Viestin lähettänyt käyttäjä ThaSpot
Ja tietääkseni HPK:n mukanaolo ei liittynyt asiaan mitenkään!? Me pudottiin pleijareista, koska olimme huonoja. Luuletko Mike, ettei se syönyt miestä? Lupaan, että minua söi aivan yhtä paljon kun sinua nyt.
Asian ytimessä olit! Samat suunnattoman v***tuksen ja murheen alhot käytiin tässäkin päänupissa läpi SaiPan jäädessä lopulta viivan alle.
<i>Miken</i> "riehumista" taasen on jatkunut jo pitempäänkin (ainakin Kiekkopesässä, siitä lauantain Jokerien Oulun tappiosta saakka), eikä se silloinen hänen oman joukkueensa ruoskinta minua rassannut. Pyysihän Mike sitten tiistain kuolemanpaikasta selviydyttyään anteeksikin ylilyöntejään.
Mutta nyt katkeruus ja hyökkäys ja muiden joukkueiden kannattajien spedettely menee jo vähän överiksi. Voisi sitä hiukan omata tapoja, vaikka kuinka vituttaa!
Ei kai sitä nyt voi/pidä kiekkoa lakata seuraamasta siksi, ettei oma joukkue enää pelaa?!? Jokaisella meistä on muita, ns. kakkossuosikkeja, joiden mukana on ihan OK jännittää. Itse en oikeastaan koskaan pysty seuraamaan mitään kamppailu-urheilua puolueettomasti, oli siinä vastakkain kuka tahansa. Kommenttien kirjoittelukin on palstalle hyväksyttyjen kirjoittajien oikeus.
Ymmärrän kyllä Mikeä ahdistavaa Jokerit-vastaan-muu-Suomi-asetelmaa, ja nyt sen mukanaan tuomaa ylimääräistä vahingoniloa ja kuittailua "landelta", mutta kukas sen asetelman on aikaansaanut?
Yritän nyt olla syyllistymättä karkeaan yleistykseen (enkä taatusti onnistu, kurat silmille vain! :o) ), mutta valitettava osa (eivät siis <b>kaikki</b>, uskokaa!) näkyvistä Jokerifaneista omaa niin pöyhkeän ylimielisen asenteen vailla minkäänlaista nöyryyttä (esimerkiksi: ei mietitä sitä, että päästäänkö finaaliin, vaan sitä, että <B>kuka siellä finaalissa mahtaakaan tulla vastaan</b>!), että se on aika punainen vaate monelle. Tämä sitten vielä maustettuna Harkimon ehkä ei nyt niin mahdottoman sympaattisella kroisoksen (kateuttakin, tottakai!) imagolla, niin soppa on kutakuinkin valmis.
Höysteeksi päälle kun nakataan sitten tällainen <i>te-olette-kuitenkin-v***u-vielä-suurempia-luusereita-kuin-me</i>-teema, niin alkaa jo minuakin hieman syletyttää.
Turhahan lienee kuvitella, että sitä nöyryyttä tästäkään kukaan oppii, mutta hei! Joskus sitä sitten todellakin niittää mitä kylvää.
Viestin lähettänyt käyttäjä ThaSpot
Kyllä, olen niin Pe**eleen vahingoiloinen!
Hmm, täytyy myöntää, että minullakin Kisapuiston tämän kauden viimeisessä SaiPa-Jokerit-ottelussa narrikannattajilta kuulemamme <b>Kesäloma</b>-aiheiset laulelmat muistuvat jostakin syystä mieleen.