Sporting News Fantasy Hockey

  • 40 559
  • 379
Toimiiko muilla palvelu ihan normaalisti? Itse en ainakaan pysty ostamaan pelaajia ollenkaan.

EDIT: Nyt toimii.

Ja sitten yksi lisäkysymys. Saako extra attackerista samalla tavalla pisteitä kuin muistakin? Vai mikä idea tässä extrahyökkääjässä on?
 
Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
Meikäläinen mukana joukkueella: The Grand Conjuration


Kari Lehtonen

Dick Tarnström
Stephane Robidas (valttikortti)

Bill Buerin
Jason Spezza
Aleksander Frolov

Jon Sim
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mängimies kirjoitti:
Ja sitten yksi lisäkysymys. Saako extra attackerista samalla tavalla pisteitä kuin muistakin? Vai mikä idea tässä extrahyökkääjässä on?


Samalla tavalla pisteitä kuin muistakin hyökkääjistä. Ei kai tuossa muuta ajatusta ole kuin saada yksi seurattava peluri lisää ja vähän lisävariantteja peliin.
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Kinnulan Kimmot:

C Mario Lemieux
W Ziggy Palffy
W Alexei Kovalev

D Brian Campbell
D Mathieu Dandenault

G Garth Snow

Extra attacker: Saku Koivu
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Kuolemattomat

Kari Lehtonen

Tom Poti
Chris Pronger

Teemu Selänne
Tuomo Ruutu
Marian Hossa

Jussi Jokinen
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
VIRVELIN KAHVA

Jose Theodore

Repo-Man Numminen
Robyn Regehr

Marian Hossa
Jason Spezza
Alexei Kovalev

Lalli Kapanen
 
Suosikkijoukkue
FC Hazardi (Hattrick.org)
Hazardi mukana! TOP-10:een yritetään nyt tosissaan

...kokoonpanoja ei pysty julkistamaan kun ne on vaihtunut tänäänkin jo kolmeen kertaan =)
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
jees jees

Mukana ollaan ja top 3 sijoitusta hakemaan joukkueella:

Sergei Fedorov
Patrick Marleau

Alexander Ovechkin
Dany Heatley

Eric Cairns
Darryl Sydor

Kari Lehtonen
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Menin liittymään johonkin random-leagueen. Mites pystyn vaihtaa tota leagueta jatkikseen?

Edit: Onnistuin ite säätämään, HC Hämis mukana...
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Mukana joukkueella Tuomiopäivän Pasuunat:

Lemieux

Gagne
Tootoo

Gontsar
R. Jackman

Lehtonen

Horton
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Laskekaa minut sisään - Let me in

HC Paloverde mukana.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
HML Kings mukana.

C: Tuomo Ruutu

W: Jarome Iginla
W: Alaxey Morozov

D: Sergey Gonchar
D: Brian Rafalski

G: Sean Burke

Extra Attacker: Dainius Zubrus
 

M10

Jäsen
Ensimmäinen pistepäivitys on tapahtunut. Meikäläinen sijalla 37. joukkueella The Grand Conjuration.

Yritin katsella muiden joukkueita, mutta se ei onnistunut ainakaan klikkaamalla joukkueen nimeä. Mitä ihmettä? Kai niitä saa vanhaan tapaan kuitenkin tutkailla?

No, ei siinä mitään, mutta nyt "my homen" mukaan pitäisi ostaa koko joukkueen pelaajat uudestaan. What The Fuck!?

Onko siellä nyt jotain häikkää, vai mitä?
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Morrow10 kirjoitti:
Ensimmäinen pistepäivitys on tapahtunut. Meikäläinen sijalla 37. joukkueella The Grand Conjuration.

Yritin katsella muiden joukkueita, mutta se ei onnistunut ainakaan klikkaamalla joukkueen nimeä. Mitä ihmettä? Kai niitä saa vanhaan tapaan kuitenkin tutkailla?

No, ei siinä mitään, mutta nyt "my homen" mukaan pitäisi ostaa koko joukkueen pelaajat uudestaan. What The Fuck!?

Onko siellä nyt jotain häikkää, vai mitä?
Itse olen sijalla 21, ja tutkaillessani joukkuettani, vain extra attacker Jussi Jokinen oli enää kokoonpanossa, ja kaikki muut pelaajat hävinneet, bugi?
 
Suosikkijoukkue
FC Hazardi (Hattrick.org)
Avauspäivän päivityksissä häikkää.

costi kirjoitti:
Itse olen sijalla 21, ja tutkaillessani joukkuettani, vain extra attacker Jussi Jokinen oli enää kokoonpanossa, ja kaikki muut pelaajat hävinneet, bugi?

joo, ei kannata huolestua. SN:n palvelu taitaa olla vielä ruosteessa, onhan koneet lojuneet siellä käyttämättömänä toista vuotta...

Jotain juttua asiasta löytyy myös SN:n omilta keskustelupalstoilta.
pitäisi varmaan muutaman tunnin sisällä korjaantua.

Todennäköisesti myös hintapäivityksen kellonaika siirtyy eteenpäin.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Aika ulapalla tosta pelistä ollaan, mutta silti Esa Säteri World Rank: 320 out of 141,894!

388 pojoa, viime yönä ei ilmeisesti tullut mitään. Milloin viikko katkeaa, eli mihin mennessä ne pari ilmaista vaihtoa per veckan kannattaa käyttää?

Giguere

Pitkänen (-8!)
Zubov

Zetterberg
Arnott
Gagne

Miettinen
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Ööö...ainakin aikaisempina vuosina käyttämättömät vaihdot ovat jääneet säästöön. Eli voit huoletta olla vielä tekemättä vaihtoja , jos näyttää siltä, että sen hetkiset ukot ovat iskussa...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
alex#10 kirjoitti:
Ööö...ainakin aikaisempina vuosina käyttämättömät vaihdot ovat jääneet säästöön. Eli voit huoletta olla vielä tekemättä vaihtoja , jos näyttää siltä, että sen hetkiset ukot ovat iskussa...

Jep, tänään vasta aloin vähän selvittämään tuon pelin sääntöjä. Tuota änäriä vaan pelataan niin perkeleesti, että päähuomion ollessa kotoliigassa, ei yksinkertaisesti ehdi/jaksa seurata niin paljon kuin pitäisi pärjätäkseen. No, kunhan tuon kaveriporukan divisioonan hoitaa himaan :)
 
K

kangaroo

Tulipa ylläpidolta kohtelias email-viesti, jossa kovin pahoiteltiin pelin tökkimistä ja luvattiin kaikille managereille hyvitykseksi 2 ylimääräistä vaihtoa. Niin sitä pitää..
 

kyynaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, TPS
mitenkäs noiden vaihtojen kanssa oikein on, kun tuli ne kaksi ylimääräistä vaihtoakin.. itse olen käyttänyt 2 vaihtoa ja lukee, että jäljellä on myös 2. ei siinä mitään 2 alussa+2 bonusta-2 käytetty=2. Se ihmetyttää kun niillä jotka eivät ole vaihtoja käyttäneet yhtään lukee myös että vaihtoja jäljellä 2. onko niin, että jos ei käytä vaihtoja johonkin päivään mennessä ne katoavat..?
 

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
kyynaama kirjoitti:
mitenkäs noiden vaihtojen kanssa oikein on, kun tuli ne kaksi ylimääräistä vaihtoakin.. itse olen käyttänyt 2 vaihtoa ja lukee, että jäljellä on myös 2. ei siinä mitään 2 alussa+2 bonusta-2 käytetty=2. Se ihmetyttää kun niillä jotka eivät ole vaihtoja käyttäneet yhtään lukee myös että vaihtoja jäljellä 2. onko niin, että jos ei käytä vaihtoja johonkin päivään mennessä ne katoavat..?

Kyllä siellä esim. lohkon kärkiporukalla on vaihtoja käyttämättä 4. Eikös ne pari päivää sitten tullut ne lisävaihdot jokaiselle.

BTW. Jatkoaika lohkon kärkipaikkaa pitää joukkue nimeltään HC Girlie Love. ;) Aika hyvä nimi joukkueelle...
 
Mihinkä kellonaikaan edellisen kierroksen pisteet lisätään? Nyt keskipäivän aikaan ei näy vielä viime yön pelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös