Stanley Cup finaalit: Chicago Blackhawks - Philadelphia Flyers

  • 128 379
  • 387

Soolo

Jäsen
http://www.youtube.com/watch?v=i-xLr6nelmA&feature=player_embedded

Ihmeellistä paskaa Adam Burishilta. Liekkö sitten olevinaan hyvääkin läppää, mutta kyllä vastustajaa silti pitää voiton hetkellä kunnioittaa, vaikka olisikin Prongerin kaltaisesta munapäästä kyse.

Onko heikompaa ihmistä olemassakaan kuin sitä, joka voitonkaan hetkellä ei anna vastustajalle mitään? Pronger oli Phillyn paras pelaaja, ja ansaitsee enemmän kuin Chicagon jämäpelaajan vittuilut. Tällaiset ihmiset tekevät tämän planeetan ongelmat.
 
Onko heikompaa ihmistä olemassakaan kuin sitä, joka voitonkaan hetkellä ei anna vastustajalle mitään? Pronger oli Phillyn paras pelaaja, ja ansaitsee enemmän kuin Chicagon jämäpelaajan vittuilut. Tällaiset ihmiset tekevät tämän planeetan ongelmat.
Kyllä Briere menee heittämällä ohitse. Prongerilla oli muutama erittäin surkea esitys ja siihen päälle sellaista tasaista menoa. Tyhmiä jäähyjä tärkeissä paikoissa sun muuta paskaa. Jopa Leinonkin voisi nostaa edelle, jos ajatellaan sitä, että mihin tahansa ketjuun hänet laitettiinkin, niin ketjun peli lähti aina kulkemaan. Leino pelasi myös finaaleissa - missä tärkeyden paino on suurempi - paljon Prongeria paremmin.

Voisi melkein sanoa, että jonkun ensimmäisen kierroksen ja finaalin ero on yhtä suuri kuin runkosarjalla ja sillä ensimmäisellä kierroksella.

Ei mulla muuta.
 

ipaz

Jäsen
Hauska huumoripläjäyshän toi oli. Ja muistakaa, että Prongerkin puhui lehdistötilaisuksissa aina kuin ilman alaleukaa. Potut pottuina sanon minä ja Burish on upea joukkuepelaaja !

Huvittaapa nyt Laviolettenkin yritykset mollata Niemen Anttia lehdistötilaisuuksissa. Ja totuus oli että omalla veräjällä ne ongelmat olivatkin.

Mielestäni pelien ollessa käynnissä aikana tuo "mind game" on täysin sallittua. Lavin kommentit Niemestä oli juuri tätä. Osoittaa todellista tilannetajun puuttumista Burishilta, joka istui pressiboksissa kolme viimeistä finaaliottelua Kopeckyn viedessä kaverilta pelipaikan. Adam Burish on varmasti aivan loistava joukkuepelaaja ja tuo kommentti taisi tulla tunnelatauksen myötä varmasti rehellisenä ajatuksena, mutta ei noita silti sanota taistelun tauottua tv-lähetyksessä. Toisaalta voi ajatella että kuinka paljon Burishia haastatellaan kauden aikana? Jos hän oli vaan innoissaan kun joku tuli kerrankin mikrofonin kanssa jotain kyselemään.

Toistaalta Burish sanoi hienosti että "toivottavasti hänen ei tarvitse kohdata Prongeria enää ikinä". Mitäköhän ilkeää "Chrissy" on Burishille jäällä sanonut/tehny?
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
http://www.youtube.com/watch?v=i-xLr6nelmA&feature=player_embedded

Ihmeellistä paskaa Adam Burishilta. Liekkö sitten olevinaan hyvääkin läppää, mutta kyllä vastustajaa silti pitää voiton hetkellä kunnioittaa, vaikka olisikin Prongerin kaltaisesta munapäästä kyse.

Ollaanpa sitä herkkänä. Ehkä pitäisi tutustua tarkemmin herraan nimeltä Adam Burish ennen kuin tulee tänne valittamaan. Ihan normivittuilua, jota Rubishilta kuulee joka välissä, niin vastustajille kuin omillekin. Ja tässähän mies puhuu totta! Pronger ei kunnioittanut vastustajaa finaalin aikana, joten miksi häntä pitäisi kunnioittaa finaalien jälkeen.
 

d2uce

Jäsen
Ollaanpa sitä herkkänä. Ehkä pitäisi tutustua tarkemmin herraan nimeltä Adam Burish ennen kuin tulee tänne valittamaan. Ihan normivittuilua, jota Rubishilta kuulee joka välissä, niin vastustajille kuin omillekin. Ja tässähän mies puhuu totta! Pronger ei kunnioittanut vastustajaa finaalin aikana, joten miksi häntä pitäisi kunnioittaa finaalien jälkeen.

Eli toisinsanoen tämä voidaan tulkita niin, että Burrish ilmoittaa olevansa samanlainen idiotti, kuin Pronger.

Be the bigger man Adam.
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Ollaanpa sitä herkkänä. Ehkä pitäisi tutustua tarkemmin herraan nimeltä Adam Burish ennen kuin tulee tänne valittamaan
Eiköhän tässä tullut ihan tarpeeksi tutustumista. Huono kysymys ja huono vastaus mutta Burishin puolustukseksi on sanottava että ei siellä katsomon puolella tarvitse hirveästi (nelosketjun?) pelaajan mielipiteitään medialle lausua, tilanne taisi tulla yllättäen.
 
Eiköhän tässä tullut ihan tarpeeksi tutustumista. Huono kysymys ja huono vastaus mutta Burishin puolustukseksi on sanottava että ei siellä katsomon puolella tarvitse hirveästi (nelosketjun?) pelaajan mielipiteitään medialle lausua, tilanne taisi tulla yllättäen.

Rubish saa kyllä ihan oman osansa haastatteluista, ihan mitään statseja ei ole heittää mutta mies on yksi pidetyimpiä Hawkseja fanien ja joukkueen keskuudessa joten ihan yllättävä tuo tilanne tuskin oli.

Mies sanoi mitä ajattelee Prongerista kun sitä kysyttiin mikä piru siinä on niin väärin ?

Pitääkö sitä aina sievistellä ja nuolla urheiluhengen peppua ?
Terveisin nimimerkki: Taitoluistimet Chrissylle jalkaan.
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Mies sanoi mitä ajattelee Prongerista kun sitä kysyttiin mikä piru siinä on niin väärin ?
Särähti vaan korvaan kun kaveri joka ilmeisesti pelaa alemmissa ketjuissa (en Chicagoa seuraa niin en Burishia kunnolla muista, taisi olla nyt loukkaantuneena?) kommentoi tämän kauden pudotuspeleissä eniten pelannutta huonoksi.

Kaikki tietenkin taaplaavat tyylillään ja ymmärrän että oman suosikin sanomisista ei vikaa löydy mutta kyllähän tuollainen lausahdus herättää keskustelua.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Särähti vaan korvaan kun kaveri joka ilmeisesti pelaa alemmissa ketjuissa (en Chicagoa seuraa niin en Burishia kunnolla muista, taisi olla nyt loukkaantuneena?) kommentoi tämän kauden pudotuspeleissä eniten pelannutta huonoksi.

Kaikki tietenkin taaplaavat tyylillään ja ymmärrän että oman suosikin sanomisista ei vikaa löydy mutta kyllähän tuollainen lausahdus herättää keskustelua.

Ei Burish eikä Pronger ole minun suosikkejani, mutta kun nyt kysyttiin Burishilta mielipidettä Prongerista, niin hän sellaisen antoi. Ei oman mielipiteensä sanomisessa ole mitään väärää ja jos siitä joku provosoituu, niin se on hänen murheensa. Kyllähän jos minultakin tultaisiin kysymään mielipidettä Antti Miettisestä, niin sanottakoon, että hoosiannat olisi siinä vaiheessa aika kaukana. Enkä edes haaveile NHL:ssä pelaamisesta. Mutta niinhän se nykymaailmassa toki menee, että se joka sanoista loukkaantuu on aina oikeassa.
 
Särähti vaan korvaan kun kaveri joka ilmeisesti pelaa alemmissa ketjuissa (en Chicagoa seuraa niin en Burishia kunnolla muista, taisi olla nyt loukkaantuneena?) kommentoi tämän kauden pudotuspeleissä eniten pelannutta huonoksi.

Kaikki tietenkin taaplaavat tyylillään ja ymmärrän että oman suosikin sanomisista ei vikaa löydy mutta kyllähän tuollainen lausahdus herättää keskustelua.

Ei ollut loukkaantuneena ja pelasi suurimman osan playoffeista neloskentässä, Burish olisi keskivertojoukkueessa 3-4 kentän pelaaja ja alivoimaspesialisti jona Q ei miestä jostain syystä nykyään paljon käytä. Mies pelasi playoffeisa 15 peliä ja oli mielestäni tärkeämpi palanen ajoittain kun moni uskoo vaikka peliesitykset ei häikäissy niin aina hoiti oman hommansa.

Mies ei muuten hauku Prongeria huonoksi kuten sanoit.
Tässä vapaa suomennos tuosta haastattelusta:

Haastattelija: Voitko kertoa meille mitä todella ajattelet Chris Prongerista nyt?

Rubish: Minä ajattelen että Chris Pronger on isoin idiootti koko liigassa, en voi sietää tyyppiä en sitten yhtään. Toivon ettei minun tarvitse koskaan enää nähdä häntä. Jos näen hänet tuolla jossain saattaisin lyödä häntä.

-----

Tuon jälkeen haastattelija kysyy että onko Burish nähnyt chrissy pronger kuvaa ja Rubish sanoo että ei mutta "Thats perfect".

-----

Mitä tulee siihen että "oman suosikin sanomisista ei vikaa löydy" niin sanoisin että ei pidä paikkansa vaan mielestäni tässä yllä olevassa asiassa on jälleen kerran totaalinen ylireagointi pelaajan kommenttiin joka ärsyttää meikäläistä aina.

EDIT: Anatsu tuossa hyvin tiivistää myös minun ajatukseni.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ei oman mielipiteensä sanomisessa ole mitään väärää ja jos siitä joku provosoituu, niin se on hänen murheensa.

Totta toki toinen puoli, mutta onhan tuo samalla myös varsin sokeaa jeesusteluakin (jeesustelu mainittu) sillä kyllä ihmisen pitäisi kyetä noudattamaan edes jonkinasteista hyvää makua. Ei sitä nyt vain voi lausua julkisesti mitä tahansa paskaa toisen selän takana ja sitten vain valitella jos joku pahoitti mielensä että omapa on vikasi. Tai no ainakaan silloin ei voi pitää itseään yhtään tätä haukkumaansa kaveria kummallisempana. No ihmisiä on moneen junaan ja osa jää vielä... Toki tuossa tilanteessa toimittaja kysyi ja Burish vastasi iloisissa tunnelmissa mitä sylki suuhun toi, mutta kyllä ainakin itse olisi hivenen harkinnut sanojana Norrisin voittaneesta kaverista vaikka kuinka miestä vihaisin varsinkin kun tuolla hetkellä oli varmasti muutakin ja huomattavasti iloisempaa ajateltavaa. Tuskinpa edes Pronger olisi lausunut samaa Burishista varsinkaan jos siinä vieressä olisi Stanley Cup pyörinyt (tätä tosin kukaan tuskin olisi kysynytkään). Jos ei pysty sanomaan päin naamaa niin silloin on turha ilkkua taustallakaan varsinkaan tuohon sävyyn. That´s my option. Tuskinpa Adam tuollaista suodatti Prongerille kättelyjonossa?

Mitä tuosta itsensä pahoittamisesta tulee niin samallatavallahan täällä osa Hawks kannattajista on rynnännyt puolustelemaan Burishia kun joku on kaverista lausunut ei niin mairittelevia mielipiteitään, joten piiri pieni pyörii... Kuka mielensä "pahoittaa" on...
 

M10

Jäsen
Itse olen tässä tapauksessa täysin puolueeton ja kyllähän tuo Burishin lässyttäminen on aika säälittävää. Huono voittaja. Class act olisi hiljaa, Adam ei ole class act, mutta ehkä se kuuluu miehen tyyliin ja tottakai Chicago-fanit puolustavat häntä.
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Kylläpä haukkuu, ainakin game 6:n osalta. Henkan YouTube-linkin loppuun mies sanoo vielä "He should've worn that (taitoluisteluhame) out here tonight, he was terrible."
Näin minä itsekin olin kuulevinani. Luulen että päinvastaisista väitteistä huolimatta tässä astutaan fanituksen pimeänsumuisille hämärän rajamaille jossa jokainen vastaa omasta todellisuudestaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuskin Pronger tuosta kommentista hirveästi suuttuu tai repii housujaan. Voi aina mennä kattomaan tiliotteita Burishin kanssa pankkiautomaatille niin eiköhän sitä siinä huomata kumpi on parempi kiekkoilija ja mikä tärkeintä. Rikkaampi :-)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Totta toki toinen puoli, mutta onhan tuo samalla myös varsin sokeaa jeesusteluakin (jeesustelu mainittu) sillä kyllä ihmisen pitäisi kyetä noudattamaan edes jonkinasteista hyvää makua. Ei sitä nyt vain voi lausua julkisesti mitä tahansa paskaa toisen selän takana ja sitten vain valitella jos joku pahoitti mielensä että omapa on vikasi. Tai no ainakaan silloin ei voi pitää itseään yhtään tätä haukkumaansa kaveria kummallisempana. No ihmisiä on moneen junaan ja osa jää vielä...

Kyllä tuon myönnän, että jos kaikki kunnioittaisivat hyvää makua, niin olisihan se maailma melko paljon hienompi. Mutta kun kaikki eivät ole sellaisia. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, myös toista ihmistä kohtaan. Itse olen vielä nuori ja olen oppinut jo tässä vaiheessa, että en oikeastaan välitä yhtään, mitä mieltä muut ovat minusta. Jotkut sanovat sitä ylimielisyydeksi. Minusta elämä on vain helpompaa, kun antaa mennä sellaiset esim. "vitun läski" ym. toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tietenkin otan sellaiset rakentavat palautteet, vaikka luistelutyylistä erittäin tarkasti. Mutta ei minua paljon hetkauta ihmisten kommentit(varsinkaan negatiiviset) minun ulkonäöstä tai persoonallisuudesta. Kyllä, voin sanoa, että minulla on aika helkkarin kova itseluottamus(ylä-asteen opettaja tuli kerran sanomaan, että liian hyvä). Se ei taida olla suomalaisille tyypilistä? Paikoin olen jopa ylpeäkin itsestäni :). Mutta kyllä minä toisten mielipiteitä arvostan, mutta ne on lähinnä sellaisissa asioissa kuten, mitä on mieltä vaikkapa ilmastonmuutoksesta tai autoverotuksesta tai naisen iskemisestä. Mutta toisten mielipiteestä minua kohtaan en aina niin kauheasti perusta.

Tämähän avautuminenhan ei taas liity mitenkään aiheeseen, mutta anyway.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mutta toisten mielipiteestä minua kohtaan en aina niin kauheasti perusta.

Hyvä niin sillä jos jokaisesta negatiivisesta sanasta mikä omalle kohdalle usuu alkaa säikkymään niin silloin saa säikkyäkin lopun elämäänsä. Monet joo pitävät tuota "ylimielisyytenä" jostain kumman syystä ja onhan se toki sitä jos mitkään aiheellisetkaan arvostelut ja huomatutukset omasta toiminnasta eivät uppoa kuuppaan, mutta aivan liian paljon on niitä jees-miehiä ja naisia, jotka seilaavat kuin tuuliviiri muiden mielipiteiden saattelemana ja jota sitten härskeimmät käyttävät jopa hyväkseen.

Jokaisella on toki oikeutensa mielipiteeseensä ja sen esittämiseen, mutta itse en vain osaa antaa arvoa edes vähää alusta tuollaiselle Burishmaiselle paskan jauhannalle sillä se on monesti vain henkisen heikkouden ja tyhmyydenkin osoitus. Toki tähän on itsekin tullut joskus jollain tasolla langettua kuinka muutenkaan joten se siitä pyhimysroolista, mutta virheistään pitää pyrkiä oppimaan. Vahva ja viisas olisi vain ollut tuossa tilanteessa hiljaa ja antaisi sen No comments -vastauksen jos ei mitään positiivista sanottavaa löytyisi ja sitten mentäisiin jo kohti seuraavaa kysymystä. Sitä olisin arvostanut.

Off-topickien jälkeen vielä ketjun aiheeseen sen verran että täytyy onnitella Ben Eageriä voitetusta sormuksesta. Valitettavasti miehen Flyers ura jäi ainakin toistaiseksi turhan lyhyeksi, mutta josko vielä jonain päivänä...
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ben Eagerhän voi siirtyä takaisin Phillyyn jo tänä kesänä, vaikka varausvuoroa vastaan. En usko, että hänen kanssaan sopimukseen päädytään. Prioriteetit ovat toisaalla.

*

Burishin kommentti oli ajattelematon ja turha, mutta yllättävää oli, että palstan Detroit-fanit taisivat tuosta loukkaantua eniten. Prongeria tuskin kiinnostaa, mitä mieltä Burish hänestä on. Kuka tahansa muu Hawks-pelaaja olisi tuohon vastannut fiksummin, mutta Burishilta näitä voi odottaa. Omat tykkää.
 
Rimanalitus Burishilta. Pelin ollessa käynnissä kaikki on vapaata riistaa, mutta itse ainakin lyön reilusti kättä päälle ja lopetan länkyttämisen pelin jälkeen vaikka kuinka olisi ollut vittuilua tms. No tuskin Pronger välittää sen enempää kuin katsojien huuteluista, käytännössä samaa katsojan roolia Burish harrastikin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Eagerin edellisen kommentin kanssa olen täysin samaa mieltä. Jotain tasoa sanomisissa pitää olla, nyt Burish teki itsestään täyden idiootin. Ja kuten tuossa aiemmin jeesusteltiin, että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, niin näinhän se on. Se on sitten eria asia, onko mielipide yleisesti kunnioitettava vai idioottimainen.

Nämä kommentit olisi olleet täysin ok keskellä ottelusarjaa, kun yritetään ottaa henkistä niskalenkkiä, mutta ei todellakaan sen jälkeen kun on taistelut käyty ja kaverit kätelty.

Toivottavasti Burishin UFA-status kantaa kaverin itäiseen konferenssiin vääntämään mahdollisimman paljon pelejä Prongeria vastaan, niin saadaan tästäkin tapauksesta hieman lisäviihdettä. :)
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Sehän Burishin kommentti kirpoo monien mieltä, hyvä toimiii.
Burish kyllä vastaa sanomisistaan halonhakkaajaakin vastaan jos on tarvetta.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Epätasainen parivaljakko siellä nyt sanailee toisilleen. Pronger on 2000-luvun yksi maailman parhaista ja menestyneimmistä puolustajista. Pronger on huippupakki kaikilla puolustajien tärkeillä osa-alueilla. Pronger oli yksittäisenä pelaajana tärkein lenkki Philadelphian Flyersin tämän kauden yllättävään menestykseen. Burish ei kuulunut Chicagon kokoonpanoon silloin, kun kannusta taisteltiin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kesken sarjan lausuttuna tämä Burshin kommentti olisi täyttä asiaa ja kuuluu ehdottomasti pelin luonteeseen, mutta sarjan jo päätyttyä siitä voi jäädä hivenen paska maku suuhun mutta en nyt siltikään ryhtyisi itkemään jos vastustajan joku jämäpelaaja, olipa sitten kuinka suosittu pukukopissa tahansa, lausuu mitä lausuu sen jälkeen kun on päässyt nostamaan kannua. Toisilla on tilannetajua, toisilla ei. Myrsky vesilasissa, ei sen kummempaa.

vlad.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

Mahtavaa huumaa.

Tässä alkuperäinen juttu: http://www.tsn.ca/nhl/story/?id=324366

"If you're going to make a comment like that five minutes after you win the Stanley Cup, you've probably got better things to worry about," he said.

"Did he play?" Pronger asked reporters in deadpan fashion.

"Three games," one responded.

"There you go," he answered calmly.

One reporter then told Pronger about Burish's comment that he would hit Pronger the next time he saw him.

"Where's that, in the minors?" Pronger retorted to laughter.

Stand up-uralle lätkän jälkeen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös