Spotify – suosittele hyvää musiikkia!

  • 173 809
  • 728

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kyllä se päivitys toimii. Viimeksi jotenkin katsoin väärin/mokasin.

-NK

Mutulla heittäisin että se päivittää ne listat vain ohjelmaa käynnistettäessä. Eli ohjelman käynnissä ollessa soittolistaan ulkopuolelta tehdyt muutokset ei tule perille ennen uutta käynnistystä. Ehkä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Up!

Miss Li on ihastuttanut minua viime aikoina. Suosikkikappaleina mm. Stupid Girl, A Song About Me and a Boy ja tietysti Ba Ba Ba.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
spotify:user:mojo_60s:playlist:1so7pr7eAQfHHQuurbCp2W / http://open.spotify.com/user/mojo_60s/playlist/1so7pr7eAQfHHQuurbCp2W

Tuossa Quentin Tarantinon ystäville herran leffoista koottu soundtrack.

Asutko jossain ulkomailla, kun suurin osa biiseistä näkyy punaisella, eli niitä ei pysty soittamaan. Itselläni on asetukset niin, että biisit jotka häipyvät tai joita ei voi soittaa Suomessa näkyvät punaisella. Hyvä siinä mielessä, että saman biisin voi löytää joltakin toiselta levyltä, jos se häipyy. Rammstein on muuten poistettu lähes kokonaan Spotifysta. Pistetäänpä lopuksi vähemmän tunnettua prog/powermetallia Magnitude 9 - Walk trough to fire.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Asutko jossain ulkomailla, kun suurin osa biiseistä näkyy punaisella, eli niitä ei pysty soittamaan. Itselläni on asetukset niin, että biisit jotka häipyvät tai joita ei voi soittaa Suomessa näkyvät punaisella. Hyvä siinä mielessä, että saman biisin voi löytää joltakin toiselta levyltä, jos se häipyy. Rammstein on muuten poistettu lähes kokonaan Spotifysta. Pistetäänpä lopuksi vähemmän tunnettua prog/powermetallia Magnitude 9 - Walk trough to fire.

Oisko Premium user? Voisi selittää. Koska mulla aina toimii.

Eli persaukisten ongelma tuo
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olettekos löytäneet vahingossa hyvää musiikkia Spotifystä? Minulle kävi niin, kun yritin etsiä irc-väännön jälkeen Pelican -nimistä bändiä. Hakutulokset tarjosivat vaikka mitä, mutta eivät haluamaani kohdetta. Piruuttani klikkasin randomina jotain, ja osuma vei Caribou/Manitoba -nimillä esiintyneeseen heeboon. Ja kyllähän minulle electronica/indie electronic uppoaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sainpas sitten viimein viekkaudella ja vääryydellä omalle koneelle tämän ohjelman, ja herramunjee sentään! Sieltähän löytyy vanhat Bathoryt, Anthraxit ja muut lapsuuden sankarit, joiden c-kasetit on ajat sitten kadonneet maailman melskeissä. Voi mahoton paikka! Voi madon silmä!
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Tässä teille purtavaksi soittolista joka on soitettu kyseisessä järjestyksessä 15.8.2009

Aika vahvalta näyttää, tosin moni biisi jo tuttu. Toi 'Bad Girls'-levy kannattaa kuunnella kokonaisuudessaan ihan, on nimittäin kova, tanssittava ja kaunis levy.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mikähän vittu mahtaa meikäläisen Spotifya vaivata? Offline-tilassa tuo on nyt pari päivää ollut, vaikka en asetuksia ole käynyt vaihtelemassa tai muuta härvännyt, jostain tuo on nyt mennyt ihmeelliseen lukkotilaan. En myöskään käytä kännykällä Spotifya. Onko muilla käyttäjillä ollut tällaista probleemaa? Neuvoja?
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Mikähän vittu mahtaa meikäläisen Spotifya vaivata? Offline-tilassa tuo on nyt pari päivää ollut

Sama vaiva täälläkin, joskin palvelu kyllä toimii siitä huolimatta. Hetken vain joutuu odottamaan ennen kuin pyydetty tapahtuu. Toivottavasti vika korjataan pian.

Myös mainosten määrä on lisääntynyt selvästi. Toivottavasti se on hyvä merkki Spotifyn jatkuvuutta ja tulevaisuutta ajatellen. Onhan se kuluttajan kannalta aivan loistava palvelu musiikkiin tutustumista ajatellen. Muusikoilta on kuulunut soraääniä pienistä palkkioista, mutta tiedä sitten, mikä on kokonaisvaikutus. Jotkut varmasti ostavat levyn ensin Spotifyissä tutustuttuaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Aloitin juuri soittolistan vuodelta 2009. Ja siinä sitten totesin että laitetaan tänne yleiseen muokkaukseen. Eli lätkikäähän tähän omasta mielestänne 2009 parhaita kappaleita.

Ei mulla muuta
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mulla on kans 5 ylimääräistä inviteä, halukkaat voi kysellä vaikka privalla.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
grrr

Toimiiko muilla Spotify? Mulla on ollu offline-tilassa jo useamman tunnin. Kiekkokierroksen aikaan ei haitannu pahemmin mutta nyt alkaa jo nyppiä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toimiiko muilla Spotify? Mulla on ollu offline-tilassa jo useamman tunnin. Kiekkokierroksen aikaan ei haitannu pahemmin mutta nyt alkaa jo nyppiä.

Ei toimi. spotify.com myös kaatunut. Ilmeisesti siis tuosta johtuu. Liekö isot ja pahat levy-yhtiöt toteuttaneet uhkauksensa. Itsekin koko illan testaillut et joko toimisi.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Ei toimi. spotify.com myös kaatunut. Ilmeisesti siis tuosta johtuu. Liekö isot ja pahat levy-yhtiöt toteuttaneet uhkauksensa. Itsekin koko illan testaillut et joko toimisi.

Täällä toimii Elton Johnin laulaessa taustalla I'm still standing. :) Viime päivien ykkönen on ollut Placebo, jonka uusimmasta levystä on Spotifyssa vain osa levystä. Onko tällaisia Spotify -sampler versioita olemassa enemmänkin?
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä toimii Elton Johnin laulaessa taustalla I'm still standing. :)

Itselläsi joku muu kuin tuo ilmaistakin ilmaisempi versio? Vai valitseekohan Spotifykin asiakkaansa näin lauantai-iltaisin? :)

e. jos jotain neuvoja tuon toimimaan saamiseksi olisi ( siis jos toimimattomuus on meistä osaamattomista kiinni) niin ilolla otetaan vastaan. nyt joutuu kuuntelemaan, kun naapurin tyttö(!) kuuntelee Klamydiaa helvetin kovalla.

e.2. nyt toimii jo spotify.com. josko siis ohjelmakin alkaisi pelaamaan jossain vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Itselläsi joku muu kuin tuo ilmaistakin ilmaisempi versio? Vai valitseekohan Spotifykin asiakkaansa näin lauantai-iltaisin? :)

Ilmainen versio on minulla käytössä. Linkittäminen ei kuitenkaan näköjään toimi. Kokeilin edellisessä viestissä Placebon linkittämistä, joka ei kuitenkaan yhdistynyt.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei toimi. spotify.com myös kaatunut. Ilmeisesti siis tuosta johtuu. Liekö isot ja pahat levy-yhtiöt toteuttaneet uhkauksensa. Itsekin koko illan testaillut et joko toimisi.

# We've found the problem and are working on a fix. The minute I know when it will be solved I'll update. #
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös