pelannut euroopassa, eikä isossa askissa. Se että on Nhl-veska ei tarkoita sinänsä mitään nykyään. Muutkin liigat maailmassa ovat nykyään niin kovatasoisia ettei täällä Nhl:n kakkosveskat automaattisesti pärjää.
Passmoren onnistuminen olisi mielestäni ollut pienimuotoinen ihme. Jos miehestä olisi paljastunut uusi Ram, niin se ei tarkoita etteikö siirto perusteluiltaan olisi edelleenkin ollut huono.
Taas laskettiin liikaa tuurin varaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ultrar kirjoitti:
IFK:ssa on nyt kaksi tasavertaista veskaria, entä jos Virmanen kouluttaisi Penaa ja vaihtaisi Askeyn Santalaan, Tommi vaikuttaa hiukan turhautuneelta tällä hetkellä.
Kamoon, ei kukaan voi olla niin taula, että vaihtaisi Tommin Askeyhin. Santalalla on ollut loukkaantumisen jälkeen vaikeaa, mutta kyse on silti huippupelaajasta joka tulee vielä. Niissä peleissä mitä minä olen Hifk:lta nähnyt, Askey ei ole esittänyt mitään. Ihan samanlainen turisti kuin meidän muutkin veskarit Rämöä lukuunottamatta. Penahan tuossa Masaa kouluttaisi ja se ei käy.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
bozik kirjoitti:
Kamoon, ei kukaan voi olla niin taula, että vaihtaisi Tommin Askeyhin. Santalalla on ollut loukkaantumisen jälkeen vaikeaa, mutta kyse on silti huippupelaajasta joka tulee vielä. Niissä peleissä mitä minä olen Hifk:lta nähnyt, Askey ei ole esittänyt mitään. Ihan samanlainen turisti kuin meidän muutkin veskarit Rämöä lukuunottamatta. Penahan tuossa Masaa kouluttaisi ja se ei käy.

Itsehän te dissaatte Passmorea toisessa ketjussa ja toisaalta Askey on kuitenkin ollut voittava maalivahti ainakin tilastojen mukaan. Toisaalta se ei lohduta teitä eikä Tommia, jos on kunnossa helmikuussa, mutta joukkueen pelit loppuvat runkosarjaan, mitä en tosin vielä usko. Ajatukseni oli kuitenkin vain heitto ja kuten sanoin, kukaan ei varmaan neuvottele kyseisistä siirroista, vaikka ehkä joskus pitäisikin. No hard feelings.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
bozik kirjoitti:
Kamoon, ei kukaan voi olla niin taula, että vaihtaisi Tommin Askeyhin. Santalalla on ollut loukkaantumisen jälkeen vaikeaa, mutta kyse on silti huippupelaajasta joka tulee vielä. Niissä peleissä mitä minä olen Hifk:lta nähnyt, Askey ei ole esittänyt mitään. Ihan samanlainen turisti kuin meidän muutkin veskarit Rämöä lukuunottamatta. Penahan tuossa Masaa kouluttaisi ja se ei käy.

No ei helvetissä.Siellähän jo yksi santala kurvailee(#9) mitään saamatta aikaan,mutta odotellaan nyt kuitenkin kevään matseja.
Askey on ilmeisesti ollut huilivuorossa kun olet matseja nähnyt??
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Ei Santalaa mihinkään Askeyhyn vaihdeta, se nyt on ihan selvä asia. Santala on ollut sysipaska, mutta onpahan kuitenkin vielä aikaa näyttää osaamistaan. Enkä minä usko että Askey niin ihmeellinen molari on, mies on vaan torjunut IFK:n itseluottamusta uhkuvan ja systeemit sisäistäneen joukkueen takana, joten siinä näyttäisi lähes kuka tahansa hyvältä maalivahdilta.

Mitä tulee Passmoreen, niin juuri niin kävi kuten suuri osa kirjoittajista täällä ounasteli. Mies on totaalinen sätkynukke joka heiluu maalilla täysin päättömästi, ottaa välillä ihmetorjuntoja ja suorittaa lähes joka pelissä
painajaismaisia imaisuja siniviivalta. Ostettiin sika säkissä, saatiin mitä tilattiin.

Joukkueen johdon näyttää olevan mahdoton ymmärtää että laiva ei käänny ennenkuin maalissa on varma, eleetön skandinavialaisen perustyylin omaava maalivahti. Mikko Rämö on tällainen. Ei missään nimessä mikään huippumies, mutta kuitenkin jonkunmoinen perustorjuja. Eli ellei sinne nyt saada todellista hyvää maalivahtia maaliin niin laittakaa nyt edes Rämö sinne loppukaudeksi. Nyt ei ole enää varaa kokeilla josko Passmore vielä muuttuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös