Särähti vaan korvaan kun kaveri joka ilmeisesti pelaa alemmissa ketjuissa (en Chicagoa seuraa niin en Burishia kunnolla muista, taisi olla nyt loukkaantuneena?) kommentoi tämän kauden pudotuspeleissä eniten pelannutta huonoksi.
Kaikki tietenkin taaplaavat tyylillään ja ymmärrän että oman suosikin sanomisista ei vikaa löydy mutta kyllähän tuollainen lausahdus herättää keskustelua.
Ei ollut loukkaantuneena ja pelasi suurimman osan playoffeista neloskentässä, Burish olisi keskivertojoukkueessa 3-4 kentän pelaaja ja alivoimaspesialisti jona Q ei miestä jostain syystä nykyään paljon käytä. Mies pelasi playoffeisa 15 peliä ja oli mielestäni tärkeämpi palanen ajoittain kun moni uskoo vaikka peliesitykset ei häikäissy niin aina hoiti oman hommansa.
Mies ei muuten hauku Prongeria huonoksi kuten sanoit.
Tässä vapaa suomennos tuosta haastattelusta:
Haastattelija: Voitko kertoa meille mitä todella ajattelet Chris Prongerista nyt?
Rubish: Minä ajattelen että Chris Pronger on isoin idiootti koko liigassa, en voi sietää tyyppiä en sitten yhtään. Toivon ettei minun tarvitse koskaan enää nähdä häntä. Jos näen hänet tuolla jossain saattaisin lyödä häntä.
-----
Tuon jälkeen haastattelija kysyy että onko Burish nähnyt chrissy pronger kuvaa ja Rubish sanoo että ei mutta "Thats perfect".
-----
Mitä tulee siihen että "oman suosikin sanomisista ei vikaa löydy" niin sanoisin että ei pidä paikkansa vaan mielestäni tässä yllä olevassa asiassa on jälleen kerran totaalinen ylireagointi pelaajan kommenttiin joka ärsyttää meikäläistä aina.
EDIT: Anatsu tuossa hyvin tiivistää myös minun ajatukseni.