Mängimies kirjoitti:Ja sitten yksi lisäkysymys. Saako extra attackerista samalla tavalla pisteitä kuin muistakin? Vai mikä idea tässä extrahyökkääjässä on?
Itse olen sijalla 21, ja tutkaillessani joukkuettani, vain extra attacker Jussi Jokinen oli enää kokoonpanossa, ja kaikki muut pelaajat hävinneet, bugi?Morrow10 kirjoitti:Ensimmäinen pistepäivitys on tapahtunut. Meikäläinen sijalla 37. joukkueella The Grand Conjuration.
Yritin katsella muiden joukkueita, mutta se ei onnistunut ainakaan klikkaamalla joukkueen nimeä. Mitä ihmettä? Kai niitä saa vanhaan tapaan kuitenkin tutkailla?
No, ei siinä mitään, mutta nyt "my homen" mukaan pitäisi ostaa koko joukkueen pelaajat uudestaan. What The Fuck!?
Onko siellä nyt jotain häikkää, vai mitä?
costi kirjoitti:Itse olen sijalla 21, ja tutkaillessani joukkuettani, vain extra attacker Jussi Jokinen oli enää kokoonpanossa, ja kaikki muut pelaajat hävinneet, bugi?
alex#10 kirjoitti:Ööö...ainakin aikaisempina vuosina käyttämättömät vaihdot ovat jääneet säästöön. Eli voit huoletta olla vielä tekemättä vaihtoja , jos näyttää siltä, että sen hetkiset ukot ovat iskussa...
kyynaama kirjoitti:mitenkäs noiden vaihtojen kanssa oikein on, kun tuli ne kaksi ylimääräistä vaihtoakin.. itse olen käyttänyt 2 vaihtoa ja lukee, että jäljellä on myös 2. ei siinä mitään 2 alussa+2 bonusta-2 käytetty=2. Se ihmetyttää kun niillä jotka eivät ole vaihtoja käyttäneet yhtään lukee myös että vaihtoja jäljellä 2. onko niin, että jos ei käytä vaihtoja johonkin päivään mennessä ne katoavat..?