Sen sijaan vedettiin kuuluisat Narri-kilpparit.
Puhunet nyt ilmeisesti Ustrunulista?
Sen sijaan vedettiin kuuluisat Narri-kilpparit.
Poimin tuon asiallisen osuuden viestistäsi. Tässä olet oikeassa. Olisi Jokereissakin syytä ymmärtää, että yksi Helenius ei pelikieltojen takia SM-liigassa riitä, vaan joukkueessa on oltava riittävästi kykyä pelata fyysistä peliä. Ei yksin hanskauksilla, vaan myös taklauksilla.
Wilm haastoi pelkurin mutta pelkurilla ei ollut munaa vastata teostaan.
Cobol jo tuossa kertoi miksi olisi pitänyt vastata haasteeseen mutta eihän brändiltä sitä voinut odottaa, pelkureita kun ovat.
Puhunet nyt ilmeisesti Ustrunulista?
Omasta mielestäni olen tyytyväinen Liborin toimintaan, koska hän toimi siten, että se vituttaa nimimerkki flintstonea ja kenties joitain muitakin riihimäkeläisiä narrifaneja ynnä muuta vastaavaa jengiä. Hienoa Ustrnul!
En muuten vieläkään ole saanut vastausta erääseen kysymykseen, nimittäin siihen, että miksi pitäisi jokereita ja sen hitusen hassuja faneja miellyttääkseen tapella jonkun narripaitaisen räksyttäjän kanssa ja sitä kautta joutua suihkuun ja tehdä joukkueen kannalta epäedullinen vaihtokauppa? Ymmärtäisin tämän ehkä jotenkuten siinä tapauksessa, että ennen räksytystä olisi tapahtunut jotain jääkiekkopeliin kuulumatonta, mutta tässä tapauksessahan mitään sellaista ei tainnut tapahtua.
No jos totta puhutaan, niin en siltikään kovin hyvin ymmärtäisi miksi narrifaneja pitäisi miellyttää pöllyttämällä jotain Wilmiä. Tai olisihan se ihan ok, jos rangaistukset eivät tästä sinänsä ihan aiheellisesta pöllyttämisestä olisi niin kohtuuttomia kuin mitä nyt ovat.
Mikä tää koodi on? Joku Hjalliksn uusi markkinointikikka? Minkäs teet kun tsekit tehtiin? Olisiko Narreilla esim. ollut vaihtoehtona vastata oikeaan fyysisyyteen oikealla fyysisyydellä? Sen sijaan vedettiin kuuluisat Narri-kilpparit. Teillä on vielä pitkä matka jääkiekon juurille. Se matka on kivinen ja pitkä.
Ehdotapa Jokereiden huoltojoukoille, että ompelevat Stapletonin pelipaitaan laatan, jossa lukee "Don't hurt me, I'm small".
Koska Libor kieltäytyi rehellisestä tappelusta.
En ole vaatinut kostoa Jokereita taklanneille kuin kerran aiemmin 10 vuoden aikana. Nyt tuli toinen kerta. Minun asteikolla 120 kiloisen kaverin sairaalaan lähettänyt taklaus 70 kiloiseen Jokerien tähtipelaajaan on sellainen, että sen jälkeen on oikeus hakea tansseihin ilman kieltäytymistä.
Minun asteikolla 120 kiloisen kaverin sairaalaan lähettänyt taklaus 70 kiloiseen Jokerien tähtipelaajaan on sellainen, että sen jälkeen on oikeus hakea tansseihin ilman kieltäytymistä.
Taisi mennä jokeripojilta (siis katsojilta) isomman luokan löysä housuun, kun omia vietiin kuin vierasta sikaa. Voi voi.
Monsteri on koko ajan sanonut ettei ole tullut tänne tappelemaan ja tänään totisesti näytti sen ja seisoi sanojensa takana.
Meinaatko nyt tosissasi sitä, että nyrkin osuminen naamaan tuntuu niin kamalalta, että se jotenkin hyvittää jonkun pelaajan loukkaantumisen?Itse olen samaa mieltä kuin silloin olin. Kyllä Jokerien olisi ollut syytä antaa HIFK:sta jonkun haastaa tappeluun, jotta olisi annettu mahdollisuus hyvitykseen. Ikävä kyllä HIFK:sta ei siihen miestä löytynyt kuten Jokereista olisi nyt löytynyt.
So? Eikö hormonihirviö ole sanonut juuri kuten kerroin? Eikö hän jättänyt tappelematta tänään? Missä pihvi?Helenius kommentoi tätä pelkokerroin-monsteria henkilökohtaisesti edellisen episodin jälkeen, omin korvin kuultuna: saatana jos yksikin lyönti olisi vielä osunut, olisin pudonnut. Lähde: Helenius itse. Taino, täällähän se tiedetään parhaiten.
Meinaatko nyt tosissasi sitä, että nyrkin osuminen naamaan tuntuu niin kamalalta, että se jotenkin hyvittää jonkun pelaajan loukkaantumisen?
Kaikki mikä tulee Pohjois-Amerikasta ei ole pakosti hyvästä. En ymmärrä halua saada nähtävästi puhtaasta taklauksesta tappelua aikaan. Pitäisikö jättää vastustajan osaavat pelaajat rauhaan, vai vetää riskillä että esim. pieni junnu voisi saada Heleniuksen yms. kimppuunsa, jos kauden ainoa kunnon puhdas taklaus sattuu aiheuttamaan loukkaantumisen? Pelissä sattuu joskus ja se on valitettavaa, mutta osa kontaktilajia. Mikäli teko on luvaton, niin hurraan joukkuetoveria puolustavalle pelaajalle, riippumatta tämän paidan väristä.Pohjois-Amerikasta SM-liigaan on tullut sellainen kulttuuri, että jos taklaa vastustajan huippupelaajan sairaalaan, siitä joutuu maksamaan.
Helenius kommentoi tätä pelkokerroin-monsteria henkilökohtaisesti edellisen episodin jälkeen, omin korvin kuultuna: saatana jos yksikin lyönti olisi vielä osunut, olisin pudonnut. Lähde: Helenius itse. Taino, täällähän se tiedetään parhaiten.
Koska Libor kieltäytyi rehellisestä tappelusta.
En ole vaatinut kostoa Jokereita taklanneille kuin kerran aiemmin 10 vuoden aikana. Nyt tuli toinen kerta. Minun asteikolla 120 kiloisen kaverin sairaalaan lähettänyt taklaus 70 kiloiseen Jokerien tähtipelaajaan on sellainen, että sen jälkeen on oikeus hakea tansseihin ilman kieltäytymistä.
v-koodilla ja kivitalon tämän päiväisellä passiivisuudella ei ole yhtään mitään tekemistä toistensa kanssa.
Silti kysyn vielä varmuudeksi edelleen: olitko matsissa? ämmäilikö tasapainoton, kilpikonnamainen ja ihmeparantuva Jokerit? Omin sanoin käy.
Le brändi ei vastaa huutoon. Miehekästä toimintaa.
..Kyllä Jokerien olisi ollut syytä antaa HIFK:sta jonkun haastaa tappeluun, jotta olisi annettu mahdollisuus hyvitykseen. Ikävä kyllä HIFK:sta ei siihen miestä löytynyt kuten Jokereista olisi nyt löytynyt.