Steve Guolla IFK:hon

  • 168 229
  • 474

newyork

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
bull kirjoitti:
Eli sä satuit pyörimään lähellä IFK:n kesäjuhlia ja sit pelaajat kertoi sulle tuntemattomalle jannulle joukkueen sisäisistä asioista?? Ja kun valmentajana on kanukki, joiden filosofiaan kuuluu et sisäisistä asioista ei pahemmin puhuta... Sorry vaan, jos usko tarinaas on vähäistä!

Sinäpä sen sanoit että olen tuntematon jannu, en minä.
 

Animal

Jäsen
bull kirjoitti:
Ajattelin vaan et jos olet joku Matikaisen poika (en tiedä edes onko) tms, niin tuskinpa olisit täällä tietoja levittelemässä...

Tarpeeksi pölvästi jätkä saattaisi olla, mutta tiedonsaanti katkeaisi hyvin todennäköisesti siihen.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Vanha selkävaiva, joka on pilannut viimeiset 3 kautta, siis uusi jo kesäharjoitusten ensimmäisellä viikolla ennen ensimmäistä harjoitusotteluakaan? Hieno homma ja herättää pari lisäkysymystä:

Onko Guollan kausi ohi?
Onko Guollan ura ohi?
Oliks tää nyt tässä?

Toivottavasti ei kovin montaa myönteistä vastausta tule.
 
Viimeksi muokattu:

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Buccaneer kirjoitti:
Vanha selkävaiva, joka on pilannut viimeiset 3 kautta, siis uusi jo kesäharjoitusten ensimmäisellä viikolla ennen ensimmäistäkään harjoitusotteluakaan? Hieno homma ja herättää pari lisäkysymystä:

Onko Guollan kausi ohi?
Onko Guollan ura ohi?
Oliks tää nyt tässä?

Toivottavasti ei kovin montaa myönteistä vastausta tule.

Sain juuri tietää, ettei Guollaa vaivaa mikään vakava vamma, Guollan omien sanojen mukaan olisi ihan 100%, mutta joukkueessa ei haluta ottaa riskiä. Nou hätä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Bigreds. kirjoitti:
Sain juuri tietää, ettei Guollaa vaivaa mikään vakava vamma, Guollan omien sanojen mukaan olisi ihan 100%, mutta joukkueessa ei haluta ottaa riskiä. Nou hätä.

Eli toisin sanoen Guolla on kehissä The Tosipeleissä sitten keväällä, kun panokset ovat riittävän suuret? Siihen saakka mennään näillä. Tähän voi sitten lisäillä kuka mitäkin perään.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Pärde kirjoitti:
Eli toisin sanoen Guolla on kehissä The Tosipeleissä sitten keväällä, kun panokset ovat riittävän suuret? Siihen saakka mennään näillä. Tähän voi sitten lisäillä kuka mitäkin perään.

14.9 on ainakin kehissä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Buccaneer kirjoitti:
Vanha selkävaiva, joka on pilannut viimeiset 3 kautta, siis uusi jo kesäharjoitusten ensimmäisellä viikolla ennen ensimmäistäkään harjoitusotteluakaan? Hieno homma ja herättää pari lisäkysymystä:

Onko Guollan kausi ohi?
Onko Guollan ura ohi?
Oliks tää nyt tässä?

Toivottavasti ei kovin montaa myönteistä vastausta tule.

Nomen est omen, Steve Guolla HIFK:ssa.

Toivotaan että äijän selkä on kunnossa, koska tähän saakka tippuneiden tietojen mukaan mies olisi ihan tekijämiehiä myös muualla kuin Isakssonin seuraamissa harjoituksissa.
 

Animal

Jäsen
Bob Francis www.hifk.fi :ssa

Mitä muuta, senttereitä?

-Niinpä ja nyt kun Guollakin on hetken sivussa, niin se kyllä tuntuu. Odotamme tietysti ratkaisua Hauhtosen asiassa, mutta on tämä puoli muutenkin ajankohtainen. Meillä on joitakin vaihtoehtoja olemassa, katsellaan nyt vielä jonkin aikaa, ennen kuin teemme päätöksiä.
 

Greffin

Jäsen
Guollalla ei ole mitään vakavaa vammaa, kuten täälläkin joku sanoi. Pikkuvammaa, mutta IFK ja Guolla haluavat pelata varman päälle, ettei synkkä loukkaantumishistoria saisi jatkoa, joten Guolla huilaa hetken.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Greffin kirjoitti:
Guollalla ei ole mitään vakavaa vammaa, kuten täälläkin joku sanoi. Pikkuvammaa, mutta IFK ja Guolla haluavat pelata varman päälle, ettei synkkä loukkaantumishistoria saisi jatkoa, joten Guolla huilaa hetken.

Tuota on äärimmäisen vaikea uskoa. Loukkaantumishistoria lähivuosilta kertoo jo kaiken olennaisen, mikäli mies jatkaa HIFK:ssa, niin tulee olemaan useasta ottelusta kauden aikana sivussa. Pahoin pelkään, että taas Penttiä on viety whitemaisesti. Vamma ei varmaan ole ns. vakava, mutta voi oireilla jatkuvasti eikä kestä rasitusta, sellaisia tahtovat selkävaivat usein olla.
 

Greffin

Jäsen
ultrar kirjoitti:
Vamma ei varmaan ole ns. vakava, mutta voi oireilla jatkuvasti eikä kestä rasitusta

Mielestäni sellainen vamma joka oireilee jatkuvasti, eikä kestä rasitusta, on vakava. Mutta toisaalta, eihän sekään ole hengenvaarallinen, joten siinä mielessä ei vakava. Hyymiö.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Bigreds. kirjoitti:
14.9 on ainakin kehissä.

Hyvä jos näin!

Itse kuulin huhua hallilla, että on poissa ainakin syyskuun loppuun...
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Greffin kirjoitti:
Guollalla ei ole mitään vakavaa vammaa, kuten täälläkin joku sanoi. Pikkuvammaa, mutta IFK ja Guolla haluavat pelata varman päälle, ettei synkkä loukkaantumishistoria saisi jatkoa, joten Guolla huilaa hetken.

Juuri näin, pelaa ehkä jo perjantaina. Ja ultrarille tiedoksi, että Bob F on itse valinnut Guollan.
 

Bedrock

Jäsen
Guolla kertoo tilanteestaan Snickersin -sivuilla (www.snickers.fi):

Harjoitusleirillä tapahtuneen pienen loukkaantumisen seurauksena muutaman päivän huilinut Steve Guolla on palaamassa kaukaloon.

-Vointini on ihan ok, en tosin pelaa vielä tänään Linköpingiä vastaan, mutta tunnen oloni niin hyväksi, että voin aloittaa treenaamisen. Valmistautuminen sarjaan tunnutaan suoritettavan todella perusteellisesti. Tämä oli yksi ensimmäisistä omista havainnoista, vaikka olin toki kuullut siitä jo etukäteenkin kesän harjoittelun suhteen. Toinen huomionarvoinen seikka oli tiivis joukkuehenki, joka on tietysti todella tärkeä asia pitkän kauden aikana. Olen tyytyväinen päätökseeni tulla Suomeen pelaamaan, ainoa ongelma on ollut löytää oikea tie asunnolleni, mutta eiköhän siitäkin pian selvitä, virnuili sentteri.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Bedrock kirjoitti:
Guolla kertoo tilanteestaan Snickersin -sivuilla (www.snickers.fi):
-Vointini on ihan ok, en tosin pelaa vielä tänään Linköpingiä vastaan, mutta tunnen oloni niin hyväksi, että voin aloittaa treenaamisen. Valmistautuminen sarjaan tunnutaan suoritettavan todella perusteellisesti. Tämä oli yksi ensimmäisistä omista havainnoista, vaikka olin toki kuullut siitä jo etukäteenkin kesän harjoittelun suhteen. Toinen huomionarvoinen seikka oli tiivis joukkuehenki, joka on tietysti todella tärkeä asia pitkän kauden aikana. Olen tyytyväinen päätökseeni tulla Suomeen pelaamaan, ainoa ongelma on ollut löytää oikea tie asunnolleni, mutta eiköhän siitäkin pian selvitä, virnuili sentteri.

Kysymys ei ole siis mistään vakavasta luojan kiitos!. Itse juttelin siis eilen Sami Koposen(#50) isän kanssa ja poika oli kertonut että Guolla on todella kova pelimies ,mutta puhuu niin nopeasti että hän ei aina ymmärrä.
 

pzq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , LIVERPOOL ja JARKKO RUUTU
Stadilaisten ketjukoostumuksissa tulee tapahtumaan pieniä muutoksia sitten viime perjantain. Maajoukkuetehtävissä mukana olleet Laakso, Seppänen ja Wärn nähdään kaikki petopaidassa lopullisten kentällisten selvitessä aamun viimeistelyharjoituksen jälkeen.

© HIFK Kisatoimisto


Eli ei taida vielä olla Guolla pelikunnossa tepsiä vastaan.
 

Kummasetä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, V. Vandy, suomalaiset NHL:ssä
pzq kirjoitti:
Eli ei taida vielä olla Guolla pelikunnossa tepsiä vastaan.

Eihän tuo sitä kerro. Tuossa mainittiin vain nuorten maajoukkuepelaajat. Mm. Petrelliä ei mainittu ollenkaan ja luulisin että pelaa tänään(?).
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Eipä näy Guolaa kokoonpanossa tosiaan, vähän kyllä haiskahtaa nämä "Pikkuvamma" - puheet propagandaosaston jorinoilta, eiköhän tässä kohta taas julkaista Guolan haastattelu, jossa hän taas kertoo että "Olisin pystynyt pelaamaan tänään, mutta..."

Kuinka moni veikkasi tällä hetkellä, että Guolla pelaa yli 40 peliä runkosarjaa ?
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kaizu kirjoitti:
Eipä näy Guolaa kokoonpanossa tosiaan, vähän kyllä haiskahtaa nämä "Pikkuvamma" - puheet propagandaosaston jorinoilta, eiköhän tässä kohta taas julkaista Guolan haastattelu, jossa hän taas kertoo että "Olisin pystynyt pelaamaan tänään, mutta..."

Kuinka moni veikkasi tällä hetkellä, että Guolla pelaa yli 40 peliä runkosarjaa ?

Itse veikkaan että mies ei pelaa edes puolta kaudesta. Näköjään aika herkkänahkainen kaveri.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viimeisen neljän vuoden aikana tullut vain vajaita kausia eli aika lohduttomalta näyttää mutta toivotaan että ainakin suurimman osan kaudesta kaveri olisi koossa.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kaizu kirjoitti:
Eipä näy Guolaa kokoonpanossa tosiaan, vähän kyllä haiskahtaa nämä "Pikkuvamma" - puheet propagandaosaston jorinoilta, eiköhän tässä kohta taas julkaista Guolan haastattelu, jossa hän taas kertoo että "Olisin pystynyt pelaamaan tänään, mutta..."

Kuinka moni veikkasi tällä hetkellä, että Guolla pelaa yli 40 peliä runkosarjaa ?

Eiköhän laiteta veto yhdestä oluesta? Minä veikkaan että Guolla pelaa yli 40 peliä runkosarjassa.
 

Stigu

Jäsen
Wiltord kirjoitti:
Eiköhän laiteta veto yhdestä oluesta? Minä veikkaan että Guolla pelaa yli 40 peliä runkosarjassa.
Ja mä sanon, että Guolla pelaa meillä alle 25 peliä runkkarissa. Pena säästää sitä keväällä playoffseihin. Uskallanpa jopa tarjota tämän vedon suhteessa 1:2, sen verran noi Guollan statsit viime vuosilta puhuu puolestaan. Selkävaivoista on kaiken kaikkiaan aika helvatan vaikea päästä eroon edes leikkauksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös