Mainos

Stadilaisten selitykset

• 8 927
  • 92

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juti ja veikkkaukset..

Timo "Juti" Jutila veikkasi ennen kauden alkua neljän parhaan joukkoon seuraavat joukkueet aakkosjärjestyksessä:
Blues, HIFK, Jokerit & TPS.

Tuli sentään vähän balsamia haavoille HIFK:n ja Jokereiden tippumisen myötä, vaikka jatkoa olisin molemmille joukkueille toivonut.

Kyllä Jokerit oikeasti on parempi kuin Kärpät.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tommy hyvä, jos Jokerit olisi parempi, niin Jokerit olisi voittaneet Kärpät. Paras varmasti voittaa, kun pelataan paras viidestä systeemillä. Se on sen systeemin idea...

Ymmärrän kyllä, jos ottaa päähän, kun veikkailit aikaisemmin että Jokerit ja TPS jyrää finaaliin, nyt Jokerit jo ulkona. Vähän sama kun heittäisit saman tien kyllä Blues on oikeasti parempi kuin Kärpät, tms.

Ilkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, KooVee
No ehkä hieman...?

...täytyy hehkuttaa aamulla erään firman työnjohtajalle, joka kuittaili mulle Ipan keskiviikon matsista (hirveä jokerifani)! Apropoo, on tuo jäkis monelle aika vakava asia: samaisen firman trukkikuski näytteli keskiviikkona ketunrautoja kaikille joissa oli kinnas välissä ja huuteli:"Nyt saatiin Kärpät kiinni!":)

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Hiili & Moto

Kunhan nyt vaan lähdin tiedustelemaan, että miten te saitte tämän asuinpaikka kysymyksen esille? Mitä näihin em. yleistyksiin tulee, niin voinpa sanoa, etten ole itse (mielestäni) syyllistynyt moiseen. Correct me if I´m wrooong.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noose

Noh... Otsikossasi oli Stadilaisten selitykset, tai jotain. Ei siinä mitään. Jossain toisessa viestiketjussa oli virike, joka sai meikäläisen näkemään punaista.

Yritin kyllä muutenkin tuoda viestissäni ilmi, että tämä asia on askarruttanut minua jo pidempään. Kirjoitustaitoni, kun ei ole sieltä parhaasta päästä... Ja viestiketjun valinnassakin olisin voinut käyttää enemmän harkintaa. Lisäksi olin hieman ärtyneessä mielentilassa, kun oma suosikki oli vastustajaa huonompi, joten ruutitynnyri oli valmis. Harkitsin kyllä pitkään, painanko sitä lähetä nappia vai en. Nyt painoin. Aika usein olen jättänyt myös painamatta.

Älä siis ota henkilökohtaisesti; tämä olisi ehkä ansainnut oman otsikkonsa, sillä se ei varsinaisesti liittynyt aloittamaasi viestiketjuun.

Pahoitteluni,
Hiili

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noose, etä sinänsä mitenkään. Hiili sanoikin menneensä asian ohi, mutta koska onnistui kirjoittamaan kutakuinkin minun mielipiteen, piti ottaa itsekin kantaa.

Oikeastaan olen jo pidempään halunnut kirjoittaa tuosta asiasta ja nyt siihen tarjoitui tilaisuus.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hiili

Ei paniikkia lietsottu suuremmin. Olisihan tässä minunkin avausviestissä voinut jotain tolkkua olla, mutta kun ei pystynyt millään vastustamaan tilaisuutta. Olinkin jo yhdessä vaiheessa tuhoomassa koko ketjun, mutta tulinkin toisiin aatoksiin valtavirran painostuksen alla ;)

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nostan omasta puolestani hattua kaikille palstan HIFK:n kannattajille. Erittäin suoraselkäisesti olette myöntäneet paremman joukkueen menneen jatkoon, ettekä ole alkaneet valittamaan esim. jatkoajan tuomariratkaisuista. HIFK kaatui saappaat jalassa ja taisteli sen minkä pystyi. Eipä tippumisessa mitään hävettävää ole.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
...toiset kun putosivat jo ennen tosikoitoksia...

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: Noose, ottaako kupoliin....

Viestin lähettänyt käyttäjä Noose

Tottakai viestiketjuni on turha ja asiaton, mutta olenhan minäkin ihminen, enkä voi näin maukasta tilaisuutta päästää millään käsistäni, koska näin täydellisiä kiekkopäiviä harvemmin tulee... ja eikä hävetä yhtään... vähän naurattaa vain ;)

Eiku..Nyt oikeasti kerro mikä sua naurattaa. Sulla lukee tossa suosikkiseura kohdassa HPK, miksi?
Sinähän selvästi kannatat anti HIFK:ta ja anti Jokereita. Mitä se HPK tossa tekee?
Täydellinen kiekkopäivä? Pelasiko HPK? Ei se muuten tainnut pelata, mikäs v***u sua sitten naurattaa, kerro?
Sekö, että Kerho on lomilla, vai mikä?

Siinä meillä on taas yksi todellinen fani, joka pyörii nenä perseessään eikä tajua kateudeltaan mistään mitään.
Haluaisitko kenties asua täällä, vai mikä sua vaivaa?
Sä olet Kerho -fani muka, niin miksi et keskity siihen Kerhoosi?

Aika harva helsinkiläinen avaa tänne viestiketjuja otsikolla hämeenlinnan selitykset.
Mistäköhän johtuu, että ei avaa, ja miltä se kuullostaisi?
Urpolta? Jos kuullostaa sinunkin mielestä, niin kenties kannattaisi miettiä uudemman kerran tuota Helsingin selitykset aihettakin..oletkohan mahdollisesti itse urpo? Vai onko teillä kenties siellä joku oma pikku piiri, jossa on kiva naureskella muiden epäonnistumisille, vaikka itsellään meni vielä enemmän päin seiniä.
Mikä sua riivaa? Joku alemmuuskompleksiko? Miksi? Tule tänne vaikka töihin, jos noin pahasti ahdistaa, mutta jätä nämä naurettavat ketjut väliin.

Me ollaan kuule Hjallis ja Frank mukaanlukien ihan samanlaisia ihmisiä täällä kun sinä siellä missä lienetkään, ja meille on turha olla kateellinen.
Jokainen tekee duuniaan ja yrittää parhaansa, joskus se riittää, joskus ei. Eiköhän olisi parempi keskittyä niihin oman joukkueen asioihin, ennen kuin alkaa muiden tekemisiä täällä naureskella.
Se on vaan niin urpon tuntuista, kun iso mies iloitsee toisen kaatumisesta, vaikka itsellään on ollut omasta syystään jalat ja kädet amputoituna jo viikkotolkulla.
Jos mahdollisesti saat joskus pään pois sieltä perseestäsi, niin kannattaisi miettiä tätäkin. Ei se, että asut Hämeenlinnassa tee sinusta yhtään sen vähäosaisempaa, tai parempaa ihmistä kuin me täällä olemme. Te olette kuule aivan samanlaisia, paitsi osa näköjään hiukan enemmän kateellisia.
Kumma juttu, ettei kukaan HIFK, tai Jokeri -fani ole tullut tänne tuulettelemaan kun esim. JYP ei päässyt pleijareihin. Mistäköhän johtuu? Siitä, että oman joukkueen asiat kiinnostavat ja muiden eivät niinkään, ja siitä, että kaikki eivät ole yhtä nuijia kun te kohtuullisen kokoinen idioottiryhmä.
Te olette oikeasti todella säälittäviä. Vahingoniloinen saa olla, mutta tässä mittakaavassa. Huh, huh.

PS: Kaikki Anti HIFK ja Anti Jokerit: Vetäkää ne herneet oikein todella syvälle nenään ja antakaa tulla. Mä niin tykkään ja arvostan teitä, te ootte niin suloisia, ihania ja ennenkaikkea todellisia oman joukkueenne faneja. Pussaillaan kun tavataan.

theref

Jäsen
Mike!

Turhaan vedit herneen nenääsi noin pahasti! Puhiset ja tuhiset kuin pieni lohikäärme jolla meni pippuri sieraimeen, ja minkä takia? Sen vuoksi, että eräs innostunut fani, joka on koko kauden saanut kuulla asuvansa landella eli jossakin hevon per...ä, päättää kerrankin kuittailla takaisin. Niin, lue noita kauden aikana kertyneitä kirjoituksia, ja perustele sitten uudemman kerran tuo kirjoituksesi, en usko että enää samalla intensiteetillä pusket niskaan.

Näin se ainakin minun mielestäni menee.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Itse olen ainakin avoimesti vahingoniloinen

Niin, itse tunnustan ainakin avoimesti olevani "epäurheilijamainen idoottivittupää", olen nimittäin suunnattoman iloinen siitä että pk-seudulla ei pelata liigaa tällä kaudella..

Niin paljon on pk-seudulta satanut kakkaa ns.pikkuseurojen niskaan että voin sanoa että siitäs saitte. Nautitaan nyt tilanteesta ja ensikaudella jatketaan sitten taas toivottavasti kaunattomasti puolin jos toisinkin...

Täältä tähän

mummi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Samarkand AF, Ghizjablah Amur-dvaktay Sport
Mike...

se on vaan silleen, että nyt tulee ns. tilaisuuden tullen, kaikki ne kauden aikana auotut jutut takasin, ja kyllä täytyy sanoo että oot säkin aika dorka jos et oo sitä aikanaan ottanut huomioon ja nyt sitten miehen lailla kestä...no, ehkä ens kaudella pääset taas kuittailemaan

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tää on mahtavaa

Toden totta ollaan onnellisia, ja toden totta olemme saaneet koko kauden kuulla kaikenlaista pas**a niskaamme ja ei kukaan todellakaan voi kieltää nyt nauttimasta tästä tilanteesta.
Sen verran olen inhimillinen ja aloitinkin tämän aamun viestilläni jossa otin osaa Jokereiden suruun, koska tiedän miltä heistä tuntuu, tiedän todellakin!

Mutta nyt maailma on ihana paikka asua ja elää....!

Sanon vielä kerran niille paskan jauhajille jotka koko talven ovat shittiä jakaneet... OPPIKAA tästä jotain....!

JES JES JES JES Jiiiiihaaaa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ilman selittelyjä Kärpät oli parempi ja meni ansaitusti jatkoon. Onnea jatkoon Kärpille, Tapparalle ja Ilvekselle ja pistäkää sille Tepsille kapuloita rattaisiin ja viekää se mestaruus kannu jonnekin muualle kuin Turkuun.

Onhan se kivaa kun pääsee vähän ilkkumaan kun SUURI ja MAHTAVA Narripakka kompuroi jo pleijareiden ekalla kierroksella, eikö? Se tosin hieman ihmetyttää että pahimpia ilkkujia on ne joiden joukkueet ei ikinä selvinneet edes jatkopeleihin, Kärppä kannattajilta tuon vielä ymmärtäisi, me kun emme katsoneet heillä olevan edes mahdollisuuksia vaan Narrit hoitais heidät suunnilleen vasemmalla kädellä. Alemmuskompleksiko teitä pienten kaupunkien joukkueiden kannattajia vaivaa vai mikä?

Ja osoitatko theref ne viestiketjut missä me Jokeri ja HIFK kannattajat vit**illaan teidän pienillä paikkakunnilla olevien joukkueiden kannattajia siitä että he asuvat jossain Riihimäen kokoisessa rupukylässä (ja Rixulaiset älkööt vetäkö hernettä nenään, olen meinaan itsekin ihan Riihimäellä asuva Narrifani)? Jotenkin tuntuu että vain teillä on oikeus pistää paskaa vaikka kuinka meidän suuria joukkueita kannattavien niskaan, ja näistäkin nimenomaan IFK ja Jokerit on täysin vapaata riistaa.
Ja olikohan tuo kommenttisi theref aivan moderaattorille sopiva?

Juice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, CCCP
Kärpät divariporukka?

En halua kääntää veistä avoimessa haavassa niiden osalta jotka kirjoittelevat asiallisesti mutta haluaisin kysyä niiden mielipidettä tämänhetkisestä tilanteesta jotka haukkuivat Kärpät divariporukaksi ennen pleijareiden alkua...

vandy

Jäsen
...

Onneks olkoon Kärpille,(Tamille kans sehän tähän kaikkeen on pohjan luonu). Ei ois edes Jokerit ansainnu jatkopaikkaa. Maaleja pitää tehdä jos haluu jatkaa pelejä.;)

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Selityksiä, selityksiä...

Ei tämä tilanne mitään selittelyjä kaipaa. Kärpät oli tässä ottelusarjassa parempi ja meni jatkoon. Aurinko paistaa ja elämä jatkuu.

Minulle tuli halvempi kausikortti ensi kaudelle.

Reilun kuukauden päästä Suomi juhlii maailmanmestaruutta.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Oma lusikkani sekaan soppaan

Onnittelut jatkoon menneille joukkueille. Samoin onnittelut niille pudonneiden joukkueiden faneille, jotka ottavat tappion niinkuin se kuuluukin ottaa. Turhautumista ei kannata purkaa muiden joukkueiden faneihin (terveiset Mikelle) vaan homma kannattaa hoitaa niin, että käy asian mielessään läpi ja unohtaa sitten. Ei jää kalvamaan eikä turhia kaunoja mihinkään suuntaan.

Hiili & Moto: olette erittäin oikeilla linjoilla tuon asuinpaikka"politiikan" suhteen. Helsingissä asuu samanlaista porukkaa kuin muuallakin, "stadilaisuudellaan" elvistelevät ovat enimmäkseen juuri noita 13-vuotiaita järvenpääläisiä. Heitetään tähän loppukaneetiksi, ettei kaikki tamperelaiset sano joka väliin nääs, eivätkä kaikki syö mustaamakkaraa :)

valdo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Edinburgh Capitals, Hibernian FC, Arsenal
Kiitos HIFK:lle historiallisesta puolivälieräsarjasta. Se, että näitä pelejä on joutunut/saanut seurata tekstiviestien välityksellä on monta kertaa ajanut valdon sekä etenkin sen paremman puoliskon siinä sivussa sydärin partaalle.

Eilen voittoviestin saapuessa totesin, että jos voitettiin olen maailman onnellisin mies jos hävittiin kieltämättä vituttaa, mutta ainakin mentiin ennakkoaavisteluista poiketen saappaat jalassa. Kiitos HIFK puhtaista peleistä ja Frankille lupsakoita eläkepäiviä, tuskin pappa hallilta poissa pysyy. Vain Suomen legendaarisimmat jääkiekkoseurat pystyvät näin legendaariseen ottelusarjaan.

Nyt vain puskasta levänneen Tapparan kimppuun, vaikealta kuulostaa mutta altavastaajana on vain voitettavaa. Kovan pakin on A-P Selin Bruunin Anasta muutamassa vuodessa muokannut.

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täytyy nostaa hattua...(pois lukien Mike)

... useimmille täällä kirjoittaville IFK:n sekä Jokereiden faneille. Useimmat eivät ole lähteneet provosoitumaan kuittailuista jota luonnollisesti tulee vähän sieltä sun täältä. Sen sijaan rehtejä onnitteluja on jaettu Tampereen ja Oulun suuntaan. Hienoa, tuo on todellista fanikulttuuria. Tietenkin poikkeuksiakin löytyy, kuten Mike, jonka pinna petti aika perusteellisesti. Mike tuskin v*****s päissään mietti sitä että tuo hänen vuodatus oli juuri sitä mitä ketjun aloittaja tuossa sinäänsä jossain määrin asiattomassa kirjoituksessaan lähti täällä kerjäämään. Sen verran tuohon Miken viestin sisältöön haluan puuttua, että ei kai sitä oman joukkueen pudottua ole mikään pakko seurata pleijareita puolueettomana. Sehän tuo lisää jännitystä peliin jos pystyy asettumaan jomman kumman puolelle. Itsekkin toivoin Kärppien voittoa tuossa ottelusarjassa ja täytyy myöntää että mukavaltahan se tuntui vaikkei sitä voi edes verrata siihen fiilikseen kun itse oltiin kaksi vuotta sitten nauttimassa Jokereiden kaadosta. Voin hyvällä syyllä kertoa että tiedän melko tarkkaan miltä Kärppäfaneista nyt tuntuu. Onnea Oulu, nauttikaa tuosta voitosta olette sen ansainneet. Ja lopuksi Mike: rauhoitu pikkasen ja ota mallia noista jotka osaavat hävitä. Turhaan sinä tuskaasi johonkin Kerhofaniin purat.

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
vandylle

Tamminen toitotti ennen potkujaan Junnolle jatkuvasti (jopa lehditön avulla) kuinka tarvis parempia pelaajia, kun joukkue on mikä on: on vain kaksivaramaalivahtia ja puolet pelaajista lukioa käyviä pikkupoikia.

Tamminen ei tarvitse mitään ansiota tästä kaudesta eikä edellisestäkään, kuka tahansa koutsi olisi viime kaudella nostanut tuon porukan liigaan. (viime kauteen tuli vain kolme pelaajaa lisää)

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Mikelle.......

Tota, mä ehdottaisin, et istut ihan rauhassa tuolille ja vedät hetken henkee. Kaverihan provosoitui kun pieni eläin! Jotenkin mä odotin, että erva ottaa kantaa ketjuun ja sieltähän se tulikin. Ihan tosissaan, voitko todellakin ihan puhtaalla omallatunnolla sanoa Mike, ettei pikkuseurojen faneja pistetä halvalla kauden aikana?? En usko, että Kärppäfanit esim. ovat omasta päästä keksineet nimitykset "heinähattu" ja "Poro". Onko se kuittailu teidän erikoisoikeus?

Ei takaisin anto vaadi sitä, että joku olisi antifani. Kun koko 90-luvun liigaa on hallinnut Jokerit, HIFK ja TPS, niin eikö ole oikeutettua juhlia sitä, että kaksi näistä tippui? En halua muuta sanoa, kun Kiitos Kärpät! Tätä liigamme tarvitsi! Iltana eilinen oli todellakin täysosuma, jotain, jota pystyy juhlistamaan vielä pitkään!

Ja tietääkseni HPK:n mukanaolo ei liittynyt asiaan mitenkään!? Me pudottiin pleijareista, koska olimme huonoja. Luuletko Mike, ettei se syönyt miestä? Lupaan, että minua söi aivan yhtä paljon kun sinua nyt.

Kyllä, olen niin Pe**eleen vahingoiloinen!

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Kyllä...

Kuulostakoon köyhän kommunistin vahingoniloiselta räksytykseltä, mutta...

Mielestäni on aika jees, että oravannahat eivät sittenkään merkitse aivan kaikkea tässä jääkiekkopisneksessä. Bednar, Kauppila, Hucko, Giroux, Stepanek, Caloun. Raaka-Pate, Boumedienne, Hentunen, Cipruss. Ja Benda ja Nieminen ja Pirjetä ja Nurminen ja Koivisto.

Kuvaan sopii, että Ilveksen suuria sankareita ovat sellaiset vuorineuvokset kuin Hilden, Pitkämäki, Dahlman, Tukio ja Bruun.

Tämä antaa uskoa sille, että joukkueen rakentajan rautainen lajituntemus (Jalo) rajallisella pelimerkkimäärällä saattaa johtaa parempaan lopputulokseen kuin murskaava pelaajabudgetti (Virmanen). Meilläkin on mahdollisuus, saatana, vaikka ankaran matokuurin takia jokainen penni on viime aikoina laskettu kahteen kertaan.

Se on yhdentekevää, että putoajat sattuivat olemaan tsadilaisia. Etenkin IFK on suunnattoman hieno ja perinteikäs seura.

Ilves on paras. Kiitoksia jätkille etenkin niistä kahdesta jatkoaikamaalista, joiden ansiosta Mynthoneita on viikon aikana kulunut mahoton määrä.

Väsynyt, huojentunut, krapulainen

Baritoni

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mike :)

Kiitos kuomaseni toisenkin päivän pelastuksesta. Ow you one man ;)

Mitä tähän Miken sanomiseen tulee, niin en suinkaan asu HML:ssa, asun Tammelassa, joka on tällanen pieni kunta. Täällä landen idyllissä elelemme ja on hiljasta, eikä ota edes yhtään päähän. Kaikille ei sovi kaupunkielämä, ei ainakaan minulle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy